Don Kortes написав:а шо там з супер АКБ конденсаторного напрямку?
У суперконденсаторів дуже мала питома ємність порівняно з акумами. Але вони теж розвиваються.
Don Kortes написав:бахнув 5000А за пів секунди
5000А? Це ж який кабель має бути?
І це, щоб за пів-секунди зарядити конденсатор ємність аналогічною батареї Ліфа, зі струмом 5000А, напруга повинна становити близько 60 тисяч вольт.
Don Kortes написав: і поїхав ще 500км
А якщо 500км, то це десь 2 батареї Ліфа, так що 120 тисяч вольт.
А якщо серйозно, конденсатор можна швидко зарядити, але крім нього таку зарядку повинні витримати провідники, по яким він заряджатиметься. Так що це все ж таки займе більше часу.
alex.cver написав:Да если бы человечество руководствовалось только целесообразностью, тогда дизель с кпд 40% победил бензин с кпд 25% но тенденция наоборот.
Ну і яка може бути перевага водню над акумуляторами?
alex.cver написав: А вот когда по кошельку ударят, что зарядка в сети стоит будет дороже чем задуть в бак водорода
Яким чином водень може бути дешевше за електрику, якщо його екологічне добування електролізом води, споживає ще більше електрики ніж треба електрокару? А неекологічні методі, сам розумієш, підуть дорогою дизеля.
alex.cver написав:если все массово начнут переходить на элекрички то у человечества резко станет не хватать генераций электроэнергии
Ключове слово "резко". А якщо так само "резко" почне збільшуватись генерація електроенергії? На даний момент, всі електрокари в світі споживають меньше електроенергії ніж генерується існуючими екологічними електростанціями (вітровими, сонячними, гідро і т.д.).
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: sdj387jsd1