Сіренький написав:Зрозуміло в тебе є прояв симпатії до Тойоти.
Це не симпатія, це карма.
А якщо серйозно, це лише тимчасове співпадіння. Якби ти мені задав це запитання десь весною, то відповідь була б Містубіші Паджеро Спорт в топі, десь на початку літа - Шкода Кодіак, або Субару Форестер. Це тільки на даний момент гібридний РАФік якось мені здається найоптимальнішим, але це скоріш за все тимчасово, адже за відсутності конкретних вимог забаганки міняються доволі швидко.
Сіренький написав: Не можу зрозуміти навіщо гібрид при твоїх пробігах.
Тому що в нього найзбалансованіші характеристики. Динаміка одна з найкращих в класі, при цьому розхід один з найнижчих, екологічність найкраща, управління тягою найкраще (можна і мегаплавно рушати і миттєво розганятись - одне є у варіків, інше у роботів, але разом це є тільки у гібрида), експлуатаційна невибагливість одна з найкращих (не треба прогрівати двигун, студити турбіну, слідкувати за пальним, переживати про зайві пробуксовки чи рух внатяг), можна в гаражі і на подвір'ї в EV режимі кататись не нюхаючи вихлоп двигуна з непрогрітим каталізатором, ну і далі один з найнадійніших двигунів і найнадійніша трансмісія, ну і т.д. Окремі з перелічених переваг є і у інших моделей, але тільки тут вони всі зібрані разом.
З недоліків - ціна, ресурс акумуляторної батареї заявлений 8 років, деякі додаткові експлуатаційні ризики (якщо закінчиться пальне, можна закінчити евакуатором на сервіс, аналогічно при повному розряді головної батареї), деякі інші дрібнички...
Тому я і кажу що це тимчасово, скоріш за все через деякий час в мене смаки зміняться, адже я не роблю зараз реального вибору згідно з якимось конкретними вимогами.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0