Re: Диагностика Sandero Stepway 2. DCI К9ККС612. EDC17C42.
16.09.19 подключился сканером. Сажа после регенерации показывает 16.5 граммм. С первого по 16. на трассу не выежжал.Езда тоько по городу,на короткие расстояния.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Диагностика Sandero Stepway 2. DCI К9ККС612. EDC17C42.
16.09.19 подключился сканером. Сажа после регенерации показывает 16.5 граммм. С первого по 16. на трассу не выежжал.Езда тоько по городу,на короткие расстояния.
П.С по цих даних можна і про якість солярки судить! Я заливаю хрінову соляру, задача чим по швидше, щоб авто вернуло гроші!
sdj387jsd, нагадаю, що амортизація авто рахується лише при його комерційному використанні...
амортизація авто рахується
В ПСБО все описано! Подумаєш чергова бумажка на яку вчився. Прямолінійно тільки прямолінійні рахують!
комерційному використанні...
Нема різниці службове чи своє! Гроші мають вернутись з зазором від х10 Все що менше в наших утопіях нашої країни, утопія.
Нема різниці службове чи своє!
При чому тут службове? При некомерційному використанні вектор аморизації змінюється на протилежний, що лише збільшує збитковість "іграшки".
При некомерційному використанні вектор аморизації змінюється на протилежний
Де в псбо таке написано!
що лише збільшує збитковість "іграшки".
А якщо по людські, іграшка менше року третину грошей вернула. Верне всі гроші, на ці гроші куплю чергову цяцю.
А щоб вірно все зрозуміти, в томуж бух обліку плану рахунків . Все описано! еврохламзбор уже навіть недоречно ставить в основні засоби. Йому в мшп саме те місце! Одноразове все. Та на сервіс заточене.
Мы тут Дастер 17го года на днях делали... 72грамма сажи ))
_AlexSander_, прям черный Хэллоуин )))
_AlexSander_,
авто агрофирмы. льют всё подряд, за фильтрами не следят особо, ТО на офиц сервисе чисто по пробегу/сроку. в салоне сантиметровый слой пыли. случай не первый.
27.09.19.Проехал по трассе 140 + обратно 140 км. Сажа после регенерации,по приезду показывает 3.8 грама. На трассе все понравилось.Хачю отследить процес регнерации сажевого в городе.
Хачю отследить процес регнерации сажевого в городе
Руку на капот, біля краю фари, лівої, нище ближще до центру. Має бути тепла! Значить була. На трасі ніяк, не замічав і все. Там багато умов, від кількості сажі приймаються інші умови. Воно не мішає хай робить поки робить. І як бачите всі лякалки - чушь!
Також дам пораду, напевно досить спірну...Але якщо офіційно обслуговуєтесь лийте їх розливне масло ту сивуху, чим коробочне 5х30, гірше точно не буде!
михаил58 написав:Режим эксплуатации моего авто по городу.И тут встает вопрос как сохранить сажевик
Чого паритись про лишній, деталі. Катайтесь собі як звичайно. Ні за що не переживаючи, якщо декілька разів не зможе пройти регенерацію, покаже помилку, виїхати тоді на трасу, десь чуть далі покататись да і все, 20-30 км не катуючи мотора, звичайної їзди. Особисто за сажевий ну ні як не переживаю.
Если проходят неудачные регенерации то солярка попадает в масло и это уже печально . По городу регенерации осуществить сложно. Точнее сложно создать условия для регенерации!
Нужно выезжать периодически за город для этого .
солярка попадает в масло
как солярка на исправном двигателе может попасть в масло? Каким путем?
KZOT , обьясните пошагово как это происходит ? Если проходят неудачные регенерации то солярка попадает в масло и это уже печально .
По городу регенерации осуществить сложно.
https://www.logan.in.ua/forum/post723360.html#p723360
+ десь був скріни виклацував де на 4 км сажі меншає.
то солярка попадает в масло и это уже печально
как солярка на исправном двигателе может попасть в масло? Каким путем?
Через горло-щуб-дюзюрко-кришку заміни масла
как солярка на исправном двигателе может попасть в масло? Каким путем?
Вот ответы на вопросы принудительной и текущей регенерации сажевого фильтра, и ответ, как дизельное топливо может попадать в масло, правда в различных авто производителей есть свои маленькие отличия этого процесса, но принцип правильно описан. https://www.drive2.ru/b/1608185/
dli,Спасибо .Информация очень полезна.Так как я ежжу по городу.Значит могут быть неудачные попытки регенерации или прерывание регенерации. Тогда часть не сгоревшего топлива попадает в масло и разжижает его, причем со временем, уровень масла может подниматься достаточно значительно. Значит первый показатель это уровень масла.Как вариант контроль количества сажи в фильтре,сканером. И выезд на трассу ,прокатится с ветерком.
Вот ответы на вопросы принудительной и текущей регенерации сажевого фильтра
Так статя просто поговорити
Там сказано
часть не сгоревшего топлива попадает в масло и разжижает его
- але як, та сам процес не описаний.
При этом контроллер начинает впрыскивать дополнительную порцию топлива после основной, перекрывает клапан EGR и изменяет алгоритм управления лопатками турбины
- але як, та звідки кисень бере не описано.
Взагалі все вокруг та около, да десь так всього потрошки...Мої догадки, що воно, циклічно, в один целіднр недолило, в інший перелило походу вірні. І там де перелив, цільця уже так собі, і тудою підливає?
Знать бы норму,при каком количестве сажи происходит регенерация сажевика.
Знать бы норму,при каком количестве сажи происходит регенерация сажевика.
Із практики в + погоду, 18-19 грамах запускає. + Інколи, і просто при їзді по місті на гарно прогрітий мотор, рівень сажи падає, по трошки. А може то так по тисках воно невірно рахує..
Від палива, дуже залежить. Раз було по трасі їхав більше 600 км + трохи міського трафіку і сажа не накопилась! А ось не давно заливо просто окко дт, там напевно жах як коптить. Майже через день регенерації повні. Тому якщо паливо не коптить, то навіть звичайно їзди достатньо щоб, саме продувалось, якось так ну це такі мої спостереження.
Погано що раніше не добавив, температурні датчики, то буде більш інформативно.
Подскажите пожалуйста ,Кто отслеживал активную регенерацию.Какие у нее особенности на что обратить внимание. "При движении по городу, где не удается разогреть сажевый фильтр до рабочей температуры, при заполнении фильтра используется активная регенерация. При этом контроллер начинает впрыскивать дополнительную порцию топлива после основной."
Так статя просто поговорити
https://kovsh.com/library/ice/exhaust_s … on_degree, вот статья профессионалов - читайте, если глубоко интересуетесь, особенно раздел степень загрязненности сажевого фильтра.
Читаю форум і дивуюся, як люди забиваютиь собі голову всякими регенераціями!... Це якийсь жестяк з цими дизелями!((((
jasonua, Не поверишь )) я на бензе, но с удовольствием сменил бы на дизель
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Диагностика Sandero Stepway 2. DCI К9ККС612. EDC17C42.
Згенеровано за 0.174 секунд(и), виконано 93 запитів