Re: Моя "Чешка"
Тепер залишається інтрига - ремонт гарантійний чи ні. Бо ціна немала.
Гарантія,тільки привези паспорт.
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Моя "Чешка"
Сторінки Назад 1 … 9 10 11 12 13 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Тепер залишається інтрига - ремонт гарантійний чи ні. Бо ціна немала.
Гарантія,тільки привези паспорт.
Гарантія,тільки привези паспорт.
Кредит будемо оформляти на ремонт?
ШУТЮ Я
Пройшов ТО-30000
Заміна масла, заміна свічок, фільтрів.
Машина поки на гарантії - робив у офф.представника.
Обійшлося недешево, майже 7000 грн.
Так, щось дорогувато. Напевне там ще буда заміна гальмівних колодок. Мені на 30 тис їх замінили і сума вийшла десь така ж (точно не пам'ятаю).
Минулого тижня проходив ТО-60 тис. сума теж вийшла біля 7 тис, але сюди ще ввійшла заміна поліклінового ременя і дезинфекція-дозаправка клімата. Фреону дозаправили 90г, що за 3 роки не погано.
И любьіе почти работьі в 7 тьіс ))
Сорок плюс сорок- рупь сорок. Спички брал не брали -три шЕсят )))
Напевне там ще буда заміна гальмівних колодок.
Ні. Нічого, крім планових робіт. Свічки, масло, фільтри.
Витратні на суму майже 4800 і робота 2100 з копійками. Тільки 500 грн. за якись додатковий огляд. Мабуть за те, що надіагностували підшипник.
Ні. Нічого, крім планових робіт. Свічки, масло, фільтри.
Витратні на суму майже 4800 і робота 2100 з копійками. Тільки 500 грн. за якись додатковий огляд. Мабуть за те, що надіагностували підшипник.
Не зрозуміло, дуже дорого, ІМХО.
Якщо підшипник міняється по гаранії, то його діагностика безкоштовна.
Меня офи запропонували замінити лівий зовнішній ШРУС, їм здалося, що шумить. Замінили і діагностували безкоштовно.
Свічки 2195
Заміна мастила 1864
фільтр масляний 238
фільтр повітряний 544
фільтр салона 582
болти, шайби, герметин, зняття захисту, інші монтажні роботи, якись додатковий огляд - х.з. - майже на 1500 грн.
Менеджер зателефонував, сказав запчастини на складі немає. Чекають з Чехії. Мовляв дуже нечаста поломка. Чекати десь днів 10. Та ти шо?!?! Не може бути!!!
Я як раз майстер на такі справи.
"Совпадение?!?! Я так не думаю!!!! ТМ
Менеджер зателефонував, сказав запчастини на складі немає. Чекають з Чехії.
Я гранату теж чекав, але мені не горіло, бо і рідна нормальна була. Як прилетіла визвали і поміняли.
А ще офи якщо бачать, що в машині щось довагодрочено, у мене це була камера (оригінальна, але з Калуги), а машина ж тоді була нова і кодувати її не вміли, то мене кілька разів визивали на апдейт то ПО магнітоли, діагностику ходовки, то регулювання фар, і іще несли рідний брєд
Насправді їм потрібно було списати кодування камери з моєї машини... Бо своїх мозків не мають.
Камеру мені ставив "Тімурівець", що біля байкового кладовища. Його контакти я тобі давав.
ЗІ. Ціни наче такі ж. Зняття захисту наче 160 грн. Якщо знайду свої бумажки - скину.
Але явно те, що тебе на кілька тисяч розвели.
Стосовно задніх підшипників.
По своєму досвіду службових розлітоайок скажу, що вони летіли у машин 2004-2005 рр. на пробізі 70+ тисяч. Коштували десь 700 грн. Потім солмонівські цигани змінили постачальника і системний баг пропав.
Ще баг був у машин 2002р. появлявся на пробігу теж близько 70-80 тис. - провалювалась корзина зчеплення. Баг теж пофіксили зміною постачальника.
У авто 2005 летіли катушки запалювання.
Доречі, у тебе чеська чи соломонівська зборка?
Моя була однією з перших, приїхала з Чехії, до неї циганська рука не встигла доторкнутись.
Шумка у неї краша, ніж в українсьуих. Не знаю за рахунок чого, можливо за рахунок чеської якості, а може за рахунок більш багатої комплектвції (Стайл+). Але різниця замітна, по трасі чути лише моторну перегородку двигуна і то на швидкості 150+.
Колеса, арки не шумлять (на гладкому асфальті), свірчків нема.
Ну то таке, що вимагати від бюджетного авто? ІМХО.
Вдогонку, може знадобиться
https://az749841.vo.msecnd.net/siteasse … 141b7d.pdf
Єдине, тут ТО прораховані на Мобілі, а оригінальне масло дорожче.
А я думал, что только у Рыно ТО одни из самых дорогих. А тут на 30 тыс и уже трусы офы пытаются снимают последние...
Шо то читаю другие бортовики и КИЛ все роднее становится. Жена заикнулась шо пора бы поменять Спортягу на шо то новее, я сказал шо сча одно гуано ломучее делают, а что получше, денех хотят немерянных. А дизеля я ни хо пока еще, нада еще отодохнуть от него, мож через время.
