Re: Автомобильные новинки
И сколько получится после пригона, сертификации и растаможки?
это вам к брокеру нужно с такими вопросами я машину растамаживал по старым законам
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Авто-новини → Автомобильные новинки
И сколько получится после пригона, сертификации и растаможки?
это вам к брокеру нужно с такими вопросами я машину растамаживал по старым законам
svserj, і значок не важний і машини бмв вже не ті, що раніше були....
svserj, і значок не важний і машини бмв вже не ті, що раніше були....
А какие машины остались такими же, как и раньше? Даже Роллсы уже не те... ))
В Україні з’явилися нові номерні знаки
https://autotheme.info/news/123903-v-uk … znaki.html
Новий кросовер Toyota Yaris Cross виходить на світовий ринок
Японська компанія Toyota анонсувала вихід на світовий ринок свого нового кросовера Yaris Cross.
На внутрішньому японському ринку перший кросовер був проданий ще в кінці серпня 2020 року. Але автолюбителям з інших країн поки не вдавалося придбати новий японський кросовер.
З 2 листопада замовлення на Yaris Cross можна оформити в Австралії. Toyota обіцяє вивести новий кросовер на європейський ринок до кінця цього року.
У лінійці агрегатів є гібридний двигун на базі двигуна внутрішнього згоряння і двох електромоторів.
Їх загальна продуктивність дорівнює 116 кінських сил, а витрата бензину гібридної версії кросовера складає 3,8 літра на 100 км.
Ціна базової комплектації Toyota Yaris Cross складе трохи більше 19 тисяч доларів.
https://mmr.net.ua/new-cars/138734?utm_ … mpaign=dbr
upload image
New Dacia Bigster 2021 | Concept 2021 | SUV-C
Цікава новина....
Dacia та Lada об’єднали в один підрозділ Renault
Французька Група Renault вирішила об’єднати марки Dacia та Lada в одну бізнес-одиницю з метою «зробити їх повноцінними міжнародними брендами».
https://motorcar.com.ua/news/dacia-lada … l-renault/
об’єднати марки Dacia та Lada в одну бізнес-одиницю
Вероятно "lada" назовут ?;)
Біда-а-а-а
Будет Дада. Или Лачия
Ладація ))
А по сути, что они хотят в итоге получить? Бабки потратить на ребрендинг? Кому-то повысить зарплату, кого-то уволить?
А по сути, что они хотят в итоге получить?
Хочуть продавати мордорські відра в ЄС. Під мордорським брендом там їх ніхто не купить, тому Рено буде намагатись впарювати перебрендовані.
Колись був жарт від команди КВН з Одеси часів ігри Філімонова Хаїта-старшого "Джентельмены, вы слышали, Авто ЗАЗ собирается открыть сп с" Пежо"? Да? И как теперь автомобили будут называтся -" Запежорец" или" Пежерожец"?
А взагалі Лади не можуть виходити на ринок ЕС тому що жоден їх двигун не відповідає стагдартам ЕВРО6, а росіянам, як і деяким у нас на форумі подавай 1.6 не менш та щоб 10..11 літрів в місті та 6.5 по трасі а менше не солідно якось... І що вони робитимуть? База платформа одна, двигуни різні, у Лади імідж в ЄС не дуже..в Туреччині Лади є, можуть продаватися в Азії та Латинській Америці. Що заважає?
Valerik, жарт гарний, тількі ті відсталі двигуни, гарно капіталяться. Дивіться на жарт 0.9 Ось так відсталі технології зараз довше служать чим мега сучастні та дрогі бмв, мермеде, тойобла та ніші!
відсталі двигуни, гарно капіталяться
Невже тобі дійсно краще 100500 років їздити на капіталеному-перекапіталеному двигуні, ніж постійно на новому? Ти шкарпетки теж по десять років штопані-перештопані більше полюбляєш ніж нові?
У сучасних людей є можливість заміняти авто, коли старе з'їздиться. Це в минулому авто купувалось на все життя, а може і на кілька поколінь в спадщину. Тому доводилось капіталити.
