Re: Следующий автомобиль
loganозалежний, наркоман.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 394 395 396 397 398 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
спочатко стандарт був 4 циліндра, зараз 3, скоро будуть 2 та 1 ну а потім повернемось у минуле
Исторические фото.
Коммивояжер заправляет свои моторизованные роликовые коньки. Коннектикут, 1961 год
На що я намагався пояснити, що шкода за гроші ПРОПОНУЄ, а те ж Рено (і не тільки Рено) ЗАПРОПОНУВАТИ НЕ МОЖЕ, НІ ЗА ЯКІ ГРОШІ.
Це багато в чому правда але такий висновок ніяк не має значення в практичному плані. Фольсваген груп та концерн Рено-Нісан мають успішні стратегії розвитку й заробляють гроші та розвиваються. А значить і так як у Шкоди і так як у Рено - це правильно, якщо воно їм приносить гроші і задовольняє покупців. Хоча і один концерн і інший мають свої проблеми. Але нам, як покупцям вигідно чим буде більше марок і конкуренції, там більше вибір у нас. Все таки Фольсваген і Рено - це трошки різні філософії. Німці - це прогрес, це нововведення. На німецьких автобанах часто нема обмеження швидкості, тому німецькі авто заточені на держак на любій швидкості. В Європі фольсвагени люблять і робітники. Взяв пасата, відмотав гарантію в комфорті й продав. З одного боку комфорт та сучасність, з іншого боку косяки від нововведень виправляє гарантія. А от що з такими авто робити у нас, коли вже без гарантії двигун TSI має задири? Або суха DSG покаже жабі цицьку? Тому в нас в салон об'єктивно ходять частіше купувати нову Рено, яка дешевше і немає косяків на великі гроші після гарантії, про які ходять легенди як за фольсваген. Тому я не бачу в чому можна зрівнювати фольсваген з рено, якщо по сукупності це автомобілі з різним світоглядом. Кому який підходить, таку й вибирає в умовах нашої країни з такими дорогами, такими доходами. В мене багато знайомих і з фольсвагенами і з рено і з тойотами. Всі задоволені. Значить вони вірно зробили свій вибір
А от що з такими авто робити у нас, коли вже без гарантії двигун TSI має задири? Або суха DSG покаже жабі цицьку?
Це теж стереотипи. Куланс рулить.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-04-04 00:11:07[/merge_posts_bbcode]
спочатко стандарт був 4 циліндра, зараз 3, скоро будуть 2 та 1 ну а потім
Я хотів відписати це, але не встиг))) - Чим простіше Рено, тим воно надійніше, а чим менше циліндрів, тим менше деталей...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-04-04 00:19:17[/merge_posts_bbcode]
Тому в нас в салон об'єктивно ходять частіше купувати нову Рено, яка дешевше і немає косяків на великі гроші після гарантії, про які ходять легенди як за фольсваген. Тому я не бачу в чому можна зрівнювати фольсваген з рено, якщо по сукупності це автомобілі з різним світоглядом.
Так, це зовсім різні світогляди, бо трабли з ДСГ чи ТФІ 1 на 50 тис., а трабли з Рено єдц 1 з 1. І я теж небачу як їх можна зрівнювати
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-04-04 00:36:11[/merge_posts_bbcode]
В мене багато знайомих і з фольсвагенами і з рено і з тойотами. Всі задоволені. Значить вони вірно зробили свій вибір
В першу чергу це означає, що ці авто їздять, не створюючи глобальних проблем власникам. А методика лікування іх відома і індивідуальна.
На кштал термостата у рено - про нього балади написані, а у ВАГа ніхто не знає де він стоїть, а у ТСІях їх 2 (кажу по секрету), і фазорегуляторів 2.
Отже, стеретипи і міфи нами (вами) опанували. То що казати про коронавірус
Отже, стеретипи і міфи нами (вами) опанували
Ну так ми живемо серед інформації, яка нас шмагає своїми гілками. Стосовно авто - нема правильних або неправильних авто. Навіть ті, хто дуже добре розуміється в різних автомобілях, мають свої смаки й ніколи поголовно не вибирають одну марку. От є таке - сідаєш в машину й розумієш, що воно твоє, воно тобі пасує. Саме цей авто, саме в цьому кольорі. Й начхати, що там інші про це думають.
