Re: Renault Logan 1.5dci 2017 5МКПП сірий
По росходу різниці не замітив!
Попробуйте давить на педаль не сильнее, чем без "Эко" (или ограничьте ход педали газа путем подкладывания под нее брусочка )
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Logan 1.5dci 2017 5МКПП сірий
Сторінки Назад 1 … 15 16 17 18 19 … 26 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
По росходу різниці не замітив!
Попробуйте давить на педаль не сильнее, чем без "Эко" (или ограничьте ход педали газа путем подкладывания под нее брусочка )
или ограничьте ход педали газа путем подкладывания под нее брусочка
у мене це шумка зробила! стало значно зручніше коли педаль втопилась значно!
таки да! якщо надавлювать! то на еко меньше! але хтож так їздить
Не играйтесь с эко. Толку от него ноль. Разве что турбине проблем добавит.
Дозвольте поцікавитись, а чим саме еко-режим дошкуляє роботі турбіни і впливає на її ресурс?
а чим саме еко-режим дошкуляє роботі турбіни і впливає на її ресурс?
Мені здалось що так, адже вона тід більшим навантаженням, її уже чути добре!
PGP написав:а чим саме еко-режим дошкуляє роботі турбіни і впливає на її ресурс?
Мені здалось що так, адже вона тід більшим навантаженням, її уже чути добре!
Я просто намагаюся зрозуміти фізику процесу. Турбіна ж просто вмикається при заданому значенні обертів двигуна і все, робить вою роботу. Еко-режим же фізику то не змінює, а лише демфує/зменшує вплив на натискання педалі газу. То яка додаткове навантаження на турбіну?
Чи в еко-режимі турбіна значно раніше включається? На менших обретах двигуна ніж у звичайному режимі?
Старається меньше пального, більше повітря щоб все все вигоріло! Тому повітря більше. І так циклів, обретів більше! щоб вийти на потрібно потужність. І таже витрата пального тільки тугіше їде. Я так це зрозмувім. Якщо не вірно прошу підправить.
Тормоза в логані, варті велкої похвали! (напевно у всіх моделей те саме). Хоча заді барабани.. (поки нові напевно). Але все вірно зробири!
Рефлекти не змінити при 130 нажавши, рефлекторно до кінця роскриває всю суть!!! Черговий + Рено.
п.с. керованість повністью зістається! Як будто котитесь! Головне не сопротивлятись електроніці. А використовувать як доповнення!
На 16100 км було то1
Масло замість 5-30, було залито 5-40нф на якому уже наїздив 600км.
Перші враження, 4 денного користування. Робота мотора мягше, і при старті, та на холостих. На оборотах це більше відчутно. Поки жодних по сторонніх звуків які описував нема, варто відзначити до 6 тис і на 5-30 ніяких по сторонніх звуків не було.
Після заміни масла, відчувається ефет легкості мотора як авто їде. Варто зазначити що і на 5-30 є ефет але він швидко пропадав. на 5-40 він ще є до сих пір є. Масло 5-40нф значно швидше змінило колір на темний чим 5-30. Уже чорне.
Солярка.
До 5т/км авто каталось на вог дизелі звичайному
решта до 16100 на дизелі брсм звичайному, фільтр чорний без жодних проявів світлого!
Також після заміни фільтра, та всього набору, пропало незначне мізерне посмикування авто, коли з ранку тягнусь на гірку, (1,2-1,5 оборотів) щоб по швидше, прогріти двигун.
Щонайближчим часом буде змінено пальне...
На 16100 км було то1
це тільки перше? не запізно?
це тільки перше? не запізно?
Масла фільтра часто мінялись 2500км,9000км.
Масло замість 5-30, було залито 5-40нф на якому уже наїздив 600км.
Так вроде ж для машин с сажевым фильтром нужно масло с допуском RN 07020, а все 5W-40, что я знаю, имеют допуск RN 07000. Там точно 5-40? Что, какое-то новое появилось?
то, какое-то новое появилось?
Нет, ELF EVOLUTION 900 NF 5W-40 это очень старое масло. Лили его в бензинки.
Реношных допусков RN 07000, 0710 и 0720 у него нет. Оно не подходит не то что к новым 1.5 на Континентале с сажевым, но и предыдущим 1.5 на Делфи.
