lktrgl написав:посмотри сколько МАЛЕНЬКИХ в типичной балке ферме , аки в венике из той притчи , но силищу все вместе дают - ЖУТЬ !...
Ти різниці між жорстко з'єднаними в одну структуру елементами і незалежними елементами не бачиш ніякої? А ще щось про гуманітаріїв говориш?
Якби ті дверки зварити намертво, тоді так, вони були б жорсткіші за одну ляду. Але до тих пір поки вони незалежні елементи, разом вони додають до жорсткості кузова меньше ніж суцільна ляда.
Ще раз, подумай над тим що я в попередньому повідомленні тобі сказав - що легше, деформувати ляду, чи перемістити дверки одну відносно другої?
Vader написав:Гарно керується, добре прискорюється, гальмує та проходить нерівності
Все відносно. В порівнянні з Л200, так помітно краще. В порівнянні з кросоверами, про що йшла мова, ні, все ж таки гірше.
Vader написав:А з Туарегом його порівнювати - ну, то таке. Він же коштує вдвічи дешевше.
Там не конкретно про Туарег мова, а про великі кросовери. Цю маркетингову фішку придумали в Мітсубіші. Тіпа навіщо вам великий кросовер, краще купіть Паджеро Спорт. Ну а так то їх порівнювати взаглі безглуздо. Це ж зовсім різні типи авто, призначені для зовсім різних речей.
RUNO написав:Саме тому нема сенсу порівнювати ці авто.
А ти це не мені розказуй, а Мітсубіші, які саме їх і порівнюють, пропонуючи замість цих, і їм подібних кросоверів, купувати Паджеро Спорт. Так, не для бездоріжжя. І саме тому що за прямим призначенням Паджеро Спорт продається мало, доводиться вигадувати креативний маркетинг...
RUNO написав:Для кращого відчуття керованості на кермо передається інфа з колес.
О, доречі про рульове, в Спорта є спільна риса з Логаном! Він так само передає удари в кермо на перешкодах. Що дуже неприємно для авто за таку ціну, і взагалі неприпустимо для небюджетних кросоверів. Скоріш за все це його пікапне коріння проявляється. Адже для пікапа це допустимо. І ні, це не зворотній зв'язок. Не треба плутати грішне з праведним.
RUNO написав:МПС 3 більш тісний аніж кросовери, бо кузов одягнений на раму. Отже ніша цього міцубана - ганяти по поганій дорозі, щоб кайфувати
Так це правда. Але Прадо ганяє краще... Особливо якщо згадати що Прадо можна взяти зі значно потужнішим двигуном (282к.с., 8.8 секунд до сотні), то Спорт зі своїм дохленьким дизелем якось зовсім не ганяльно виглядає. Та і підвіска в нього гірша для ганяння по ямах. Він більше стрибає, козлить, частіше відриває колеса від землі. Знову ж таки - коріння пікапа.
RUNO написав:Ще раз пропоную подивитись що вміє робити цей міцу у професійних руках.
Навіщо дивитись на те що в нас не продається, в руках того, хто не буде ним ніколи керувати?
RUNO написав:Про які соренто можна говорити?
Про ті які значно стійкіші на трасі на однакових швидкостях. Про ті які в повороти заходять на більших швидкостях не перевертаючись. Про ті які швидше і чіткіше реагують на поворот керма. Про ті які в повороті на кожній хвильці асфальту не переставляють задню вісь на пів-метра. Про ті в яких в повороті не вивалюєшся з крісла. І так далі...
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0