А ще потреби людей дуже різні. Хтось хоче комфорту й швидкості, хтось любить чи змушений їздити поганими дорогами, хтось має ще якісь забаганки. Нема такого авто, який би влаштовував усіх. Ось наприклад, якщо люди зараз купують багато дастерів, значить їхні фінансові можливості збіглися в точці, яка відображає їх бажання отримувати саме те, що дає цей авто. А до дастера дуже далеко багатьом іншим автомобілям, які б за гроші дастера могли на бездоріжжі робити те, що вміє робити він й при цьому не діставати володаря дискомфортом чи ненадійністю. Навіщо комусь авто с кліренсом 120, якщо йому треба їздити по розбитим дорогам, де потрібен повний привід.
А мне не нравится как шкода ездит... вообще. Ездовой комфорт наихудший из всех более-менее вменяемых на наших дорогах.
Возможно по Европах с автобанами это будет не так, но у нас это быстрое ведро с дизайном мятого ведра и стакими же ощущениями. Это лично мои ощущения.
Ну как бы Шкода едет совсем неплохо. Опытнве люди по большому счету определяют ее как тот же Фольц толко в другом обличье!
А вот обличье.... Первые Шкоды всех шокировали, заворожили и влюбили в себя, потом такое впечатление, что дизайн им стал делать какой то извращенец. Не понимаю кому они могут нравиться?!
RUNO,
Дастер и без полного привода отлично едет где нет асфальта.
И по плохим дорогам...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-04-04 07:50:14[/merge_posts_bbcode]
На шкоде только свет можно узнать где лампочки поменять и фильтра, ...масло слить
Больше него-то колупаться,
Скучное авто.... сел и поехал..... Ничего не ломается .
Комфортно ездить на любых скоростях ...
По городу Легко в пробках и с полной загрузкой 5 чел + багажник.
По трассе до 150 отлично едет
А чего еще надо от авто.....
А чего еще надо от авто.....
Философий и приключений - а баба яга против
а баба яга против
Тут таких хватает .
Против всего что едет хорошо.
Дастер и без полного привода отлично едет где нет асфальта.
Отлично вне асфальта едет и обычная девятка. Но я имею ввиду, что Дастер в некоторых случаях может надрать задницу даже рамным вредорожникам а зачастую он на равных на ринге с субарями. Вот за эти деньги, кто ищет гряземеса или вынужден там ездить дастер хороший выбор
10-15 лет назад такой показатель выдавали почти все машины немецкого производства. Эксперты назвали 3 автомобиля, оснащенных качественными двигателями, позволяющими проехать 1 млн километров.
Renault K7M является ресурсным силовым агрегатом, позволяющим проезжать 500 тыс. километров Разумеется, при должном уходе показатель значительно вырастет. Аналогичные моторы задействованы при производстве Sandero Logan.
Тут таких хватает .
Против всего
Ну вот и а бабаяга...
Ну вот и а бабаяга...
Я проти, горілки, коняка, самогону, вина - тому бражка народне шампанське
Віскарь святе Скотчик, шнапс, замість його і росол .. Росол помідори кольорова капуста саме то!
Отлично вне асфальта едет и обычная девятка. Но я имею ввиду, что Дастер в некоторых случаях может надрать задницу даже рамным вредорожникам а зачастую он на равных на ринге с субарями. Вот за эти деньги, кто ищет гряземеса или вынужден там ездить дастер хороший выбор
- девятку сейчас купишь?
- чем выбор Шнивы с постоянным полным приводом уступает Дастеру с иногда подключаемым приводом?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-04-04 23:04:01[/merge_posts_bbcode]
Я проти, горілки, коняка, самогону, вина - тому бражка народне шампанське
Віскарь святе Скотчик, шнапс, замість його і росол .. Росол помідори кольорова капуста саме то!
В епоху Корони ти не назвава ключове уподобання нації )
В епоху Корони ти не назвава ключове уподобаня нації )
Ну хз..??? а яке можливо щось пропустив?