Офи кругом однакові і розводять людей на гроші! На кіл такі самі)))
На кіл такі самі)))
Не сомнваюсь. Но на КИЛ первые ТО 6 ( 6 лет ) ни одной проблемы, помимо чистого ТО и все были от 2500 тыс до максимум 4300, кроме последнего ТО 7, где по ходовке делали многовато уже. Так что по степени обслуживания у офов тож разница есть. Я например не думал что шкода в обслуживании настолько не дешевая, теперь в курсе. Раньше думал что только у Рыно такие цены завышеные ( но хотя бы по ходовке Рыно не так разваливается быстро ) . Хотя сча пишут у КИЛ тоже даж кожанный руль к 10 тыс пробега уже облазит и все жалуются что за нах за кожа ))) У меня 7 лет и руль как новый ибо тогда еще делали с кожи а не дерЬмантина. Сча все делается на дешманское удешевление проекта, аж до смешного иногда доходит.
https://www.praga-auto.com.ua/services/skoda-service
Калькулятор ТО від імпортера Шкода.
Такі ж є і у Рено,і у Ніссана.
Калькулятор ТО від імпортера Шкода.
Самый лучший калькулятор - мониторинг форумов. Ибо калькулятор чаще всего мало имеет общего с реальностью. По сути нада умножать на 1.5 или иногда на 2 все что калькулируется
A7
https://az749841.vo.msecnd.net/siteasse … 5487ca.pdf
А чего так рано свечи меняются в 30 тыс. У КИЛ вроде было в 45 только или на ТО 3.
Ибо калькулятор чаще всего мало имеет общего с реальностью
Значит у импортера своя реальность.
А,поскольку,импортер несет расходы по гарантии ,а не форумы,то реальность импортера,пока машина гарантийная,более правильная.
Калькулятор ТО від імпортера Шкода.
О!!! То я ще й зекономив!!!
Але явно те, що тебе на кілька тисяч розвели.
Судячи з усього у тебе застаріла інформація про ціни.
Я так розумію VAG відбиває гроші за дизельгейт...
Судячи з усього у тебе застаріла інформація про ціни.
Можливо, ялише поділився, щоб ти орієнтувався що коли робити.
І окрім того "мій" регламент на Мобілі, а на оригінальному Еджі дорожче.
Я так розумію VAG відбиває гроші за дизельгейт...
Теж такої думки, адже було мегаекономне авто з обслуговування, а тут...
А ще до цього додам обвал ці на вторичці нових авто, на кшталт Ауді А4 і Шкоди А7, які 3-річні вже коштують, як 10-річна А5.
ІМХО.
О!!! То я ще й зекономив!!!
Думаю, кидають ціни по курсу на момент формування прайсу,а потім,тупо лінь редагувати.
Думаю, кидають ціни по курсу на момент формування прайсу,а потім,тупо лінь редагувати.
Скорее всего нет, потому, что украинским законодательством запрещена индексация стоимости услуг с привязкой валютному курсу. Собственно поэтому договора на импортируемую поставку товара и выполнение его инсталяции разделены. Это упрощает налогообложение. Но не суть.
Тут есть такой момент по ВАГу - стоимость нормо-часа наименьшая у Шкоды, У Фолькса она выше, у Ауди еще выше.
и тут возник парадокс - звоню я на Шкоду, спрашиваю стоимость (и на мобиле и на масле ВВ), после звоню на Фолькс - нрмо-час дороже, но стоимость дают ниже... Кроме того у Атланта в воскресенье скидка выходного дня 10%. Итого сусмма процентов 20 ниже получается... Вот так вот.
С Ауди картина обратная. Ауди выгоднее делать всё, кроме приводов на Фольксе. Ну а Кваттро безальтернативно обслуживается на Ауди
запрещена индексация стоимости услуг с привязкой валютному курсу.
Услуг да,а запчастей?
Припідняв домкратом сьогодні колесо. Заднє ліве дийсно хитається. Праве - ні.
Як завжди - перед поїздкою до тещі у мене ремонт.
Як я зрозумів - з Черкас до Нікополя доведеться їхати Матізом.
Черкас до Нікополя доведеться їхати Матізом.
Поїздка була дуже цікавою. Треш прямо!!!
Нещодавно пройшов ТО 45000
Десь 3500 грн., не пам'ятаю точно. Нічого особливого.
Жоповозка свою функцію виконує.
Є дві речі, що дратують - щоб закрити багажник - треба смачно гепнути. Ну не зачиняється він плавно чогось. Ну і скрипунці.
В планах - міняти гуму на передніх, бо десь 2 гулі посадив і встановити штатний RDKS (тобто TPMS)
В пробігу не лишній нолик?
Doc,
Гепать багажник не обязательно.
1 смазать замок.
2 воздух большой объем при закрытии багажника.
Если приоткрыто окно то заметно ниже отпускаешь и закрыто
ТО 450000
Двигун-мільонник?
Сторінки Назад 1 … 9 10 11 12 13 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Моя "Чешка"
Згенеровано за 1.475 секунд(и), виконано 13 запитів