51

Re: Автомобильные новинки

Aprox написав:

И сколько получится после пригона, сертификации и растаможки?

это вам к брокеру нужно с такими вопросами smile я машину растамаживал по старым законам

ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
  0



52

Re: Автомобильные новинки

BMW показала новый логотип
http://f26.ifotki.info/org/15dbd75f60a9ff28f6d187cefe109746d94dd4366005310.jpg

  0

53

Re: Автомобильные новинки

svserj, і значок не важний і машини бмв вже не ті, що раніше були....

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

54 Відредаговано Aprox (2020-03-05 08:58:25)

Re: Автомобильные новинки

jasonua написав:

svserj, і значок не важний і машини бмв вже не ті, що раніше були....

А какие машины остались такими же, как и раньше? Даже Роллсы уже не те... ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

55

Re: Автомобильные новинки

В Україні з’явилися нові номерні знаки
https://autotheme.info/news/123903-v-uk … znaki.html

  0

56

Re: Автомобильные новинки

Новий кросовер Toyota Yaris Cross виходить на світовий ринок
Японська компанія Toyota анонсувала вихід на світовий ринок свого нового кросовера Yaris Cross.
На внутрішньому японському ринку перший кросовер був проданий ще в кінці серпня 2020 року. Але автолюбителям з інших країн поки не вдавалося придбати новий японський кросовер.
З 2 листопада замовлення на Yaris Cross можна оформити в Австралії. Toyota обіцяє вивести новий кросовер на європейський ринок до кінця цього року.
У лінійці агрегатів є гібридний двигун на базі двигуна внутрішнього згоряння і двох електромоторів.
Їх загальна продуктивність дорівнює 116 кінських сил, а витрата бензину гібридної версії кросовера складає 3,8 літра на 100 км.
Ціна базової комплектації Toyota Yaris Cross складе трохи більше 19 тисяч доларів.
https://mmr.net.ua/new-cars/138734?utm_ … mpaign=dbr
https://cdn1.savepice.ru/uploads/2020/10/31/076e8100176938c3e618cf27a5ad3b51-full.jpg upload image

  0
Спасибо сказали: PGP1

57

Re: Автомобильные новинки

New Dacia Bigster 2021 | Concept 2021 | SUV-C

  0
Спасибо сказали: NevAN2

58 Відредаговано Lavrik (2021-01-15 10:14:37)

Re: Автомобильные новинки

Цікава новина....  vissla
Dacia та Lada об’єднали в один підрозділ Renault
Французька Група Renault вирішила об’єднати марки Dacia та Lada в одну бізнес-одиницю з метою «зробити їх повноцінними міжнародними брендами».
https://motorcar.com.ua/news/dacia-lada … l-renault/

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

59

Re: Автомобильные новинки

Lavrik написав:

об’єднати марки Dacia та Lada в одну бізнес-одиницю

Вероятно "lada" назовут ?;)

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

60

Re: Автомобильные новинки

Біда-а-а-а

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

61

Re: Автомобильные новинки

Будет Дада. Или Лачия

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

62

Re: Автомобильные новинки

Ладація ))

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

63

Re: Автомобильные новинки

А по сути, что они хотят в итоге получить? Бабки потратить на ребрендинг? Кому-то повысить зарплату, кого-то уволить?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

64

Re: Автомобильные новинки

az74 написав:

А по сути, что они хотят в итоге получить?

Хочуть продавати мордорські відра в ЄС. Під мордорським брендом там їх ніхто не купить, тому Рено буде намагатись впарювати перебрендовані.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

65 Відредаговано Valerik (2021-01-16 00:20:51)

Re: Автомобильные новинки

Колись був жарт від команди КВН з Одеси часів ігри Філімонова Хаїта-старшого "Джентельмены, вы слышали, Авто ЗАЗ собирается открыть сп с" Пежо"? Да? И как теперь автомобили будут называтся -" Запежорец" или" Пежерожец"?
А взагалі Лади не можуть виходити на ринок ЕС тому що жоден їх двигун не відповідає стагдартам ЕВРО6, а росіянам, як і деяким у нас на форумі подавай 1.6 не менш та щоб 10..11 літрів в місті та 6.5 по трасі а менше не солідно якось... І що вони робитимуть? База платформа одна, двигуни різні, у Лади імідж в ЄС не дуже..в Туреччині Лади є, можуть продаватися в Азії та Латинській Америці. Що заважає?

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

66 Відредаговано sdj387jsd (2021-01-16 00:46:56)

Re: Автомобильные новинки

Valerik, жарт гарний, тількі ті відсталі двигуни, гарно капіталяться. Дивіться на жарт 0.9  crazy  crazy  crazy  crazy Ось так відсталі технології зараз довше служать чим мега сучастні та дрогі бмв, мермеде, тойобла та ніші!

