Vader написав:Ну, якщо грошей вже стільки, що більше нема куди їх подіти,
Ні! Це не критерій того коли "нема більше де подіти", а критерій того коли "достатньо на авто". От і вся історія, про що ми зпочатку говорили. Якщо купуючи авто віддаєш "останнє", то і його експлуатація буде напрягати. От ти казав що "якщо купив за 25куо то і на експлуатацію вистачить". Ну так от не факт, адже за Лексус за 25куо в експлуатації дорожчий за Спортеджа за 25куо. Розумієш? А от людина яка бере новий Спортердж, яквно з тих хто готовий "переплатити" дилеру, як ти кажеш "нема куди гроші дівати", а той хто бере Лексус за 25куо, нічого переплачувати не хоче. Отже тому хто взяв Спортеджа буде легше його утримувати, ніж тому хто взяв Лексуса. По двом причинам : 1. Спортедж економніший, 2. У його власника "грошенй нема куди подіти".
Короче, ти сам підтвердив моє початкове твердження.
Vader написав:Були часи, коли купляв. І на мій погляд, тут нема чого соромитися.
Точно те саме що я казав про вживане авто. Правда?
Але, я так розумію, ти зараз не купуєш сенкод хенд? Чому? Якщо не секрет.
alex.cver написав:Это был специально твой выбор - only manual gearbox?
Саме так, це був свідомий вибір. І я про це писав детальніше коли купував авто десь тут, здається навіть в цій гілці... Короче, передній привід, механіка, конкретно цей двигун (а ще були варіанти Дизеля і бензина 2.4), це все було зроблено не для економії. Ну, економія теж фактор, але в даному випадку не був визначальний. Механіка тому що безпроблемна (альтернатива на цей двигун була варіатор) і динамічніша, а мені переключати передачі навіть якось по приколу, тут ми з тобою схожі. Передній привід тому що повний не потрібний, а недоліки - з ним більша вага авто, значить меньша динаміка, більше ТО, ну і знову ж таки, зайві ризики по довговічності і надійності. Ну а вибір двигуна тому що дизель в Тойоти стрьомний, а 2.4 задом-наперед поставили, і в нього вихлопний колектор знизу під двигуном висів ближче до асфальту ніж у Логана (ну чи десь так само). Ну це головні аспекти. Там ще багато думок по дрібницям було. Та й не все вже згадаю. Але так, не в грошах було питання. По грошах я тоді вирішив жабу послати нах. Був в мене і варіант на випадок ящо з жабою дружити - дизельний Логан МЦВ. Ну але я зробив такий вибір.
Yanus написав: а еще лучше спросить че не электро
Ну, про електро я й досі думаю. Але як другим авто в сім'ї. А от варіант гібрида був би дуже привабливим. Одна проблема - РАВ4 гібрид у нас почали продавати восени 2016, а свого Рафіка я взяв влітку.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0