Re: Проблема з ГБО
Досить сумнівно
Ну практика показує, що все ок, якщо так робити.
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Проблема з ГБО
Досить сумнівно
Ну практика показує, що все ок, якщо так робити.
Щось мені лячнувато за ваші клапана і сідла
Ну практика показує
Практика та досвід переконують кого завгодно. Але за чий рахунок ))
Щось мені лячнувато за ваші клапана і сідла
Двигун шепче, тому не переживайте!
grapes написав:Щось мені лячнувато за ваші клапана і сідла
Двигун шепче, тому не переживайте!
Это расскажите, когда клапана прогорят на газу, на таких оборотах при длительной нагрузке.
jasonua, якщо хочеш прочистити кат то 4500 і на якісному бензині. Заодно бегзофурсунки трохи оживуть.
Але так щоб масло були не ідеальне.
П.с. в нього двиг не К7м, а К4М.
Але так щоб масло були не ідеальне.
А чому саме?
Basilio_Cat, ідеальне, то так телефон виправляє. Оскільки при таких обертах йде велике навантаження на двигун то може бути не достатньо масляної плівки. Це називається температура сдвигу.
Якщо добавити газ то це + по температурі, якщо газ не правильно налаштований то це знову + темп.
Стосовно обертів - при таких обертах і швидкості та поганому редукторі час відкриття газових форсунок дуже великий. Окрім вище написаного, порція газу за один оберт (такт) може просто не встигнути попасти в камеру згорання. Звідси і небезпека їзди на ГБО на таких параметрах. Звідси або перехід на бензин, або довприск правильно налаштований.
Сіренький, у мене в гбо перехід на бензин йде на 4500оборотах. Газовики казали, що к4м дуже виносливі двигуни, у них обслуговується флюєнс і дастер з таким двигуном, які 400тис км наїздили на газі без проблем.
п.с. Завжди переключаю вручну на газ коли даю більше 4000об і їду більше 140км/год, але останній раз не переключався.
Обмеж краще на 3700 , заодно і літати може не будеш.
Стосовно швидкості - я не знаю як ти можеш їздити на МЦВ більше 130. Так, руль можна тримати і одним пальцем, ти просто попробуй маневрувати.
Завжди переключаю вручну на газ коли даю більше 4000об і їду більше 140км/год, але останній раз не переключався.
Це погано. Ти в цей момент маєш слідкувати за дорожніми умовами.
Обмеж краще на 3700 , заодно і літати може не будеш.
Дякую за пораду, але на бензин буду переключатися після 4000.
У мене крейсерська 110 на 3000оборотах. А літаю 140-160 не так часто, хоча швидкість дуже люблю.
Так, руль можна тримати і одним пальцем, ти просто попробуй маневрувати.
Все нормально маневрується. У мене стоїть гідроелектропідсилювач і кермо на швидкості стає тугішим.
п.с. Закінчуємо флуд не по темі...
Сіренький,
Сделал переход на газ 3500.
Больше лучше на бензине.
100км.ч -2000об
После 100 двигатель просыпается.
150км.ч -3000об
100км.ч -2000об
После 100 двигатель просыпается.
150км.ч -3000об
Це те, за що можна любити ВАГівький 1,6МПі.
З ГБО все нормально працює.
Сделал переход на газ 3500.
Теж автовиправлення? ))
Мабуть на бенз. Чому саме на 3500? Чи є якись розрахунки?
Basilio_Cat,
Считаю оптимальный вариант для мотора.
1. В плане ресурса,
2. газ медленее сгорает в отличие от бензина.