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

67 Відредаговано Larsen (2021-01-16 01:00:59)

Re: Автомобильные новинки

sdj387jsd написав:

відсталі двигуни, гарно капіталяться

Невже тобі дійсно краще 100500 років їздити на капіталеному-перекапіталеному двигуні, ніж постійно на новому? Ти шкарпетки теж по десять років штопані-перештопані більше полюбляєш ніж нові? wink
У сучасних людей є можливість заміняти авто, коли старе з'їздиться. Це в минулому авто купувалось на все життя, а може і на кілька поколінь в спадщину. Тому доводилось капіталити.
Так що все правильно: двигуни відсталі, і твій потяг до їх капіталення теж відсталий.  tongue  lol

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alexkart, PGP, MaksTrout3

68 Відредаговано Vader (2021-01-16 01:30:43)

Re: Автомобильные новинки

Larsen написав:

У сучасних людей є можливість заміняти авто, коли старе з'їздиться.

Далеко не у всіх є така можливість.

А ще існують люди, яки просто не хочуть витрачати гроші на заміну авто, бо мають інші інтереси в житті. Але таких досить успішно викорінюють за допомогою пропаганди "нового" і створення перешкод для експлуатації "старого".

Це в минулому авто купувалось на все життя, а може і на кілька поколінь в спадщину. Тому доводилось капіталити.

Але до влади в автоконцернах прийшли розумні маркетологи і за допомогою реклами переконали людей в тому, що їздити на "старому" (а старе - це старше 5 років) авто - то лоховство і ознака невдахи. Хто їздить на старому - на того сусіди показують пальцем, друзі не запрошують на вечірки, йому не дають жінки і взагалі в нього нема радості в житті.

А коли оброблені покупці вже готові міняти авто кожні три роки, то можна не дуже старатися робити нові машини  якісними та довговічними. Виходить подвійний профіт - від збільшення обсягу продажів і від економії на виробництві.

  0

69

Re: Автомобильные новинки

Larsen написав:

Невже тобі дійсно краще 100500 років їздити на капіталеному-перекапіталеному двигуні, ніж постійно на новому?

Ну так я не олігарх!

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

70 Відредаговано Larsen (2021-01-16 02:12:17)

Re: Автомобильные новинки

Vader написав:

Далеко не у всіх є така можливість.

Ну звичайно. І не у всіх взагалі на авто гроші є. Але таких стає все більше. А капіталення двигунів відходить в історію як страшний сон. smile

Vader написав:

існують люди, яки просто не хочуть витрачати гроші на заміну авто, бо мають інші інтереси в житті

І їм простіше капіталити двигун, варити кузов, перебирати ходову, елекртику, всі системи, постійно щось ремонтувати, постійно бути готовим що в будь-який момент щось може вийти з ладу? Ні, ну звичайно є такі, для декого це навіть хобі. Але тут якараз таки все навпаки: чим більше у людини інших інтересів в житті, тим меньше у неї часу на камасутру зі старим залізом. wink

Vader написав:

таких досить успішно викорінюють за допомогою пропаганди

Ніхто їх не викорінює. Вони самі цього хочуть. І індустрія підтягується під вподобання більшості.

Vader написав:

Але до влади в автоконцернах прийшли розумні маркетологи і за допомогою реклами переконали людей в тому, що їздити на "старому" (а старе - це старше 5 років) авто - то лоховство і ознака невдахи. Хто їздить на старому - на того сусіди показують пальцем, друзі не запрошують на вечірки, йому не дають жінки і взагалі в нього нема радості в житті.

Точно прийшли, і саме зараз? А ти подивись уважно як мінявся модельний ряд американських авто ще в 60х, 70х роках. Це якраз таки тоді маркетинг лютував такими гаслами, при цьому кожне наступне покоління, яке було обов'язковим для придбання всім "нелохам", відрізнялось від попереднього хіба що дизайном, щоб здалеку було видно хто є хто. Але авто продовжували бути дорогими, і більшість людей були змушені їздити на них довго, або купувати вживані, і так по кілька поколінь. Зараз все змінилось. Більшість людей можуть дозволити собі частішу заміну авто, тому на більшу довговічність нема достатнього попиту для її реалізації. Краще робити авто дешевшими, а значить і доступнішими для частішої заміни, ніж дорожчими і довговічнішими. І ні, це не ідея маркетингу. Це лише пристосування пропозиції під попит.

sdj387jsd написав:

Ну так я не олігарх!

