1. Не плутайте графік зміни параметрів зносу із графіком життєвого циклу.. Один визначає закономірність відмов у кількісному відношенні протягом життєвого циклу, а другий, наведений Вами, визначає зміни величини параметра (наприклад зазору), який визначає знос. В ГОСТі наведений порядок визначення цього показника із статистичною обробкою..
2. Вашого знайомого розвели. Джета була зі скрученим пробігом, іншого пояснення нема
3. А Фабію цікаво глянути.
А вот стаття про знос Логана 11 років і 430 тис пробігу по Чехії.
https://vvm-auto.ru/dacia/1089-logan-1-4-430-000-km
Як бачите, дловолі все адекватно..Тільки машина 2006 р ще з поганим кузовом. У 2007 була покращена антикор обробка.
А вот історія фабії, шо проїхала 1000000 км і господар підігнав її під завод в Млада-Болеслав, коли перекрутився спідометр і здав на досліди та в музей:
https://tsn.ua/ru/auto/news/skoda-fabia … 12699.html
Так що все гаразд.. Не сприймайте, як червону ганчірку мої слова "знос", "буде неодімнно сипатися"...Просто з часом заміни йдуть, частішають і треба бути фанатом.
Але, якщо вірити тому пану Петеру Кірххоффу, та Фабія 1-го покоління наднадійна.. Тут нема що сказати..
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0
Спасибо сказали: Александр0071