Через 5300-5500 км, точно все скажу, буде чи не буде той звук при запуску. Поки подобається їде гарно як будто тільки щойно масло змінив. Мотор мягше робить. Щодо сажевого ну то це лишня деталь...Здохне раніше то так і буде..
Щодо сажевого ну то це лишня деталь...Здохне раніше то так і буде..
В Украине введут техосмотр. Сажевики, катализаторы, фары - это первое, за что будут прессовать.
Ну и кроме того системы снижения токсичности не только для ментов придумали. От их исправности зависит здоровье наших детей..
Щодо сажевого ну то це лишня деталь...Здохне раніше то так і буде
Так, там может не только сажевик пострадать. В старой системе на Дельфях его вообще нет, а это масло, как тут выше говорят, даже в него нельзя было лить.
Это официалы такое залили, что ли?
УЖЕ залито! далі буде видно. Я нікого не спонукаю подібне робить. Результат пізніше відпишу! Наїздить авто 6,5-7к/км буде все зрозуміло.
В старой системе на Дельфях его вообще нет, а это масло, как тут выше говорят, даже в него нельзя было лить.
Нельзя очень страшно звучит.
Для этих моторов рено рекомендовало масло ELF EVOLUTION 900 SXR 5W-40, имеющее соответствующие допуски RN 0700/RN 0710
УЖЕ залито! далі буде видно.
людина-експериментатор.
5w40 з таким допуском не існує. Можна сміливо катити бочку на ваших офіціалів, що вони умисно гроблять вам автівку.
Можна сміливо катити бочку на ваших офіціалів, що вони умисно гроблять вам автівку.
Від них втік, свідомо сам залив 5-40...Жодного погіршення характеристик не відчув, навіть навпаки.
Нарешті, з формувалась думка по підвісці авто, до цього часу не міг розібратись добра чи ні вона.
По при всіх недоліках у поворотах, жорсткості на рвано-латаній дорозі, та своїй на перший погляд ніжності. На трасі авто тримається добре, на наших горе дорогах, теж добре, на горе дорогах з трамплінами теж добре тримається, навіть відмінно! Все тримається купи. Тому зваживши, всі + та -, та пристосувавшись до недоліків, щоб них максимально мінімізувати - виходить відмінна підвіска так як треба!
До заторможеного, не чіткого керування теж привикаєш робити все трішки наперед.
А взагалі, тільки не давно зрозумів, якщо це Ваше перше авто, і Ви без досвіду водіння. Треба бути досить уважним, надзвичайно акуратним. Машина може добре їхати іза-за дизеля та коробки. Але іза-за особливостей керування можна, наїздитись.
По маслу 3к км пройдено, враження тугості двигуна відсуне, на 5-30 на цьому км, починало трішки відчуватись, що двигун на низах робить тугіше. М'якість роботи, двигун так само м'якше робить, цей ефект м'якості не пропав.
Але іза-за особливостей керування можна, наїздитись.
поясніть, будь ласка.
поясніть, будь ласка.
Авто в повороти важко входить, та не тримається , також таке запізніле керування, на швидкості 110-130 при на вигляд плавному повороті можна уже вилетіти. Про далі напевно не варто описувати (дуже добре що тут поставили електронні системи керування). Чи при різкому перестроюванні. До авто спочатку потрібно привикнути, а тоді уже..
Якщо привикнуть, робить все наперед, на зразок повернув руля вправо, авто тільки починає змінювати траєкторію то вже потрібно в ліво , із точною величеною вивертати, тоді все чітко виходить. Але коли людина привикла до чіткого керування іншою машиною, де не потрібно робить так, на перед. То до біди не далеко.
А авто то може геть добре їхати, і спокуса надавить на педальку велика Це авто не буде пробачати Ваші помилки!
Майже 20к заміна масла, (точно завтра порахую) залито знову 5-40 нф, щоб точно перевірить результат.
По оборотах, авто зробив фото, а то 130 це багато для авто і тд. і про 2к оборотів скільки буде. Це Вам не сандерики із степанками
І це просто один раз для, фотографії!
Сторінки Назад 1 … 15 16 17 18 19 … 26 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Logan 1.5dci 2017 5МКПП сірий
Згенеровано за 0.216 секунд(и), виконано 90 запитів