Мова про середній клас. І взагалі не про тебе там говорилося, а про продажі в ЄС,  tongue
ЗИ Скільки двигунів ти в своєму житті відкапіталив?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alexkart1

71

Re: Автомобильные новинки

Я відкапітапіталив один. Дизель JP 1987р від VW в 2003..2004 рр. Латинською мовою це називалося jebatorium). Капіталка відбувалася в три етапи:
1 Розточка блока із заміною поршньової.. Не вилікувало вібрував тарахтів показував різну копресію в циліндрах
2 на іншому СТО зняли голівку а у неї тріщини в сідлах. Заварили в інституті Патона, притерли клапана, а він тарахтить
3. Загнали на сервізс дизельної паливної апаратури, замінили розпилювачі форсунок, відрегулювали момент впорску та ремінь ГРМ на півзуба.
Все одно тарахкотить - відоегулювали запок капота - перестало..
Отаке... Хочу я таке повторювати в житті? НІКОЛИ ЗНОВУ.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0
Спасибо сказали: Larsen1

72 Відредаговано Vader (2021-01-16 08:45:00)

Re: Автомобильные новинки

Larsen написав:

І їм простіше капіталити двигун, варити кузов, перебирати ходову, елекртику, всі системи, постійно щось ремонтувати, постійно бути готовим що в будь-який момент щось може вийти з ладу?

Ну звичайно, якщо двигун зроблений з паршивого сплаву, кузов з фольги, ходова тендітна, як в дитячої іграшки, електрика на соплях і всі системи розраховані на 150 тис. км - тоді власник дійсно задовбеться все це постійно ремонтувати. І купить нове. На те й розрахунок.

А от коли кузов живе взагалі весь можливий термін служби авта, двигун їздить до капіталки мілліон кілометрів, ходова як в танка, і про електрику власник взагалі не знає, де там що, бо вона працює безвідмовно - то чом би й не їздити на такій машині довго і счасливо?

Я розповідав, що в моєму гаражному кооперативі працює серввіс та розборка Мерсів? Кузови від 123-х, які розібрали на запчастини, ще й досі в кращому стані, ніж кузови трьохрічних нових машин. Про товщину ричагів, балок і пружин годі й казати. І цей Мерс - то була не єдина машина в світі з чудовою витривалістю. А зараз купи Мерс - через п'ять років він задовбає, а через десять згниє вщент.

Larsen написав:

Вони самі цього хочуть.

Так, хочуть. Але ЧОМУ вони хочуть саме цього? Може, їм хтось підказав, що для них краще?  wink

Larsen написав:

А ти подивись уважно як мінявся модельний ряд американських авто ще в 60х, 70х роках.

От не треба про американців. Модельний ряд оновлювався, але старий американець потім їздив у другого, третього, десятого власника без особливих проблем. Величезна їх кількість дожила до наших часів. А сучасні машини проживуть 60 років? Хіба, якщо їх вже зараз законсервувати і поставити в музеї.

  0

73

Re: Автомобильные новинки

Larsen написав:

ЗИ Скільки двигунів ти в своєму житті відкапіталив?

не не так, скільки авто вгробив:) Найкраще авто службове crazy  coffee

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

74

Re: Автомобильные новинки

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0
Спасибо сказали: floyd471

75 Відредаговано Larsen (2021-01-16 16:45:05)

Re: Автомобильные новинки

Vader написав:

Ну звичайно, якщо двигун зроблений з паршивого сплаву, кузов з фольги, ходова тендітна, як в дитячої іграшки, електрика на соплях і всі системи розраховані на 150 тис. км - тоді власник дійсно задовбеться все це постійно ремонтувати. І купить нове. На те й розрахунок.

Ні, все булло в іншій послідовності. Спочатку покупці перестали масово капіталити і їздити ціле життя на одному авто, а потів виробники почали відмовлятися від ремкомплектів, і економити на ресурсі двигунів, адже за це все вже мало хто був готовий платити.

Vader написав:

А от коли кузов живе взагалі весь можливий термін служби авта

Так кузови навпаки стали довговічнішими. В 80-90-х необроблені панелі взагалі нікого не дивували, і гнили аж бігом. Зараз навіть бюджетні Логани доволі стійкі до корозії.

Vader написав:

двигун їздить до капіталки мілліон кілометрів

Насправді таких двигунів було мало. Але факт що були. Тоді коли за таке хтось був готовий платити. Потім перестали. Думаєш чому Мерс спригнув з теми мільйонників? Тому що вже в 90-х народ радісно віддавав перевагу меньш довговічним але дешевшим конкурентам.
Однак там мова йшла не про те скільки авто буде їздити до капіталки, а про те що його взагалі є бажання капіталити. Так що це трошки не в тему аргумент.

