Re: Красный Сандеро 1.0 lpg
az74, вибач, що пишу тобі в боржурнал, але просто хочу показати, що турки навіть на 0,9 tce газ ставлять. На жаль не знаю про що говорять, навіть субтитрів немає під відео, але сам факт
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Красный Сандеро 1.0 lpg
Сторінки Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 18 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
az74, вибач, що пишу тобі в боржурнал, але просто хочу показати, що турки навіть на 0,9 tce газ ставлять. На жаль не знаю про що говорять, навіть субтитрів немає під відео, але сам факт
немного с математикой окупаемости гбо , установленной на арме (контрацептивы кстати), не так , к 25тгрн еще добавить так на глаз еще 20, за ТО ГБО на пробег 100т, ну и довпрыск же есть бенза , так же ? зимой переход на газ будет где то через 4 км поездки, и это ночевка в гараже.спрашивал у гбо-шников снизить температуру перехода-снижать некуда. кстати соседи. если пройдете(ну и я тоже) без проблем 120-150т , тут полфорума пересядет на такие машинки
немного с математикой окупаемости гбо , установленной на арме (контрацептивы кстати), не так , к 25тгрн еще добавить так на глаз еще 20, за ТО ГБО на пробег 100т, ну и довпрыск же есть бенза , так же ? зимой переход на газ будет где то через 4 км поездки, и это ночевка в гараже.спрашивал у гбо-шников снизить температуру перехода-снижать некуда. кстати соседи. если пройдете(ну и я тоже) без проблем 120-150т , тут полфорума пересядет на такие машинки
1. Газовое ТО вместе з общим каждые 15 тыс и за 100 тыс побега это максимум 6000..10000 грн
2.На атмосфернике (в отличии от турбированого) довпрыска нет совсем. 4000 об на 5ой передаче это 130 км/ч. При выборе машины на Арме мне менеджеры сказали, что на 0.9турбо довпрыск проявляется.. Я честно говоря не хотел связываться турбо и газом (это экономически не целесообразно из-за начальной высокой цены) а вот про довпрыск на турбо интересно было бы послушать мнения и знания почему так. Я не вникаю в технику процесса
3. Именно двигатели 0.9 в ЕС доступны с заводским газом. Моторы эти в производстве с 2013г и ходят они по 300 тыс без проблем
4. Включение газа в холодный период на 4ом километре при дневном пробега в 75..80 погоды мне почти не делает...
Я рассматривал только газ на атмосферное, был рад, что он доступен с диллерским ГБО. В Румынии эти моторы тоже газируют., опыт есть.
2.На атмосфернике (в отличии от турбированого) довпрыска нет совсем. 4000 об на 5ой передаче это 130 км/ч
На газу так не з'їздіть, по трасі просто вцепляйтесь, за фурой, хай вона повітряной прокладкою Вас помагає тягнути, тоді і економія буде, суттєва тай і мотор трохи походить. (хіба що там автоматика сама на бензин переводить більше 2400-2500 пішов бензин)
А по місту передачі напевно, підібрані гарно.
Особисто моя думка не змінилась, хочеш гбо, надо мотор нормального літража, в рено що не можуть сандерика 1,6 тільки на гбо зробить? ... Всеж толкове є, але не хочуть чогось комбінувати, мотор на газу теж заводитись може. Без участі бензина.
Зробити, логан, сандерик з 1,6 тільки на гбо - конкуренції нема, будуть продаватись, на ура, даже краще чим дизеля.
1. Чому саме двигун 1.6?? Я на 1.4 нормально їздив 210тис на газу і продав
2.Чому не їздити на 4000? Червона зона у цього двигуна з 5000. Якщо порівнювати з старим 1.4 то він на 130 йшов з 3600..3800 (не пам'ятаю чітко) Новий двигун розрахований на вищі обороти.
У чому полягає "нормальний" літра? У чому переваги? Я наводив приклад дволітрового двигуна Генрі Форда 1929р
Чому не їздити на 4000?
газ не успевает полностью сгореть.
На атмосфернике (в отличии от турбированого) довпрыска нет совсем.
Зависит от настроек и какое гбо - либо довпрыски, либо переход на бензин.
У Зенита рулят довпрыски, у СТАГа переход на бензин
газ не успевает полностью сгореть.
