Re: Следующий автомобиль
Vader, а кондер хоч є?)
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 323 324 325 326 327 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Vader, а кондер хоч є?)
jasonua,
В базе не было ни кондиционера ни Гура.
Ни абс.
Раньше если бампера крашеные то Уже в авто наворотов добавляют
Александр007, без кондера звичайно літом тяжко їздити(((
норма більше 250 грам на 1000км
Если правильно помню, то у Волговского 402 двигателя это признак необходимости капиталки
Evgenий,
для Волги 402 мотора расход масла на угар - заводская норма 0,4% от расхода бензина,
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-04 15:11:23[/merge_posts_bbcode]
Есть предельные допуски расхода масла. Тойота допускает 1л на 1000 км
Если правильно помню, то у Волговского 402 двигателя это признак необходимости капиталки
Але не обов'язковості Ще походить:) або можна уже починати продавати та маслечко змінити а той просто густішого долити
Тойота допускает 1л на 1000 км
- вони себе страхують так, а одже визнають що виготовляють осучаснене лайно Тому як покупець потрібно і себе страхувати не купувати це. Тут ніхто нікого не дурить, просто треба читати все. Все зовні. Ех цю голову щас, та на півтора роки раніше. А з іншої сторони якби не вляпався, то і не тратив би час все читаючи.
На мазде
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-04 15:20:13[/merge_posts_bbcode]
sdj387jsd,
Да страхуют и не считают гарантией.
А если современный двигатель на угар около 100гр На 1000км, это нормально
Не думали почему даже ельф в самом дорогом масле уменьшает содержимое серы и пишет безопасно для сажевого фильтра и катализатора,
Пары масла попадают в катализатор и там сгорают даже на 1.5 дизеле
SanychGT, я все понял, ты разговариваешь и споришь с собой.
Только непонятно чего хочешь - все тебе не так. За твой тюнинг мы тебя уже хвалили, ценим и уважаем тебя!
Но с этим лучше в тему "хвастаюсь".
От нас то его хочешь?
А если современный двигатель на угар около 100гр На 1000км, это нормально
Я не про те що, двигун обов'язково має брати масло. Я про те що виробник пише там вказує що це можливо, а значить це трапляється, і це буде рахуватись нормою. Ось уявіть заходите в супермаркет, вам продавець вказує, яка це класна смачна та натуральна ковбаса. А на етикетці написано допускається не менше 5% м'яса. Звісно там може бути і більше 5% відсотків м'яса але все рівно щось купувати таку натуральну ковбасу напевно перехочеться.
Так же само перечитавши гарантійні умови. Зрозумів що офіційне обслуговування обійдеться значно дороще чим, самостійно обслуговуватись. Та можна вільно експериментувати з маслами. Всі досить дорогі вузли без гарантії!
Також має право на життя інша сторона медалі, досить багато дорогих авто, в яких дуже часті поломки, і там бути без гарантії це взагалі...Автомобілі як будто створені щоб вони тільки обслуговувались офіційно та ламались офіційно 100т / 3 роки км пройшло і що хоч з ними роби. Це жах напевно взагалі. І там докуповують гарантійні пакети. Це жах а не авто. І люди купують такі авто.
Не думали почему даже ельф в самом дорогом масле уменьшает содержимое серы и пишет безопасно для сажевого фильтра и катализатора,
Тут навіть саме формулювання хибне. Чуть менше, важко горючих елементі це не є безпечно - А просто більше безпечніше?! Ніхто Вам точно не пише точно на скільки воно безпечне. Це як з ядами, так яд шкідливий але меньша його кількість це вже відразу безпечно? Тому ця вся мудоторія з маслами під сажовий, теж ще та штука. Мотор їсть масло літрами. То уже все-рівно що не лий а саржевому прийде кінець. То можливо використовувати більш густе не екологічне масло, для сажового буде краще? оскільки буде значно менший жор масла? А скільки брехливий роликів на ютубі, не дай боже 2-3 рази залити масло не по регламенту все капец дорогому саржевому фільтру.
Для саржевого фільтра набагато безпечніше, взагалі не використовуватись!
До-речі + elf lsx 5w40, воно для турбіни теж краще. Погано що миє гірше. То треба буде якось, виділити час, та передати свої відчуття з тим що книжка пише. Поки сам вибір зробив на elf lsx 5w40 і нічого такого мега страшного не бачу що 2 рази заливав 5-40нф. А та екологічна водичка і на турбіну буде теж впливати.
Але не обов'язковості Ще походить:)
та да. Если больше 70 не ехать, то и расхода масла нет почти. Если больше, то двигатель превращается в двухтактный
sdj387jsd,
В мурзилке для дизеля 1.5 масло 5w30
Для турбины густое хуже.