Так що все правильно: двигуни відсталі, і твій потяг до їх капіталення теж відсталий.
У сучасних людей є можливість заміняти авто, коли старе з'їздиться.
Далеко не у всіх є така можливість.
А ще існують люди, яки просто не хочуть витрачати гроші на заміну авто, бо мають інші інтереси в житті. Але таких досить успішно викорінюють за допомогою пропаганди "нового" і створення перешкод для експлуатації "старого".
Це в минулому авто купувалось на все життя, а може і на кілька поколінь в спадщину. Тому доводилось капіталити.
Але до влади в автоконцернах прийшли розумні маркетологи і за допомогою реклами переконали людей в тому, що їздити на "старому" (а старе - це старше 5 років) авто - то лоховство і ознака невдахи. Хто їздить на старому - на того сусіди показують пальцем, друзі не запрошують на вечірки, йому не дають жінки і взагалі в нього нема радості в житті.
А коли оброблені покупці вже готові міняти авто кожні три роки, то можна не дуже старатися робити нові машини якісними та довговічними. Виходить подвійний профіт - від збільшення обсягу продажів і від економії на виробництві.
Невже тобі дійсно краще 100500 років їздити на капіталеному-перекапіталеному двигуні, ніж постійно на новому?
Ну так я не олігарх!
Далеко не у всіх є така можливість.
Ну звичайно. І не у всіх взагалі на авто гроші є. Але таких стає все більше. А капіталення двигунів відходить в історію як страшний сон.
існують люди, яки просто не хочуть витрачати гроші на заміну авто, бо мають інші інтереси в житті
І їм простіше капіталити двигун, варити кузов, перебирати ходову, елекртику, всі системи, постійно щось ремонтувати, постійно бути готовим що в будь-який момент щось може вийти з ладу? Ні, ну звичайно є такі, для декого це навіть хобі. Але тут якараз таки все навпаки: чим більше у людини інших інтересів в житті, тим меньше у неї часу на камасутру зі старим залізом.
таких досить успішно викорінюють за допомогою пропаганди
Ніхто їх не викорінює. Вони самі цього хочуть. І індустрія підтягується під вподобання більшості.
Але до влади в автоконцернах прийшли розумні маркетологи і за допомогою реклами переконали людей в тому, що їздити на "старому" (а старе - це старше 5 років) авто - то лоховство і ознака невдахи. Хто їздить на старому - на того сусіди показують пальцем, друзі не запрошують на вечірки, йому не дають жінки і взагалі в нього нема радості в житті.
Точно прийшли, і саме зараз? А ти подивись уважно як мінявся модельний ряд американських авто ще в 60х, 70х роках. Це якраз таки тоді маркетинг лютував такими гаслами, при цьому кожне наступне покоління, яке було обов'язковим для придбання всім "нелохам", відрізнялось від попереднього хіба що дизайном, щоб здалеку було видно хто є хто. Але авто продовжували бути дорогими, і більшість людей були змушені їздити на них довго, або купувати вживані, і так по кілька поколінь. Зараз все змінилось. Більшість людей можуть дозволити собі частішу заміну авто, тому на більшу довговічність нема достатнього попиту для її реалізації. Краще робити авто дешевшими, а значить і доступнішими для частішої заміни, ніж дорожчими і довговічнішими. І ні, це не ідея маркетингу. Це лише пристосування пропозиції під попит.
Ну так я не олігарх!
Мова про середній клас. І взагалі не про тебе там говорилося, а про продажі в ЄС,
ЗИ Скільки двигунів ти в своєму житті відкапіталив?
Я відкапітапіталив один. Дизель JP 1987р від VW в 2003..2004 рр. Латинською мовою це називалося jebatorium). Капіталка відбувалася в три етапи:
1 Розточка блока із заміною поршньової.. Не вилікувало вібрував тарахтів показував різну копресію в циліндрах
2 на іншому СТО зняли голівку а у неї тріщини в сідлах. Заварили в інституті Патона, притерли клапана, а він тарахтить
3. Загнали на сервізс дизельної паливної апаратури, замінили розпилювачі форсунок, відрегулювали момент впорску та ремінь ГРМ на півзуба.