Ну хз..??? а яке можливо щось пропустив?
Так, упустив. Підказку відразу не дам, а напружу твій мозок - запитай військових, геологів, геодезистів, спецназівців та інших спеців: хто, як, чим, спасався/лікувався від вірусів: в Родезії, Ботсвані, Нікарагуа, В'єтнамі, Мадагагаскарі, Конго, Пакистані, Афгані, Анголі, Венесуелі, Бразилії, сибірській тайзі, Таджикістані, ПАР.
Цей перелік не випадковий.
...
Подумай...
Рецепт один... діє 100%
ти знаєш це.
ти знаєш це.
Ну вибачате, все в голові не втримати, спочатку не зрозумів!!!
чем выбор Шнивы с постоянным полным приводом уступает Дастеру с иногда подключаемым приводом?
чем выбор Шнивы с постоянным полным приводом уступает Дастеру с иногда подключаемым приводом?
Примерно тем самым, чем лада калина уступает октавии
Примерно тем самым, чем лада калина уступает октавии
Отнюдь. Снова стереотипы. Твое утверждение эмоционально-стереотипичное, а если подойти к сабжу технически?
(подсказка - кинематическая схема приводов).
Ну как бы Шкода едет совсем неплохо.
Хуже ведь хуже чем бмв... или ауди?
Опытнве люди по большому счету определяют ее как тот же Фольц толко в другом обличье!
Ну как бы и Фольксвагены не все одинаково полезны. Гольф едет хорошо, Пассат по сути, как суперб, только шума поменьше и пожестче. А еще кого вспомнить?
А вот ауди а6 уже совсем другой уровень.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-04-05 00:26:47[/merge_posts_bbcode]
А вот обличье.... Первые Шкоды всех шокировали, заворожили и влюбили в себя, потом такое впечатление, что дизайн им стал делать какой то извращенец. Не понимаю кому они могут нравиться?!
Ну обличье просто катастрофа. Ну чтобы после него, все остальное, точно было хорошо.
Твое утверждение эмоциональное
Так не я же доказываю, что если фольсваген наворочен технически лучше рено, значит он лучше. Поэтому эмоции не я проявляю. Я предлагаю смотреть на покупку машины в совокупности. Дастер за свои деньги один из лучших проходимцев, и его покупают очень хорошо за эти его параметры в том числе. Но это лишь часть большого пирога. Есть ведь и другие параметры, которые тоже важны. Если бы люди выбирали исключительно недорогой внедорожник для рыбалки и охоты как вторая машина, то да, Нива вполне пригодный аппарат. В остальном сравнение с Дастером и заканчивается. Но не Дастером единым. Из-за наших дорог у нас тенденция к кроссоверам. Любят и Хенде Креты и Кашкаи и Спортажи. Кстати мне не понятно, почему здесь особо не рассматривали вариант с Х-Трейлом. Когда бакс был низким, начальный Х-Треил стоил немногим дороже Логана МСВ Степвей с 0,9 бензиновым мотором. Но куда Логану Степвей до Х-Трейла, если сравнивать с механическими коробками. Впрочем брать с однодисковым роботом большого смысла не вижу
RUNO, а можно я повторюсь с вопросом:
а если подойти к сабжу технически? (подсказка - кинематическая схема приводов).
Кстати мне не понятно, почему здесь особо не рассматривали вариант с Х-Трейлом. Когда бакс был низким, начальный Х-Треил стоил немногим дороже Логана МСВ Степвей с 0,9 бензиновым мотором.
У Х-трейла меньше места на заднем диване, меньше багажник, он жестче, динамика нулевая с вариатором(на механике на тестдрайве не было), расход несравнимо выше, Внешний вид в общем чуть солиднее, но на любителя и ценник в два с лишним раза выше. Как раз их сравнивал в один день на тестдрайве. У нас в городе салоны эти практически стена к стене.
У Х-трейла меньше места на заднем диване, меньше багажник
Це в порівнянні з чим?
Сторінки Назад 1 … 394 395 396 397 398 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.433 секунд(и), виконано 40 запитів