sdj387jsd, ну складно відповісти в загальному про авто яким я ще натішитись не можу)
Я розумію що по якості і комплектаціїї Рено не топчик, але в мене "чистий" європеєць з комплектацією в базі яка не поступається китайцям. Мається на увазі що китай добре фарширують. Але мені простіше відповісти на запитання чого тут немає точніше я не знаю що тут за такі гроші ще мало би бути. Все пізнається в порівнянні але тут є все про що можна мріяти пересідаючи ну з дуже бюджетного авто.
Самий жирний плюс це кліренс. Я не впевнений що тут є заявлених 20см кліренсу але я впевнено їду без страху всюди і не задумуючись що десь можу чимось зачіпити єдине, що на бордюри з ходу я не заскакую. По начинці я не розумію за що авто називати бубном: датчки дощу світла поворотні протитутманки, парктроніки, розумні поворотники (коли від легкого дотику він блимає лише два рази) дефлектори обдуву на задній ряд (морда+ноги), датчики тиску в шинах, підігрів сидінь, круїз, обмежувач швидкості, мультируль. Так у мене манітола замість планшету тобто машина сама не паркується і не виїжджає з парковки ну і відповідно немає камери заднього ходу і навігації але я не готовий за це "задоволення" платити штуку баксів.
Саме часте питання на вулиці коли виходжу з авто "скільки тут кубів? Два?" коли відповідаю що 1,2 всі витріщають очі. Дійсно непокоїла кубатура двигуна, але я ще жодного разу не відчув що мені не вистачає тяги. Ні в потоці ні на трасі я не відчуваю себе обділеним, єдині два моменти це холодний двигун і повна загрузка коли відчуваєш що треба тиснути трошки сильніше на педальку. На першій/другій передачі можна повністю забирати ногу і машина сама собі повзе/їде. При прискоренні на другій передачі на мокрій дорозі блимає ЄСП тобто тяги більш ніж достатньо.
По ходовій також жодних питань, тепер авто навіть м"якше стало ніж з салону, єдиний мінус це дуже багато ям дрібних/середніх, тоді підвіска "погримує". авто рулиться дуже добре, радіус розвороту також непоганий. Карочє.... я про свою скромність можу розказувати годинами)
На даний час з реальних мінусів це посадка пасажирів заднього ряду( , якщо прудконога лань вміститься там без питань то тета поза 90кг буде мати проблеми) але якщо серйозно то залізти на задній ряд трошки проблематично, місця ззаду більше ніж достатньо, але сама посадка бажає кращого а враховуючи висоту машини... це авто для двох дорослих з дітьми)) тещу посадити можна але пороги вона вам пошкрябає((.
Ще одним мінусом незважаючи на його плюси є електронний автоматичний ручнік, або я ще не навчився його вмимикати повністю. Про що йдеться - його не можливо вимкнути без запуску двигуна, тобто при включеному запаленні, але незаведеному двигуні я його вимкнути не зміг (з толчка машину не заведете) і якщо ви його вимкнули на холостих оборотах то заглушивши двигун він сам затягується. Чувак з лагуни показував, як він у себе його вимикає, але у себе так я не зміг. Будемо вірити словам манагера з салону що зимою він не примерзає))
Це коротко про що встиг згадати, якщо є запитання з радістю відповім))
ЗІ. Розхід. Реальний на сьогодні це 8 літрів на сотню, по трасі бере 6-7,5 залежно від манери їзди, якщо тошнити то не цілих 6.
0
Спасибо сказали: Георгич, sdj387jsd, Lavrik, Evgenий4