Все одно тарахкотить - відоегулювали запок капота - перестало..
Отаке... Хочу я таке повторювати в житті? НІКОЛИ ЗНОВУ.
І їм простіше капіталити двигун, варити кузов, перебирати ходову, елекртику, всі системи, постійно щось ремонтувати, постійно бути готовим що в будь-який момент щось може вийти з ладу?
Ну звичайно, якщо двигун зроблений з паршивого сплаву, кузов з фольги, ходова тендітна, як в дитячої іграшки, електрика на соплях і всі системи розраховані на 150 тис. км - тоді власник дійсно задовбеться все це постійно ремонтувати. І купить нове. На те й розрахунок.
А от коли кузов живе взагалі весь можливий термін служби авта, двигун їздить до капіталки мілліон кілометрів, ходова як в танка, і про електрику власник взагалі не знає, де там що, бо вона працює безвідмовно - то чом би й не їздити на такій машині довго і счасливо?
Я розповідав, що в моєму гаражному кооперативі працює серввіс та розборка Мерсів? Кузови від 123-х, які розібрали на запчастини, ще й досі в кращому стані, ніж кузови трьохрічних нових машин. Про товщину ричагів, балок і пружин годі й казати. І цей Мерс - то була не єдина машина в світі з чудовою витривалістю. А зараз купи Мерс - через п'ять років він задовбає, а через десять згниє вщент.
Вони самі цього хочуть.
Так, хочуть. Але ЧОМУ вони хочуть саме цього? Може, їм хтось підказав, що для них краще?
А ти подивись уважно як мінявся модельний ряд американських авто ще в 60х, 70х роках.
От не треба про американців. Модельний ряд оновлювався, але старий американець потім їздив у другого, третього, десятого власника без особливих проблем. Величезна їх кількість дожила до наших часів. А сучасні машини проживуть 60 років? Хіба, якщо їх вже зараз законсервувати і поставити в музеї.
ЗИ Скільки двигунів ти в своєму житті відкапіталив?
не не так, скільки авто вгробив:) Найкраще авто службове
Ну звичайно, якщо двигун зроблений з паршивого сплаву, кузов з фольги, ходова тендітна, як в дитячої іграшки, електрика на соплях і всі системи розраховані на 150 тис. км - тоді власник дійсно задовбеться все це постійно ремонтувати. І купить нове. На те й розрахунок.
Ні, все булло в іншій послідовності. Спочатку покупці перестали масово капіталити і їздити ціле життя на одному авто, а потів виробники почали відмовлятися від ремкомплектів, і економити на ресурсі двигунів, адже за це все вже мало хто був готовий платити.
А от коли кузов живе взагалі весь можливий термін служби авта
Так кузови навпаки стали довговічнішими. В 80-90-х необроблені панелі взагалі нікого не дивували, і гнили аж бігом. Зараз навіть бюджетні Логани доволі стійкі до корозії.
двигун їздить до капіталки мілліон кілометрів
Насправді таких двигунів було мало. Але факт що були. Тоді коли за таке хтось був готовий платити. Потім перестали. Думаєш чому Мерс спригнув з теми мільйонників? Тому що вже в 90-х народ радісно віддавав перевагу меньш довговічним але дешевшим конкурентам.
Однак там мова йшла не про те скільки авто буде їздити до капіталки, а про те що його взагалі є бажання капіталити. Так що це трошки не в тему аргумент.
ходова як в танка
Ти на танку їздив? Не думаю що така ходова для легкового авто комусь би зподобалась.
А якщо серйозно, що краще, перебирати "ходову як в танка", яка вже давно розвалюється, чи їздити на новій, яка не розвалюється просто тому що вчасно міняєш на нову?
і про електрику власник взагалі не знає
Бо її нема!!! Я серйозно, в порівняні з сучасними авто, її просто там не було.
то чом би й не їздити на такій машині довго і счасливо?
