Re: Моя "Чешка"
тобі щось неправильно приколхозили
Приколгоспили те і правильно. Просто я звик до іншого алгоритму.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Моя "Чешка"
Сторінки Назад 1 … 7 8 9 10 11 … 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
тобі щось неправильно приколхозили
Приколгоспили те і правильно. Просто я звик до іншого алгоритму.
Хохол, пересел на а7?
Не, я на Логане.
Приколгоспили те і правильно. Просто я звик до іншого алгоритму.
Та нормальний там алгоритм, на Вектрі такий же, На А6 такий же, на Х5 такий же.
Може щось на Колеосі було феєрично неперевершене?
На Поло у мене приколхожено від GTI. Датчик світла працює коректно, а ось по дощу ситуцація така, що в пасмурну погоду двірники можуть раз спрацювати по сухому склу, типу висока чутливість, а в невеликий дощ і мряку, спацьвують коли вже скло занадто заляпане, тобто недостатня чутливість. В інших випадках працює коректно
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-04-12 19:05:40[/merge_posts_bbcode]
А підкажіть де грамотно встановлять круз контроль на А7 2019р.вип. ???
Дякую!
Можна в приват.
Від комплектації залешить.
Напишу в приват
Могу сказать что эти датчики дождя бесполезная не нужная штука. Сколько живу со Спортейджем сколько не могу понять логику работы это как понять женщину. Я всю жизнь регулирую чувствительность, там можно на рулевой колонке. Но оно живет своей жизнью. То срабатывает слишком рано то поздно то частота сильная и тд. Когда я за рулём то еще как то мирюсь с этими датчиками. Когда жена - убирает эту хрень как она говорит и регулирует когда нужно сама вручную. Бесполнзная вещь, а в снег так вообще ещё и опасная.
К сожалению с нашими дорогами круиз тоже бесполезная вещь. Я даже не помню когда его использовал. Но возможно адаптивный круиз и хорошо. Но обычный полная хрень. Чуток тормознул перед ямкой и он выключился. Дорог таких нет в Украине чтобы было пусто от машин и не было ям и чтобы получить удовольствие от круиза. А делать бесконечно его вкл и выкл(когда коснулся тормоза) - не очень. Иногда Днепр Киев последние 150км местами можно но напрягает все таки качество дороги.
Та нормальний там алгоритм
Що мене не влаштовує.
1. Вони не труть, коли машина стоїть. Ну може це і добре, навіщо, коли стоїш. Хоча я іншої думки. І от оли рушаєш - здавалось давай одразу три, так ні, проїхав метрів декілька і тільки тоді починають працювати. В Колеосі двірники робили завжди, навіть при непрацюючому двигуні (але при увімкненому запаленні!).
2. Все ж таки труть сухе скло. Хоча справедливості раді скажу, що не часто. В суху погоду відключаю. В Колеосі не відключав ніколи.
3. Якась непропорційна залежність від швидкості
Але все одно повинен сказати, що з режимом "авто" мені все одно краще. І якось потроху звикаю. І однозначно не жалію, що встановив.
З круізом тут у мене все однозначно. Користувався на Колеосі, користуюсь на Чешкі. Мені подобається.
А ще навчився швидко стартувати. Раніше якось натискав на газ, але ефект був не такий, як очікував. Спочатку секундна затримка, потім набір швидкості. Зараз якщо треба швидко вискочити, нажимаю на щеплення, піднімаю оберти і відпускаю щеплення. Не кидаю педаль, а саме відпускаю. В залежності від інтенсивності віпускання педалі залежить інтенсивність розгону. І головне ніяких затримок.
Doc, по склоочиснику щось схоже на Поло.
Може тобі пришили половский датчик? Мій калужський, з відомою історією.
Октавійний А7 досконаліший.
А ще мені теж переклеювали, на Поло.
Недосконалість його у мряку та сутінках теж визнаю.
Але оригінал на А7 працює досконало. Ну Імхо
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-04-12 23:50:25[/merge_posts_bbcode]
А ще навчився швидко стартувати.
Тут все простіше, в твоїй машині двохмасовий маховик. Він як спіраль накручує момент двигуна і віддає його пружиною на колеса. Цим досягається інтенсивність розгону при плавності ходу.
На цьому пожлобилась дачія, з відомим результатом для її роботів.
