Георгич написав:Якщо рахувати від мінімальної ціни, то чим гірша ця машинка від логана за 279 тис?
Я не знаю, чим узбецька марка може бути кращою чи ні за Дачию, я на такі машини не дивився.
Георгич написав:А Рено ні за які гроші не поставить сучасне ЛЕД-світло, ні за які гроші не зробить його адаптивним, ні за які гроші не поставить автокоректори, дискові задні гальма, автомат/чи 2-дисковий робот, вебасто, підколінні подушки безпеки, адаптивний круїз, датчики сліпих зон
Я не великий спец але здається в максимальній комплектації Каджар вельми наворочений електронікою. І адаптивне світло, й контроль полоси, й кругові камери й таке інше.
Але справа не тільки в тому, що може бути в максимальній комплектації а в тому, що можна придбати за конкретну суму грошей. Рено як і Шкода пропонує декілька комплектацій. В рено можна до скромної комплектації дозамовити допи, що мають якусь користь і мати автомобіль навіть начальної комплектації достатньо наворочений по своїм потребам
. Але шкода на мій погляд перепюнула рено. Вона пропонує початкову комплектацію за невелику суму, де можуть бути якісь допи але те що тобі потрібно цого немає. Переходиш на вищу комплектацію, де тобі насипають за гроші багато непотрібних допів а те що потрібно - зась, йди ще вище. І так тобі потрібно всього декілька важливих функцій, які є у шкоди практично у максималці але платити за них потрібно з усим тим гамузом, без якого обійтися можеш. Тобто шкоду вигідно брати початкових комплектацій а чим вище, тим більше сумнівів, що воно того коштує
Георгич написав:При цьому Рапід 1.6 коштував копійка в копійку
Рапід для мене не підходить. Дуже тісний, з логаном не зрівнити.
Сіренький написав:Пропав ти десь, я вже думав пригнав собі бляху якусь і втік з форуму.
Дуже планував бляху. Просто закохався в Форд Галаксі. Класна тачка. Але на наших дорогах її не більше ніж страусів. А де потім обслуговувати
0