Evgenий написав:Еще раз. конечно. При приобретении бу авто "за недорого" нужно готовым вложить в него дополнительно порядка 25% стоимости на устранение различных неисправностей и ТО.
Кроме того. У вас пробег 200 тык. Как минимум еще столько же двигатель с коробкой должны пройти. Где гарантия, что вы не купите машину с честным пробегом? Т.Е. вполне вероятно, что к перечисленным в вашем случае неисправностям не добавится еще и ремонт двигателя и коробки?
Ви праві. Зі скромним бюджетом, така заміна може виявитись котом в мішку. Але з іншого боку, це уже буде авто вищим класом і те, чого не вистачало Логану, а планувалось, у цій машині уже буде.
Я, повторюсь, не дуже досвідчений (перша машина) і всіх нюансів не знаю. Але якщо узяти стартові позиції, то виходить так:
- є Логан, 75.к.с. (хочеться більшого), базова комплектація (нехай і уже доліплена потім саморучно). Відповідно, ніяких ніштяків типу кондея і гідропідсилювача немає (терпимо). Нікудишня шумоізоляція (планувалась). Також планувались заміна оптики, деталей салону тощо. Потрібен ремонт від 1 до 2 тисячі доларів. Вартість машини навіть після ремонту не перевищить 4 тисячі. З цим усім може бути цікаво погратися, логан справді дає простір для експериментів.
- альтернатива - умовний Меган за 6 тисяч дол., який класом вищий, і його наче хвалять. Модернізації не потребує, але напевно, потребує поступового ремонту.
Ну це мої такі підрахунки, як недосвідченого. Який же варіант обрати? =)))
0