Kap1toshka написав: двигуна К9К уразливе місце вкладиші, на низьких обертах мало масла для змащування!
ну так яж не написав, що постійно, просто що спустився, спускаюсь, підтримую не довгий проміжок часу, і плавно піднявся. Таке рідко але інколи, за спереді, полоповзущим, чи полуїдущим, автоматом найбільш зручно. Таке вращення що спеціально, підбирають такі швидкістні режими.
Kap1toshka написав:не залишати на довго автомобіль працювати на холостих
Так стара школа за таке ляща дає...Хібащо після перки, дать помалу охолонуть.
+ на холостом ходу, ерг, ось це..
Kap1toshka написав:1800 обертів тільки починає турбіна працювати
1500
Kap1toshka написав:Економія пів літра не варта того геморою з вкладишами!
Ну по вкладишах...
1. масло
2. хто любить файно погарцювать
3. паливо
4. егр
5. і тільки тоді тошнот. (хоча, тут теж як сказать)
+ на 150к-200к як не крути а краще щоб мотор перебрали. А може і раніше, із-за егр прийдеться. Горіла хата гори сарай, то уже все розібрать.
А провертає, недостатньо масла, погане масло, дав подхвост, ну і як правило, це від сумарних факторів...
Само собой головний фактор, масло, тому не 15к а 5-7.
Також якщо по місту тільки, соваєтесь є рекомендації, раз в місяць виїхать на трасу да трохи навалить...
+ Якщо слуху нема, не зловив момент, да, дорого сильно то все обійдеться, а інколи, ой краще не згадувать, і не знать.
Також цей двигун досить цікавий, він говорящий, як та трандачиха, все говорить що йому так що не так. І дуже не любить швидких змін положеня газу.
Він навіть, міняє звук, як прогрівається, сам говорить почекай давай поки на 2-гій 1.5 оборотів. І зновуж, на холодну виїхать, да навалить на 1-2-3 теж, гарно впливає на проворот, особливо при несвіженькому маслу.
Також прогрітому моторі нижня планка, обертів опускається, такий собі графік, прогрітий ниже оборотів, меньше можна давать газу. Мотор то все говорить.
І по низьких оборотах, 2-гій впринципі пофіг, а на третій до 1300, педалькой дуже поступово, те саме і 4-та до 1400, от коли до цих давить до гадалки не ходи, чуть масло підносить і проверне.
Сьогодні по звуку роботи, оптимальний звук, ще трішки піднявся уже і на 2400 мурчить, по малу обкатується.
З цією машиною в мене інша тепер, біда - жінка ревнує...
+ цього звука, провороту, дуже багато...Але геть не хочеться його у себе почуть, так само як інші звуки. Дай взгалі випитуючі, вичитуючи про ці мотори, наткнувся, да дуже багато противорічь...Можливо іза серій мотора...Тут даже деякі говорять пишуть, що від вищих оборотів більше 2.3-2.5 набагато більше шанс провернуть...Тема досить не однозначна...Поки керюсь своїм відчутьям, але і прислухаюсь до всіх думок...
Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис
[ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
0