У мене немає слів, Георгіч.. До чого це все?
Я як давній форумчанин, який помацав перші Логани в салоні СІА 2005 захворів цією машиною.. Мені сподобалася концепція при невисокій ціні.. Я вже купив другу нову машину з цього модельного ряду і зробив бортовий журнал для обміну досвідом...
Вибачте, але мені глибоко насрати на ці пацанячі дріфти, скільки секунд до сотні і на чому на газі, або бензині.. Я все життя їздив на слабосильних малолітражках і це мені не заважає. Машина це не розкіш, а засіб переміщення і мобільності, який дозволяє скоротити час переміщень і оптимізувати своє життя. Враховуючи технічну ментальність наших автомобілістів, я новатор-камікадзе з двигуном 1.0 и я переконаний в тому, що проблем витривалості не буде, що підверджується іноземними авто-форумами..
Тому останні пости нагадують розмови у кого який орган довже і хто самоствердиться сильніше..Припиняйте цю маячню в моєму журналі..Бо тут віє Зігмундом Фрейдом і глибоким психаналізом.
П.С. Сьогоді розібрався нарешті із системою допомоги при старті на підйомі.. Я завжди метушівся, сильніше натискав на гальмо, відпускав, перевіряв.. А треба просто натиснути, зупинитися і без метушні натискати зчеплення, вмикати передачу і їхати, все працює при злагоджених діях.
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0