Ура замінив радіатор, замінена охолоджуюча рідина + проточені гальмівні диски.
Радіатор 5200
Антифриз залив Total g12+ концентрат + розбавляв дистилятом 900 грн разом з дистилятом, одну літрову банку концентрату взяв про всяк випадок зайву.
Проточували диски в Кіровограді - 300грн за пару
Заправка кондиціонеру 300грн як своїм у знайомих. + відрегулював рівень світла фар, тепер значно краще їхати по трасі.
Після заливки антифризу і заводу двигуна посипалися помилки, думав посивію - помилки по паливній, ABS+ESP, через певний час пішла помилка по вихлопній системі. На сервісі рено відразу діагностувати не могли тільки аж на понеділок, сервісник трохи побігав сказав можна в субботу, плюнув поїхав на бош сервіс, 1 година очікування, майстер підключає планшет і там ще й помилки по рульовій системі, взагалі близько 6 помилок в системі. Помилки зкинули, трохи проїхався і все помилок більше не було, що за хрінь була хз. Мій БК мультитронікс схоже можна викидувати в смітник, або продати комусь в кого ВАЗ, бо лише побачив одну помилку і то гугл не відповів що за помилка.
За схему заміни радіатора хочеться обматюкати французських інженерів всіма матюкливими словами.
Щоб добратись до радіатору треба:
1. Зняти бампер
2. Зняти обидві фари
3. Зняти силовий елемент (балка під бампером)
4. Зняти пластиковий захистверхньої частини чияк воно правильно називається
5. Зняти інтеркулер
і тепер вже можна знімати радіатор
Знадобились набір "зірочок"
Ключі 10 і 13, головки на 17, для промивки системи знадобилось 20 літрів дистильованої води
Радіатор стояв NRF з маркування яке по гуглу ніяк не пробивається, на тому що я замовляв тільки наклейка NRF і все
Так як знімав фари то в водійській перепаяв клему для лампочки ближнього світла (думав що десь перебитий кабель, а фіг там слабий контакт з лампою)
Задув антикором телевізор під двигуном, по трошки іржавіє .
Із негативного
Потрібно міняти всі аморти по кругу + знов міняти передні пружини, сакси вже просіли капець а ще й року не пройшло (ну правда стоять зараз не для того року випуску які потрібні). На аморти та пружини грошей поки не має прийдеться трохи протягнути...
Подорож Київ-Кіровоград-Київ вийшла по БК на 4.6л/100. На трасі в районі Городища дорогу останнім часом розбили до всирачки. Хоча в районі с. Валява йдуть ремонтні роботи, але то вибачте до сраки, латки ставлять, там потрібно полотно міняти бо асфальт місцями фурами видавлений. Контроль вагів для вантажівок бачив лишень 1 раз, стояв мобільний пост, що аж здивували зазвичай нікого не має по цій трасі, але все одно дивлячись на стан доріг той контроль до сраки
ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
0
Спасибо сказали: _AlexSander_, Георгич, Lavrik3