Пройшов перше ТО.
Нічого не поламалось, але дуже рекомендують встановити захист картера двигуна, бо піддон пластиковий і вже має парочку суттєвих глибоких подряпин. Лише залишається вирішити - метал чи пластик.
Із витрат:
— сам сарвіс — 436,5 грн.
— зняття/встановлення захисту двигуна (вірніше того куценького типу захисту) — 97 грн.
— перевірка кондиціонеру — 145,5 гр.
— заправка кондиціонеру — 242,5 грн.
— моторне мастило — 4,3 л — 2191,28 грн.
— фільтр, шайба, заглушка — 374,36 грн.
— Фреон 150 мл — 83,79 грн.
— антифріз — 300 мл — 79,07 грн.
Всього — 3650 грн.
Кондиціонер вирішив перевірити, бо останнім часом температуру все нижче робив, а комфорта не відчував. Ну і як кажуть вже раз обпалився, то і на лід дмухаю.
І таки прийшлось дозаправляти фреон. Куди він дівся - не зрозуміло.
Куди він дівся - не зрозуміло.
як мені казали часто вилітає фреон в зимовий період, якісь прокладки від температури зменьшуються і починає по троху травити, кажуть через це бажано вмикати взимку кондюка+заодно змащення системи. Але я не експерт
Странно, что на первом ТО прищлось уже дозаправлять кондиционер...
Кондиціонер вирішив перевірити, бо останнім часом температуру все нижче робив, а комфорта не відчував.
то такий кондиціонер,
я на С4 десять років нічого не заправляв, потім заправив і нічого не змінилося, не було, куди гроші викинути,
також кожної весни кажеться що стало хуже,
слабий двигун, слабий клімат,
Kap1toshka, кондиционер нельзя включать зимой только из-за того, что в компрессоре замерзает масло и он просто выйдет из строя.
Есть так называемые "зимние комплекты" для обычных кондеев, это электрообогрев компрессора + частотное управление вентилятора на внешнем блоке", для авто таких комплектов не слышал.
на флюшке хватило кондиционера на 6 лет. на Логане 8. если год - мне кажется есть утечка или на заводе недозаправили
Тепер почала голова боліти через цей клятий захист картера.
Є три варіанти.
1. По фень-шую - оригінальний з композитного матеріалу (що це таке - Бог його знає, але кажуть найкращій). Кліренс майще не краде, повторює вигини мотора і коробки, міцний. В Україні не продається, шукати за кордоном. Обійдеця десь у 7000 - 8500 грн. Дорого.
2. Майже по фень-шую. Оригінальний, але з простого пластику. Теж повторює вигини, кліренс не краде. Але не такий класний, як композитний, до не такий міцний і не такий в'язкий. Тобто може тріснути. Ціна теж не мала - 3600, але можна замовити в Україні.
3. Зовсім не по фень-шую. Металл. досить дешевий (1600-3600 в залежності від виробника і від матеріалу). Зменьшує кліренс, на форумах жаліються, що грюкає, тарабанить з часом і "припікається" до гвинтів кріплення. Але бери де хочеш, який хочешь. Міцний.
Якби не ціна композитного, то б взяв би не думаючи. Але 8000 це занадто.
От тепер є причина поламати голову.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-07-05 17:57:01[/merge_posts_bbcode]
також кожної весни кажеться що стало хуже,
Ну на Колеосі у мене постійно 24 стояло і якось нормально було. А тут 20 і не прохладно зовсім. Хоча коли рано і сонця немає то нормально
Kap1toshka, кондиционер нельзя включать зимой только из-за того, что в компрессоре замерзает масло и он просто выйдет из строя.
Есть так называемые "зимние комплекты" для обычных кондеев, это электрообогрев компрессора + частотное управление вентилятора на внешнем блоке", для авто таких комплектов не слышал.
Логановский ниже +8 не включается.
У ВАГ не так, у А7 климат включается и в жару, и в холод, даже в -15 град, включается автоматически, юзер об этом даже не знает, а если и узнает, то отключить не сможет. Работает климат по датчику влажности, и если влажность в салоне выше нормы, то кондей включится и осушит воздух, в любую погоду.
На мониторе можно увидеть причину включения кондея, будет сообщение "высокая влажность".
