Larsen написав:Те що абияк відновлене після ДТП авто небезпечніше за нове, беззаперечний факт.
Але давай подивимось на саме явище битків. Чому їх купують? Бо у людей нема грошей на нові авто. Чому нема грошей? Тому що країна не працює, не виробляє внутрішній валовий продукт а значить вона бідна, бідні її громадяни. Вирішувати проблему б/у автомобілів потрібно комплексно, вирішуючи проблему бідності самої країни. Американці купують бітки щоб їздити на хламі? Якщо купують, то не масово. Бо в США дуже гарно відрегульована сама держава. Там дуже сильне страхування. По типу нашого КАСКО. Тільки у нас страхові будуть мудрити, як викрутити собі за рахунок страхувіальника а в нормальних країнах все чітко - вдарив автомобіль, страхова вираховує, чи вартує ремонтувати і як правило, дуже великий відсоток автомобілів дешевше зробити неліквідом, виплатити страхувальнику кругленьку суму, за яку він придбає нове авто а старий авто продати на аукціоні. Нічого складного і це дуже вигідно страховим компаніям.
Якщо говорити про безпечні авто, то згідно статистики в ДТП в Україні гинуть люди частіше всього в радянському а тепер в російському автопромі. Бо ці автомобілі мають філософію, в якій нема турботи про тих хто в автомобілі. Це цілком в контексті всього, що стосувалося СРСР а тепер в Росії - баби ще понароджують. Тому якщо американський биток буде придбаний взамін старих жигулів, то конкретно це буде покращення безпеки на дорозі а не погіршення. А я думаю, битки беруть в першу чергу ті, для яких це вже покращення безпеки на фоні того, на чому іздять до них. Ну і як не сказати про безпеку, стосовно доріг. Дороги в нас ремонтують але це навпаки призводить до збільшення аварійності. Бо дороги, розв'язки мають радянські стандарти, де їздили газони й побєди 60-80 км на годину. А зараз на них льотрають по 130-150 км на годину. Тому для безпеки країна повинна будувати сучасні дороги на декілька смуг в одному напряму й зустрічка повинна бути на добрій безпечній відстані. Але про що це я. У нас траса Москва-Симферополь будувалася полоненими німцями післі другої світової. Її продовжують ремонтувати. Порошенко гордився трасою на Маріуполь. Це відремонтована та сама радянська дорога для газонів та побєд а не для ауді та пасатів. Україна не стала на стратегічні рельси сучасної країни. Поки не стала але це питання часу. Рано чи пізно ми повинні будемо зрозуміти, що не битки а сучасні нові авто, не старі радянські дороги а сучасні автобани, не заводи зі станками 1930 років а сучасні силіконові долини...
0