В продовження теми про чистку системи ГБО.
Виїздив балон до пустого.Задув цим засобом від BRC.
![/upload/iblock/dc3/IMAG1658.jpg](/upload/iblock/b2a/IMAG1658.jpg)
Оскільки інструкцію читав по діагоналі,а на пункт про рукавички взагалі забив,то мало не отримав холодного опіку на долоні. Балон закіпає і вкриваеться інієм майже миттєво! Хто буде користуватись-рукавиці і по товстіше-ОБОВЯЗКОВО!!!
Викатав 54л газу і,як пише інструкція,поміняв фільтри.
Рідка фаза-майже чистий,трохи іржі на магніті.
![/upload/iblock/4e2/IMAG1714.jpg](/upload/iblock/392/IMAG1714.jpg)
![/upload/iblock/a31/IMAG1715.jpg](/upload/iblock/e40/IMAG1715.jpg)
А от парова фаза-стінки,низ картріджа,вхід в фільтр в товстенному шарі сірки. На дні колби-відстійника позбивалася в грудочки.
![/upload/iblock/7fc/IMAG1716.jpg](/upload/iblock/be9/IMAG1716.jpg)
![/upload/iblock/174/IMAG1717.jpg](/upload/iblock/6fc/IMAG1717.jpg)
![/upload/iblock/d33/IMAG1718.jpg](/upload/iblock/1cc/IMAG1718.jpg)
![/upload/iblock/c33/IMAG1720.jpg](/upload/iblock/cca/IMAG1720.jpg)
Що радує-вихід на форсунки,після фільтра-чистий.Фільтр таки працює.
![/upload/iblock/250/IMAG1721.jpg](/upload/iblock/194/IMAG1721.jpg)
З не звичного і що здивувало-раніше,у відстійнику парової фази,накопичувалась масляниста жижка.За 10-15 т /км до чайної ложки.Зараз геть сухо. Можливо це такий ефект дав очисник.Він розчинив і видалив маслянисті відкладення по всій магістралі,від бака до форсунок.
Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
0
Спасибо сказали: Lavrik, samol2