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-07-05 18:46:04[/merge_posts_bbcode]
бо піддон пластиковий і вже має парочку суттєвих глибоких подряпин.
Нету у тебя никакого поддона. По заводу защита идет композитная и только на 1.6.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-07-05 18:47:25[/merge_posts_bbcode]
Тепер почала голова боліти через цей клятий захист картера.
Є три варіанти.
А почему этот вопрос обсуждаешь не со шкодоводами, которые собаку съели и знают машину до последней гайки, а здесь, где народ не в курсе? Это троллинг такой?
Я себе ставил вот такую
https://expresstuning.com.ua/prod/1688- … a_a7.html#
мощная железяка и закрывает весь низ.
Но лучшей из неоригинала считается Кольчуга
Логановский ниже +8 не включается.
Ну тут хз коли свій авто забирав з салону пам'ятаю вмикав кондюка (авто виїхало з салону і відразу все всередині запотіло) і вмикався компрессор а на вулиці було -3 десь, оце я добре пам'ятаю перші кілометри додому на новій тачці))
Куди він дівся - не зрозуміло.
На Мегані,з нового,дозаправляв кожен рік по 250г.Потім підзабув і через пару років дозаправив ті самі 250г.На Хонді перевіряв-та сама історія.Тільки витік близько 100г.Надлишок з тиском видавлюється через манжети при пікових навантаженнях,а далі,система сама себе стабілізує.
Ну тут хз коли свій авто забирав з салону пам'ятаю вмикав кондюка (авто виїхало з салону і відразу все всередині запотіло) і вмикався компрессор а на вулиці було -3 десь,
В мануалі про це написано. Особисто я не перевіряв. На форумі років 5 тому це питання обговорювали, можливо пошук знайде.
.
В моєму Логані кондиціонер вмикався при будь-якій температурі. Можливо обмеження було у версій з кліматом.
а здесь, где народ не в курсе? Это троллинг такой?
БО!!
Бо тут друзі.
Я Шкода форум перечитав вздовж і впоперек.
Кліренс майще не краде, повторює вигини мотора і коробки, міцний.
Прошу звернути увагу на 2 речі.
- Стальний захист досить щільно закриває моторний відсік знизу, це класно, бо не залітає знизу каміння сніг та ін., але це замітно погіршує охолодження двигуна. Тому хай буде йому свобода, за рахунок не щільного прилягання лижі.
- досить часто на лижу все ж залітають якимось чином камінчики, і якщо лижа сильно пригнана до картера, то ці камінчики віддають моторний гул по всьому кузову. ТОму лиж уставлять з сантиметровим зазором.
- Не сказав би, що вона краде кліренс, адже вона висить на рівні (- 5 мм) поперечини підрамника.
Логановский ниже +8 не включается.
включается
Evgenий, мне уже как бы все-равно
https://helping-auto.ru/reno/logan/ne-r … reno-logan
Наведу тут копіпаст з драйв2.ру
Зараз ліньки перекладати.
Поставил сигнализацию.
Выбор пал на Starline S66
Собственно главная цель — метка, которую я прикрепил к кошельку с правами и техпаспортом. Чтоб не ездить без оных.
Поставил на офф. СТО. Когда рассматривал возможности увидел, что программацией модуля никто особо не занимался. Все значения дефолтные.
И самое интересное — посмотрел, как работают "свободные руки". Отошел на несколько метров — двери закрыли и сигналка стала на охрану. Пошел домой, пообедал, вышел, подошел к машине — с охраны снялась, а замочки остались закрыты. И самое неприятное — ключ от машины остался в машине. Ни с метки, ни с мобильного, ни СМС.
Пришлось бежать за запасным. И разбираться.
Как оказалось, машина по CAN подключена, запрограмирована не правильно (собственно вообще не программирована), и, почему двери не открывались, когда машина "уснула" CAN на команды сигналки не реагировал. А подключить альтернативное управление замком установщик не удосужился. Один проводочек решил проблему.
Заодно убедился, что по аналогу ничего не подключено, кроме сирены, блокировки двигателя.
Теперь все ОК!
Тю... А коли буду продавати скажуть що в ремонті була.
Сторінки Назад 1 … 7 8 9 10 11 … 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Моя "Чешка"
Згенеровано за 0.161 секунд(и), виконано 92 запитів