3. Не жлобится, дать поработать бензиновым форсункам на горячую
Больше 3000 об когда под крутую горку
Или спорт режим
Вітаю! Сандеро 2008 рік, двигун 1.4. Пробіг 224 тисячі з яких 87 тисяч на ГБО. Значить так є проблема з пропусками запалювання на 1 циліндрі на газу. На бензі все ОК. При цьому корч не троїть, але пропуски навіть по вихлопу чутно. З чого все почалося? З рік тому помітив що свічку першого циліндру закидає маслом ( пропусків і тд не було). Нарешті я поміняв сальніки клапанів, відрегулював клапана 0.15 впуск, 0.3 випуск. Поміняв другий лябда зонд. Свічки нові рено на 2 контакта, свічки сухі, чисті. Проїхав по трасі 150 км і бляха заявилися пропуски в першому циліндр на газу, на холосту. Грішним ділом подумав може при регулюванні клапанів десь не зажав і зазори ушли. Перепровірив зазори в нормі. Глянув на катушку, вона давно потріскана ще 5 років тому двухкомпонкнтним клеєм проливав, але помітив нову тріщину якраз де блок на 1-й циліндр. Поставив нову катушку Рено оригінал. Один фіг пропуски на холостому на газу в пкршому циліндрі є. Причому не постійно а раз в 5-10 хв. Окрім того якщо на гарячу заводюся то коли перемикається на газ пропуски відразу, я перемикаю на бенз пропуски миниють і знову на газ і якись час їх не має. Місцями свічки міняв, газові форсунки місцями міняв, свічки, катушка нові. Куди порадите дитися? Провода? Чи куда?
Газ форсунки какие? Давление в коллекторе (МАП) какое? Когда менялся ремкомплект редуктора? коррекции на газе какие? Т. е. сначала копаем в сторону гбо
Газ форсунки какие? Давление в коллекторе (МАП) какое? Когда менялся ремкомплект редуктора? коррекции на газе какие? Т. е. сначала копаем в сторону гбо
МАП - 35-36. Ремкомплект редуктора не менялся. За 77 тисяч пробега на ГБО менялися газовые фильтра и все и раз МАП-сенсор.
Значит посмотрел было давление газа 2 ( при нагреве падало до 1.6), скинул до 1.25. Провел автокалибровку газовых форсунок, заметил на трубке вакумной от редуктора, котрая идет на мап-сенсор трещину - обрезал, одел заново. Еще заметил что газовые форсунки подключены наоборот ( отлючаю форсунку первого цилиндра газомозг пишет неисправность форсунки номер 4) Попробовал перекинуть клемы как надо, корч автокалибровку пройти не может и припереходе на газ без подгазовки глрхнет. Вернул назад, еще раз провел автокалибровку газофорсов. Все работает. На газу кажись проблема с пропуском на первом ушла, но на бензе появилась.
Мозг Диджитроник Макси2. Форсунки Диджитроник баракуда.
Где смотреть корекции? Бо ЕЛМКа долгосрочную показывает +40.
Карты бензиновая и газовые совпадали один в один. После автокалибровки газофорсов я так понимаю газовая удалилась.
Закрадывается мысля что бензиновая форсунка на первом котле шалит
МАП - 35-36
на прогретый двигатель 90 гр. - много. норма около 30.
Проверь или замени, если стоит больше года, воздушный фильтр и проверь зазоры в клапанах, компрессию желательно тоже проверить.
Ищи хорошего газовщика пусть с прибором все проверит и отстроит не привязываясь к бензиновой карте, но только после диагностики и ремонта комплектующих гбо, проверки монтажа гбо.
Редуктор скорее всего уже дует в коллектор и задубели мембраны. Перебрать однозначно хуже не будет. Газ форсы тоже могут лить. Не спеши грешить на бенз часть.
Для начала, уже есть куда "копать". ))
еще заметил что газовые форсунки подключены наоборот
Иногда так делают. Но надо смотреть в живую.
liberal2005 написав:МАП - 35-36
на прогретый двигатель 90 гр. - много. норма около 30.
Проверь или замени, если стоит больше года, воздушный фильтр и проверь зазоры в клапанах, компрессию желательно тоже проверить.
Ищи хорошего газовщика пусть с прибором все проверит и отстроит не привязываясь к бензиновой карте, но только после диагностики и ремонта комплектующих гбо, проверки монтажа гбо.Для начала, уже есть куда "копать". Редуктор скорее всего уже дует в коллектор и задубели мембраны. Перебрать однозначно хуже не будет. Газ форсы тоже могут лить. Не спеши грешить на бенз часть.))