То вже описати потрібно що буде далі. А то люди подумають ну подумаєш не вигоряє, подумаєш буде більший розхід, тіпа не збіднію
В розмовах на Армі з менеджером продажів фігурувала цифра а налаштованого порогу 4500 (чесно не уточнював поки що.якщо стоїть нижче значить так і треба)... Поки в останні дні я спостерігаю, що основний діапазон обертів 2000..3500. На п'ятій 2250 -70 км/год, 3000 - 90..95 км/год, 3500 - 110 км/год... Якщо аналізувати пробіг по трасах річний за останні 5 років, то з 29000..30000 мабуть не більше 3500...4000 відбуваються на швидкостях понад 110 км/год.. Поки що я на днях обнулив покази бортового компа, заправив повний балон і їду на газі до закінчення.. Швидкість не перевищувала 110.. Подивлюся які фактичні витрати.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-09-02 13:39:35[/merge_posts_bbcode]
Доречі динаміку і шум машини можна бачити на цьому відео:
https://www.youtube.com/watch?v=MVpuxjVo-H0
Тут все як у мене)))
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-09-02 13:57:32[/merge_posts_bbcode]
На атмосфернике (в отличии от турбированого) довпрыска нет совсем
Ця фраза, сказана мною не звосім коректна. Просто у атмосферника на звичайних робочих диапазонах це майже не відбувається, якщо не крутити занадто.. А вот які діапазони у турбованого двигуна і коли допроск вмикається це цікаво б дізнатися.
тіпа не збіднію
Газ не успевает сгореть полностью к моменту открытия выпускных клапанов. Догорает уже в гбц и выпускном коллекторе.
Газ не успевает сгореть полностью к моменту открытия выпускных клапанов. Догорает уже в гбц и выпускном коллекторе.
А з турбодвигунами як? Там цей процес гостріше проявляється? Натрапив на один форум, де в Росії поставили ГБО на турбований Nissan Jukeі йому відсічку зробили на 3000 обертів. Зазвичай називають цифру 4000..4500 обертів.. І якщо вірити вже інформації з сайту BRC, то вони за Renault розробили програми та технологічні карти для встановлення ГБО, там там такі моменти повинні бути врегульовані
А з турбодвигунами як?
ХЗ.Это уже вопрос к специалистам.
А з турбодвигунами як? Там цей процес гостріше проявляється?
Газу пофіг, він не знає мотор з турбіною, чи без.
Для газа має значення лише який вприск - попарний, розподілений чи безпосередній. З першими двома гбо 4 пок. працює, не залежно з турбіною двигут чи без.
З беспосереднім вприском теж не залежно від наявності турбіни, гбо 4пок. не працює. Для них вигадали 4+
У турбіни інший процес. Хай мене поправлять, при меньший ступіні стиску (порівняно з атмосферником аналогічної потужності і більшого літражу), повітря нагнітається турбіною і всі теплові процеси фізики газів відбуваються по-іншому, так само як і випуск, температура при випуску і т.д.. А от тут ключовим фактором і стає ШВИДКІСТЬ згоряння. Тому мені менеджер сказав, що 0.9 турбо працює з довприском на нормальному робочому діапазоні. а у атмосферника 1.0 це явище менше проявляется.. Можливо при швидкості вище 130км/год, коли кількість обертів понад 4000. Судячи з профільних форумів, крайня межа 4500.. Так що як у мене відрегульовано не знаю..
Поки що дико дістає відсутність комутатора.. Проїхва 260 км на газу, загоряється лампа..Залив 5 літрів, показує що пробіг до дозаправки 310 км, которий плавно падає до 100, а потім лампа і зумер при пуску двигуна...
Valerik,
При Установке Гбо по умолчанию переход на бензин при 4500.
Я просил настроить переход при 3500.
Так будет правильно, для динамичного разгона лучше бензин
Я просил настроить переход при 3500.
А на літрі можна встановлювати параметри? Якщо так то це вже, якось може бути. Особисто по експлуатації
ск2- на гбо, 2800 максимум сказав би.
1,4=3
1=х
Х=2,143 трошки не вірно так думати , але гадаю 2500
А на літрі можна встановлювати параметри?
Можна все, від літражу це незалежить і від машини теж. Це виставляється в газових мозгах.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-09-02 22:24:22[/merge_posts_bbcode]
Так будет правильно, для динамичного разгона лучше бензин
смотря какой газомозг.
К примеру в Зените на высоких оборотах довпрыски, перехода на бензин как такового и не нужно.
А на літрі можна встановлювати параметри? Якщо так то це вже, якось може бути. Особисто по експлуатації
ск2- на гбо, 2800 максимум сказав би.
1,4=3
1=х
Х=2,143 трошки не вірно так думати , але гадаю 2500
Абсолютна нісенітниця....