Vader написав:

ходова як в танка

Ти на танку їздив? Не думаю що така ходова для легкового авто комусь би зподобалась. lol
А якщо серйозно, що краще, перебирати "ходову як в танка", яка вже давно розвалюється, чи їздити на новій, яка не розвалюється просто тому що вчасно міняєш на нову?

Vader написав:

і про електрику власник взагалі не знає

Бо її нема!!! upp Я серйозно, в порівняні з сучасними авто, її просто там не було.

Vader написав:

то чом би й не їздити на такій машині довго і счасливо?

Тому що наступні покоління авто будуть кращими в усіх споживацьких відношеннях. А ресурс старих речей всеодно зменьшується, навіть якщо він великий. В Мерсах з мільйонними двигунами, до того мільйону всеодно виникала купа дрібниць які треба було усувати. У сучасних авто до 100 тис. не виникає нічого. Навіть лампочок можна не міняти. Так що счасливіше всеодно на новій.

Vader написав:

Кузови від 123-х, які розібрали на запчастини, ще й досі в кращому стані, ніж кузови трьохрічних нових машин.

Мерс 123 новим був дорогим авто. Причому в ньому якраз таки довговічність була маркетинговим аргументом. А якщо взяти якогось Опеля тих же років, то від його кузову на сьогодні залишиться купка іржавої пилюки. wink

Vader написав:

І цей Мерс - то була не єдина машина в світі з чудовою витривалістю.

Ні, не єдина, тому що тоді можна було за великі гроші продавати довговічність. Бо ті розбагатівші люди які виросли в часи коли авто купувалось на все життя, слідували цій системі цінностей, і теж купували авто на все життя. Але вже наступне покоління їх не розуміло, бо маючи можливість купувати постійно нові, постійно кращі авто, не бачили сенсу їздити все життя на старому залізі. І ні, це не маркетинг зробив. Як я вже казав, маркетинг такий був завжди, але зміна відбулась тоді коли люди змогли собі це дозволити. А хотіли вони цього завжди, як не крути.

Vader написав:

А зараз купи Мерс - через п'ять років він задовбає, а через десять згниє вщент.

Правильно! І все тому що людей які готові викласти великі гроші за довговічність зараз занадто мало щоб створити ринок для серійного авто. Навпаки, про довговічність зараз більше турбуються ті в кого мало грошей, хто купує вживані. Але за мало грошей довговічну машину не зробиш.

Vader написав:

Але ЧОМУ вони хочуть саме цього?

Тому що нове завжди краще старого.

Vader написав:

Може, їм хтось підказав, що для них краще?

Ні, різниця між новим і старим не вимагає чиєїсь підказки. Вона очевидна. Реклама і маркетинг лише підігрівають інтерес в плані придбання авто саме цього виробника, а не іншого. А саме бажання купити щось нове і краще, при змозі, виникає далеко не тільки від реклами. Мені здається що більшість людей більше мотивується тим що бачать які авто їздять по дорогах, які у сусідів і т.д.

Vader написав:

е старий американець потім їздив у другого, третього, десятого власника без особливих проблем

Тому що було мало людей які могли дозволити нове авто, і відповідно був великий попит на старі. Коли більшість змогла собі дозволити періодчно купувати нові, це змінилося. Думаєш ті хто їздив на вжиному авто з третіх четвертих рук, не хотів нового? Звичайно хотіли! Ще більше ніж зараз. Просто тоді не могли собі дозволити, а зараз можуть.  От і все. А маркетинг не змінився, і нічого не змінив.

Vader написав:

Величезна їх кількість дожила до наших часів.

Назви відсоток, чи ця "величезна кількість" це оціночне судження?

Vader написав:

А сучасні машини проживуть 60 років?

Питання до Ванги. Якісь звичайно доживуть. Але який відсоток? Звідки ми можемо знати?

Vader написав:

Хіба, якщо їх вже зараз законсервувати і поставити в музеї.

Так, приблизно такий підхід і дозволив в наш час існувати машинам 60-річної давності в ідеальному стані. Ті які реально користувались зараз мають вигляд металобрухту...



sdj387jsd написав:

не не так, скільки авто вгробив:) Найкраще авто службове

Я ж не просто так спитав. Ти так от говориш що мати можливість капіталити авто це круто, а сам ти точно цього хочеш? От дивись, коли тобі виніс мозок йобот ти що зробив? Пішов і без гемору поміняв авто по трейдіну. Думаєш коли авто почне виносити мозок через ресурс, ти захочеш чогось іншого? Щось я підозрюю що теж просто його поміняєш, і навіть не здивуюсь якщо знову по трейд-іну.  upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0