Evgenий написав:Офы Мерседеса говорят, что в случае разношироких колес, на зиму ставить нужно одинаковые (более узкие)
В манулі прям так написано? Чи це так як мені офи Рено розказували що у 1.2 є гідроштовхачі?
Evgenий написав:Прослойка снега (через которую не провалится колесо) между колесом и асфальтом аж никак не будет способствовать увеличению сцепления
Безумовно буде, якщо під нею лід. Адже зчеплення з льодом у звичайних цивільних гум, навіть шипованих, меньше ніж зі снігом. Крім того, при меньшій глибині колії маємо меньший опір руху.
А якщо під нею асфальт, і глибина снігу при цьому невелика, то по такому проїде навіть літня гума, хоч і повільніше. Так що це не ті умови, які обмежують прохідність.
Evgenий написав:Для более широкого колеса нужно пробивать более широкую"канаву"=больше сопротивление.
Навпаки - вужче колесо глибше зануриться в сніг і призведе до більшого опору кочення. Якраз таки перевага ширшого колеса в тому що пробивати йому треба меньш глибоку канаву.
Якщо сумніваєшся що гірше, широка чи глибока, згадай велосипед і пісок.
Evgenий написав:НИва и УАЗ не считается?
У Ниви штатні колеса були ширші ніж у Жигулів. А на УАЗ гума ставилася ширша ніж на Волгу.
Evgenий написав:Существует некая "оптимальная" ширина колес под каждую задачу.
Звичайно. І для ізди зимою ширша гума оптимальніша за вужчу.
Evgenий написав:более-менее реальные условия- другое
Ну от в реальних умовах, прохідність ширшої гуми зимою краща, безпека теж краща, враховуючи що найдовший гальмівний шлях меньший, так що ширша краща, якщо нема якихось інших особливих вимог.
Evgenий написав:В оффроуде не сильно то и гонятся за шириной колеса. Гораздо важнее диаметр
В оффроуді гоняться за малим тиском. Його забезпечити з вузькою гумою складно. Обмеження по ширині гуми виникає з геометричних причин - ширина колії і тому подібне. Ну а діметр це само собою, він не тільки допомагає зменьшити тиск, він ще й покращує геометричну прохідність і зменьшує опір при подоланні перешкод.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0