1. Оберти і швидкість згоряння газу дають цифру 4500 не залежно від літражу двигуна, може з дуже незначною кореляцією..Є кількість рухів поршнів в одницю часу, кількість газу, що впорскується і час, за який він повинен прогоріти та гази повинні вийти через клапан. Тут може грати роль і довжина ходу поршня, в свою чергу Ларсен розшукав, що вона довша ніж у двигунів К7
2. Малий літраж, висока кількість обертів при малій потужності потребує силової коробки передач, де інше співвідношення головної передачі, де високі оберти перетворюються на корисну роботу і потужність
3. Робота на високих обертах спричинює підвищений знос деталей. Якщо деталі мають ноу-хау (підвищена твердість, напиленя, високоміцні матеріали) то моторесурс не знижується.
Це і є формула, пошук оптимуму всіх факторів (у тому числі підвищення КПД за рахунок зниження затрат на самофункціонування) на чому працюють сучасні малолітражні мотори ЄВРО 6 і не треба шукати підвохів, світової змовиу, нефективності..
Тому частота обертів для включення бензину визначена чітко і погоджена всіма сторонами процесу - розробником двигуна і постачальником ГБО та прописана в регламентах і технологічних картах. Я не думаю, що всі на стільки дурні, що їм пофіг якщо в Україні станется великий скандал, який загрожуватиме діловій репутації.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-09-02 21:56:18[/merge_posts_bbcode]
https://news.infocar.ua/v_iyule_dacia_s … 31011.html
Dacia Sandero на третьому місці за числом проданих авто. У Польщі число продажів Дачії перевищило Пежо. Велку кількість Сандеро я бачив в Італії і Австрії . Так що європейці розпробували цю модель і я впевнений, що продажі з двигуном 1.0 у них вищі. Я відчув це, шарячись по польскому форуму
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-09-02 22:06:33[/merge_posts_bbcode]
А кому хочеться динаміки - вимикаємо ГБО кнопкою і все.
1. Оберти і швидкість згоряння газу дають цифру 4500 не залежно від літражу двигуна, може з дуже незначною кореляцією.
Не завсім так. Сталою величиною є швидкість горіння, знаходиться вона в сучасному моторі в межах 30-50м/с.
Таким чином літраж, а саме чим бльший хід поршня, тим менші оберти КВ, при одній і тій же швидкості згорянна паливної суміші.
Залежність практично пропорційна і залежить від геометрії циліндра -співвідношення хода до діаметра.
Проблема високих обертів вирішується додатковим випередженням запалення, робиться це за допомогою мікропроцесорного варіатора.Штука не дорога і ефективна. Виробляють їх навіть в Україні
Можна все, від літражу це незалежить і від машини теж. Це виставляється в газових мозгах.
Я просто не в курсі яке гбо на літрі ставлять.
1. Оберти і швидкість згоряння газу дають цифру 4500 не залежно від літражу двигуна
Я просто ставив свій досвід з 1,4 на гбо. 3-4,5к на гбо...Значить новітньо та сучасно. Не вмішуюсь вибачте!
згоряння газу дають цифру 4500 не залежно від літражу двигуна
Ларсен розшукав, що вона довша ніж у двигунів К7
ЄВРО 6 і не треба шукати підвохів, світової змови
Малий літраж, висока кількість обертів
Тому частота обертів для включення бензину визначена чітко і погоджена всіма сторонами процесу
знаходиться вона в сучасному моторі в межах 30-50м/с.
В ідеальних, лабораторних умовах!
Я просто не в курсі яке гбо на літрі ставлять.
Для газових мозгів об'єм не має ніякого значення. Від потужності залежить вибір лише редуктора і форсунок.
sdj387jsd, Вас послухати, весь офіс в Булонь-Бійанкурі несповна розуму варіатує!!! Може варто спробувати туди влаштуватися на роботу і вчити їх правильно робити машини?
Даруйте, якщо образив.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-09-02 23:02:47[/merge_posts_bbcode]
Для газових мозгів об'єм не має ніякого значення. Від потужності залежить вибір лише редуктора і форсунок.
+++
sdj387jsd,
Можно, газ медленно горит и высокие обороты не очень для клапанов..
нагрев выше чем на бензине.
Меньше 3000 не стоит, если меньше при разгоне и под горку будет постоянно бензин жрать.
Если газ ставился для экономии то около 3500 переход или довпрыск зависимости от гбо
На днях был закачан пустой баллон на 350 грн по цене 11.40, после чего был обнулен бортовой компьютер. Дальше была интенсивная эксплуатация с кондиционером в смешанном цикле с максимальной скоростью 90..100 по дорогам Вышгородского района. Были и киевские тягучки. Сегодня баллон закончился на пробеге 392 км.. В чистом виде расход 7.8 л/100 км.. При цене газа 11.4 на этой машине мне ехать на работу дешевле, чем общественным транспортом.
Valerik, пусть радует
Сторінки Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 18 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Красный Сандеро 1.0 lpg
Згенеровано за 0.202 секунд(и), виконано 90 запитів