Даже с пробегом под 200т На работе никто не переходит на 5w40
Для турбины густое хуже
В мурзилці написано - не гріти двигун! Густину треба рахувати на прогрітому моторі. Ось зовсім все кардинально по іншому, чим в мурзилці і що все має поламатись? А потім дивуєтесь нова турбіна а потіє.
В мурзилке для дизеля 1.5 масло 5w30
а не так давно і 5-40 писалось..
Бажання, звичайно гарні, але технічно будь-який ДВЗ споживає мастило і в його характеристиках про це пишеться.
Ну так всі мої авто наразі задовільняли це бажання. В чому проблема? Я розумію що когось це може не хвилювати, але особисто я не буду задоволений машиною яка має настільки великий розхід оливи.
А в характеристиках пишеться "допустимий" розхід, а не експлуатаційний. На відміну від розходу пального, це лише значення за межами якого виробник повинен вирішувати проблему. Розумієш? Якщо написано що допустимо літр на тисячу, це не значить що двигун повинен так працювати, це значить що до цієї межі проблема не вважається виробником проблемою. От і все. А в реальності двигун може споживати на порядок меньше, і тільки проблемні зразки, або ті що неправильно експлуатуються, будуть досягати критичних значень.
Звичайно є і невдалі моделі, в яких масложор майже гарантований, але це виняток. Більшість двигунів все ж таки можуть від'їздити міжсервісний інтервал без доливань.
Навіть в СРСР я мав купу специфікацій на ВАЗ, Москвич
Неактуально це. Зараз нове авто повинно в міжсервісний період їздити без втручань. Якщо цього нема, тоді допобачення - або виробник або авто не відповідають сучасним вимогам і сподіванням сучасного користувача. В минулому все було не так, було що й точки для змащування вказувались і користувач повинен був регулярно займатись всілякими технічними роботами поза плановим ТО.
у мануалах багатьох відносно сучасних фігурує до 1л на 10000 км, а при великих робочих об'ємах - і більше)
Ну от це нормально. А мова була про розхід на порядок більший.
це усереднені технічні номи витрати мастила двигуном, які конструктивно передбачені, незалежно від наших бажань....
Не усереднені а допустимі.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-01-04 14:13:24[/merge_posts_bbcode]
десь на 13000 +/-. Об'єм вже точно не пригадаю, але точно до літри.
Ну от, і нема ніяких страшилок про пів-літри на тисячу.
Я розумію що когось це може не хвилювати, але особисто я не буду задоволений машиною яка має настільки великий розхід оливи.
А в характеристиках пишеться "допустимий" розхід, а не експлуатаційний. На відміну від розходу пального, це лише значення за межами якого виробник повинен вирішувати проблему. Розумієш? Якщо написано що допустимо літр на тисячу, це не значить що двигун повинен так працювати, це значить що до цієї межі проблема не вважається виробником проблемою. От і все. А в реальності двигун може споживати на порядок меньше, і тільки проблемні зразки, або ті що неправильно експлуатуються, будуть досягати критичних значень.
Да що з Вами сталось, уже котрий день з Вами не поспорити, так не цікаво!
Я про те що виробник пише там вказує що це можливо, а значить це трапляється, і це буде рахуватись нормою.
Залишилось зрозуміти що значить "нормою". Це лише одна з умов гарантійного обслуговування. Не більше. Трапляється таке? Звичайно! І завжди траплялось, з будь-якими двигунами, "оновленими" чи ні, як ти любиш говорити. Різниця лише в тому чи в разі подібного "невезіння" отримаєш гарантійний ремонт. Але це ще багато від чого залежить крім цієї норми. Так що тут мова не про "поганість" нових двигунів, а про гарантійні умови. Таким чином вибираючи виробника у якого ця норма буде найменьшою, ти можеш отримати кращу "підстраховку" на випадок подібних проблем, але тим не меньш авто може виявитись більш проблемним.
Короче, як і всі інші умови гарантії, це не є технічою характеристикою двигуна, а лише показником того, скільки виробник готовий потратити на гарантійне обслуговування. Причому часто за рахунок завищених цін на авто. А щодо реальної надійності, треба дивитись результати експлуатації. Ти ж не робиш висновки щодо надійності авто по тому скільки років і пробігу гарантії дає виробник?
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-01-04 14:33:07[/merge_posts_bbcode]
Автомобілі як будто створені щоб вони тільки обслуговувались офіційно та ламались офіційно 100т / 3 роки км пройшло і що хоч з ними роби.
Звідки взято 100т і 3 роки? Це залежить не від моделі, а від ринку. Ті ж самі моделі які в Європі і у нас мають 3 роки і 100т, в якійсь Австралії, наприклад, можуть мати 6 років без обмеження пробігу, або щось в цьому роді. Так коли вони повинні ломатись? На 3 чи на 6?
