Clone-77 написав:Воно нагадує детонацію,але це не вона...то так,для прикладу.
sdj387jsd, так, але бензинова та дизельна детонації створюють різні звуки. Їх потрібно відрізняти.
Стосовно нашого дизеля, то на низьких обертах йому детонація взагалі не характерна, оскільки турбонаддув практично не дує, с тупінь стиснення дуже низа для цетанового числа 50+.
Таким чином ти можеш чути форкамерні спалахи, що нагадує стук клапанів - це нормлаьна робта дизеля, та поперечну вібрацію поршнів та стінок циліндрів. Ось це шкідливе явище - як наслідок підвищене у 8-16 разів зношення деталей ЦПГ. Це мав на увазі Clone-77
Я з дитинства, коли мені доволидось їздити суспільним транспортом, то завжди намагався знаходитись біля водія та спостерігати за його діями. Особливо танці на педалях при переключенні передач. Згодом я зрозумів, що то був подвійний вижим при переключенні вверх, та подвійний вижим з підгазовкою при переключені вниз. І для чого це.
А також спотерігав за режимами двигуна, на яких їздить водій. Як в це вникнеш, то добре відчуваєш душу двигуна, його стан, на кшталт тиск та температура масла, прегрів клапанів, бідну, богату, забіднену суміш. Відчувається навіть те, як бензин розпилюється в малому дифузорі карбюратора. Та багато чого іншого.
Так у моєму житті сталося, що цікавився я технікою, особливо радіоелекронікою, якою зараз і заробляю, Хоча вчився на зовсім інше
Я до чого веду, проїдься в маршрутці, ти все зрозумієш...
0