Тому що наступні покоління авто будуть кращими в усіх споживацьких відношеннях. А ресурс старих речей всеодно зменьшується, навіть якщо він великий. В Мерсах з мільйонними двигунами, до того мільйону всеодно виникала купа дрібниць які треба було усувати. У сучасних авто до 100 тис. не виникає нічого. Навіть лампочок можна не міняти. Так що счасливіше всеодно на новій.
Кузови від 123-х, які розібрали на запчастини, ще й досі в кращому стані, ніж кузови трьохрічних нових машин.
Мерс 123 новим був дорогим авто. Причому в ньому якраз таки довговічність була маркетинговим аргументом. А якщо взяти якогось Опеля тих же років, то від його кузову на сьогодні залишиться купка іржавої пилюки.
І цей Мерс - то була не єдина машина в світі з чудовою витривалістю.
Ні, не єдина, тому що тоді можна було за великі гроші продавати довговічність. Бо ті розбагатівші люди які виросли в часи коли авто купувалось на все життя, слідували цій системі цінностей, і теж купували авто на все життя. Але вже наступне покоління їх не розуміло, бо маючи можливість купувати постійно нові, постійно кращі авто, не бачили сенсу їздити все життя на старому залізі. І ні, це не маркетинг зробив. Як я вже казав, маркетинг такий був завжди, але зміна відбулась тоді коли люди змогли собі це дозволити. А хотіли вони цього завжди, як не крути.
А зараз купи Мерс - через п'ять років він задовбає, а через десять згниє вщент.
Правильно! І все тому що людей які готові викласти великі гроші за довговічність зараз занадто мало щоб створити ринок для серійного авто. Навпаки, про довговічність зараз більше турбуються ті в кого мало грошей, хто купує вживані. Але за мало грошей довговічну машину не зробиш.
Але ЧОМУ вони хочуть саме цього?
Тому що нове завжди краще старого.
Може, їм хтось підказав, що для них краще?
Ні, різниця між новим і старим не вимагає чиєїсь підказки. Вона очевидна. Реклама і маркетинг лише підігрівають інтерес в плані придбання авто саме цього виробника, а не іншого. А саме бажання купити щось нове і краще, при змозі, виникає далеко не тільки від реклами. Мені здається що більшість людей більше мотивується тим що бачать які авто їздять по дорогах, які у сусідів і т.д.
е старий американець потім їздив у другого, третього, десятого власника без особливих проблем
Тому що було мало людей які могли дозволити нове авто, і відповідно був великий попит на старі. Коли більшість змогла собі дозволити періодчно купувати нові, це змінилося. Думаєш ті хто їздив на вжиному авто з третіх четвертих рук, не хотів нового? Звичайно хотіли! Ще більше ніж зараз. Просто тоді не могли собі дозволити, а зараз можуть. От і все. А маркетинг не змінився, і нічого не змінив.
Величезна їх кількість дожила до наших часів.
Назви відсоток, чи ця "величезна кількість" це оціночне судження?
А сучасні машини проживуть 60 років?
Питання до Ванги. Якісь звичайно доживуть. Але який відсоток? Звідки ми можемо знати?
Хіба, якщо їх вже зараз законсервувати і поставити в музеї.
Так, приблизно такий підхід і дозволив в наш час існувати машинам 60-річної давності в ідеальному стані. Ті які реально користувались зараз мають вигляд металобрухту...
не не так, скільки авто вгробив:) Найкраще авто службове
Я ж не просто так спитав. Ти так от говориш що мати можливість капіталити авто це круто, а сам ти точно цього хочеш? От дивись, коли тобі виніс мозок йобот ти що зробив? Пішов і без гемору поміняв авто по трейдіну. Думаєш коли авто почне виносити мозок через ресурс, ти захочеш чогось іншого? Щось я підозрюю що теж просто його поміняєш, і навіть не здивуюсь якщо знову по трейд-іну.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Авто-новини → Автомобильные новинки
Згенеровано за 0.190 секунд(и), виконано 92 запитів