Гарантія це лише маркетинг. Виробник на нього тратить гроші, як і на дилерів чи рекламу. Тратить, бо всі авто ломаються. Однак ці витрати вже закладені в ціну. Тобі можуть дати пожиттєву гарантію, колись Ролс так робив, не знаю чи зараз якісь преміали так роблять. Але ти за це заплатиш купуючи авто. Це як зі страховкою - можеш забити на гарантію взагалі, бери собі повне каско постійно, і будуть всі ремонти безплатні.
а не так давно і 5-40 писалось..
Может для 0.9 было.
Для дизеля рекомендуют
Это...
Так же в морозилке пишут если расход масла больше 500мл на 1000км обратиться к диллеру
Ти ж не робиш висновки щодо надійності авто по тому скільки років і пробігу гарантії дає виробник?
Якщо, щось бачиш подібне на качку, та чуєш якісь подібні звуки крякання, тай летить, дуже подібно як качка - то це напевно качка? В моторах все те саме. Просто приписні масла 0-20, гарантійні умови, витрати масла, та інше - то вже варто призадуматься???
Для дизеля рекомендуют
А для старіших без сажового?
4,8 вірно написали теж, скільки влазить до чуть менше максимума. По кільце. Хоча на форумі багато хто писав 4,5. Можливо ємкість піддона стала більша.
sdj387jsd,
Нет это для свежих евро 5 и 6
Нет это для свежих евро 5 и 6
А що змінилось, в нових моторах що стало потрібно 5-30
sdj387jsd,
Нормы выбросов плюс сажевый фильтр.
Честно не знаю что рекомендуют для евро 4.
Надо на форуме спросить у многих есть такие.
Те что пригоняют с Европы евро 5 там тоже 5-30
Нормы выбросов плюс сажевый фильтр.
Тобто нічого із то що масло змазує? Тільки ради еколохії?
sdj387jsd,
Смазываем турбину, более жидкое быстрее прокачивается по каналам И охлаждение.
Масло же не только для смазки
Смазываем турбину, более жидкое быстрее прокачивается по каналам
"Каналі, звужені" стали. Це ще не написали
Якщо, щось бачиш подібне на качку, та чуєш якісь подібні звуки крякання, тай летить, дуже подібно як качка - то це напевно качка?
Так думає качка, яка летить до підсадного опудала. Подальшу її долю думаю не треба розказувати?
А якщо серйозно, коли "схожі" речі сприймаються за те на що вони схожі, це явище називається апофенія. Нажаль, воно не завжди дає правильний результат. Високий інтелект гомо сапієнса дозволяє йому крім прямих асоціацій і апофенії користуватись логічним аналізом причинно наслідкових зв'язкив і тим самим відрізняти те що "схоже" від того що є чимось насправді.
Ну а по двигунам, тут навіть і не зовсім схоже, і не дуже крякає, просто ти сам собі вигадав певні стереотипи, і на них будуєш не зовсім вірні висновки.
Просто приписні масла 0-20
І що з ними не так? Я ж кажу, в мене таке, а розходу оливи нема практично зовсім. Як мінімум з цього можна зробити висновок що сам факт використання 0W-20 не означає гарантованих витрат оливи. І дивного в цьому нічого нема. Технології вдосконалюються, зазори зменьшуються, відповідно і з меньшою густиної оливи досягається нормальний її розхід.
гарантійні умови,
Що з ними не так? Ну от берем той самий КІА Спортедж, сучасний, причому пох з яким двигуном, і двимось що в Австралії на нього дають 7 років без обмеження пробігу!!! https://www.kia.com/au/owners/warranty.html
А тепер покажи в якому "неоновленому" авто була краща гарантія? І діло не в тому що Спорт став надійнішим, хоча вцілому це не виключено, а діло лише в тому що в даному випадку викорстовується такий маркетинговий хід. А у нас той самий Спортедж має 5 років і 150 тис. І які можна з цього зробити висновки щодо технічних характеристик, надійності і довговічності авто? Запрограмоване ломатись на 5 чи на 7 років? На 150 тис, чи взагалі ніколи? Пох. Різниця лише в тому скільки на "страховку" в вигляді гарантії виробник виділяє тут і там. А саме авто може бути як мега надійним з малою гарантією, так і відром з болтами з безлімітною.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-01-04 15:00:09[/merge_posts_bbcode]
витрати масла,
От по реальних витратах можна і треба призадуматись. Тільки по реальних, а не по гарантійних допустимих лімітах...
І які можна з цього зробити висновки
В Австралии за 7 лет на Киа спортедж проезжают меньше 150 тык , в то время как у нас могут намотать значительно больше
Сторінки Назад 1 … 323 324 325 326 327 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.391 секунд(и), виконано 42 запитів