Выше же писал, что поменял сальники клапанов, выставил зазоры впуск 0.15, выпуск 0.3. Соотвественно свечи новые оригинал на 2 контакта, фильтр воздушный пруфекс, масляный рено, салона асам, вторая лмбда-зонд бош. Проехал 150 км по трассе и вьехав в город в пробке на холостых началось. После вышеупомянутых манипуляций ( снизил давление в редукторе с 2 до 1.25-1.28. Пропуском на газу нет ( уже по городу проехал порядка 15 км). После всех етих манипуляций были пропуски на бензе и я думал сново 1-й цилиндр, а нит пропуски были в 4-м. Повтопюсь уже были на бензе и уже 4-й. Не знаю повторится или нет. Ошибку скинул. Что касается давления МАП оно у меня изначально было 34-36. Компресия 1-й цилиндр 12.5, ввторой -13.5, третий 13.5, четвертый 13.5. Мерял перед заменой сальников клапанов. Компресию мерял с отключением бензонасоса и безофорсунок через вытаскивание предохранителей под капотом. Газ тоже отключал.
После вышеупомянутых манипуляций ( снизил давление в редукторе с 2 до 1.25-1.28
вот просто так взял и снизил давление?
С вероятностью 98% вся проблема в ГБО. Найди хорошего спеца пусть тебе сделает.
... Но все равно МАП слишком большой. Возможен подсос.
На этом все.
І так друзі пропуски на газі вилікував! В чому була проблема? Проблема була в редукторі. За 77 тисяч км пробігу, мебрама просто дерев'яна і вона не те що газ пропускала, вона газолін пропускала, друга газова прокладка - жила без перегородок. Більш-менш живою була лише прокладка охлаждайки. Короче вимив його, замінив всі прокладки, кілечки і тд і на газу пісня. Однак бляха тепер при переході на з газу на бенз з'явилися пропуски в першому котлі. Причому якщо їздити на безнзі все ок, перемекаюся на газ теж все ок. А коли перемикаюся назад, то то не просто пропуски і хлопки в трубу, а прям чуте як циліндр не працює ( саме дивно що не троїть). За кілька хвилин 1 чи дві пропуски проходять, вихлоп нормалізується, але якщо газанути і сторія повторюється. Однак якщо хоч 1 км проїхати на бензі то газуй не газуй все ок. Куди дивитися? Може провід який зацепив, бо до вчорашнього дня вса було окі.
Після чого помітив, почалися пропуски на бензі. Ще до переборки редуктора, я встиг, зняти і одіти клему 1-й бензинової форсунки, замінити катушку, поміняти місцями газові форсунку, поміняти місцями провода на газових форсунках ( вони стоять і стояли всі 77 тисяч навпаки на 1-му циліндру 4-й і тд, причому прога їх баче як і стоять).
Вобщім кудити тепер дивитися? Бо пропуски на газу ми вилікували, а з бензою куди? Глядіти? Дякую всім хто відгукнувся!
Куди дивитися?
Редуктор поборол - уже хорошо. Начало есть.
Что дальше:
- проверить наличие "подсосов" воздуха
- обнулить топливные коррекции в бензиновом эбу
- стереть накатанные бензиновые карты в эбу гбо и накатать новые.
- отстроить эбу гбо
- наслаждаться ездой....
liberal2005 написав:Куди дивитися?
Редуктор поборол - уже хорошо. Начало есть.
Что дальше:
- проверить наличие "подсосов" воздуха
- обнулить топливные коррекции в бензиновом эбу
- стереть накатанные бензиновые карты в эбу гбо и накатать новые.
- отстроить эбу гбо
- наслаждаться ездой....
Я насколько понимаю бензиновые корекции можна скинуть только с помощью клипа. ЕЛМкой и клемой они точно не скидываются. А тем оременем на стороил ГБО так:
Ездил вчера в другой конец города 12.5 км на бензе, Елмка позала расход 7.1л бензы на 100 при средней скорости 47км/ч Назад на газу 13.5 км показала тот же расход 7.1л на 100 при средней скорости 38км/ч
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Проблема з ГБО
Згенеровано за 0.172 секунд(и), виконано 92 запитів