Re: Следующий автомобиль
Ситроены классные
дизайнеры тоже шутят -ну зачем из хорошей машинки злобного жука сделали?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 724 725 726 727 728 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Ситроены классные
дизайнеры тоже шутят -ну зачем из хорошей машинки злобного жука сделали?
Если уже было- не ругайте
Восток дело тонкое
https://www.ixbt.com/news/2022/02/03/10 … ia-rs.html
Если уже было- не ругайте
Та годі вже цього фейкобота постити... Так це наступний грубий фейк. Подивись на його канал - там всі відео аналогічні фейки, коли він прифотошоплює логотип на якесь китайське авто і розказує казочки про сенсаційну нову модель. Це тупо. Реально. Та ще й логотипи прифотошоплені неякісно. Зверни увагу на бліки логотипа на кермі і решітці радіатора. Хоч би різні картинки взяв. Але ні, на всіх кадрах одна й та ж сама картинка логотипу...
Grafik87 написав:Робот 6 ступ.
Двух дисковый?
Можно поставить проставки и будет отлично
Однодисковый...
Однодисковый...
Ох.......... чудо
Надо каждый раз включать нитралку как остановка....
Иначе стирается
Доречі ще одна людина у нас в БЖ міряла
На дороге в 1-2 человека в переди...
Поэтому чтобы знать точно будет цепляться
Надо мерить под нагрузкой.
Логан же мягкий
Легко будет минус 30мм = где-то 150мм
дизайнеры тоже шутят -ну зачем из хорошей машинки злобного жука сделали?
ну дизайн дело вкуса. Мне не нравятся современные с большими раздутыми решетками
Мне не нравятся современные с большими раздутыми решетками
Бмв
Электромобиль по цене двс.
Четвёртое место продажи в Европе.
11 штук €
В Украине предложили за 26 штук $.
Ха..ха
За такие деньги лучше двс.
А вот в Европе можно ездить
"Китаёза" с соответствующим качеством. ИМХО
В Украине предложили за 26 штук $.
Ха..ха
За такие деньги лучше двс.
Ну вот те не за такие деньги, а за вполне украинские, езди)
https://focus.ua/auto/505509-v-ukraine- … 5000-video
чтобы знать точно будет цепляться
...треба в першу чергу знати висоту перешкоди. А ти її не знаєш. Тому точно ніколи не взнаєш чи буде чіпляти. Єдине що можна взнати, так це в порівнянні зрозуміти у якого авто більше шансів чіпляти, при однакових обставинах. От і все.
Надо мерить под нагрузкой.
Так під якою? Я часом їзджу сам, а часом з навантаженням в кілька сотень кг. Звичайно кліренс при цьому дуже різний, це зрозуміло. Але для спрощеного порівняння треба одне значення, з однаковим навантаженням. А однакове найпростіше отримати з порожнім авто. В ідеалі звичайно треба було б вказувати два значення - кліренс порожнього, і коєфіцієнт деформації підвіски. Впринципі це не складно вимірювати, аби було бажання. Однак оскільки ніхто цим не заморочується, то сенсу нема. Та і різниця там насправді не дуже велика, тому в більшості випадків можна нехтувати, тим більше для авто близьких по масі. Всеодно все це не точно.
Легко будет минус 30мм = где-то 150мм
Але в авто яке порожне має 150 буде 120. Міряти треба в однакових умовах.
Larsen,
В мягком и лёгком авто как логан легко-30мм.
А не во всех.
Все по разному
Ниже авто имеет более плотную подвеску,
Поэтому проседает меньше даже если замерять при одном водителе.
Думаю ты видел как инфокар меняет клиренс.
Правильно указывать минимум и максимальный клиренс что было бы честно но производителя не хотят...
При одном водителя и максимальный груз
Все по разному
Ти міряв наскільки по-різному? Яка різниця з яким навантаженням? 1мм? 2мм? 10мм? Ще раз - щоб об'єктивно оцінити цю різницю треба міряти коєфіцієнт деформації підвіски. Робиться це просто - міряємо кліренс з одном навантаженням, потім з іншим, і потім ділимо різницю отриманих кліренсів на різницю навантаження. Знаючи його, можна приблизно порахувати у якого авто яким буде кліренс з яким навантаженням, знаючи кліренс порожнього. А прикидки "на око" аля "м'якша підвіска", це вже занадто суб'єктивно навіть для найприблизнішої оцінки результату.
Думаю ты видел как инфокар меняет клиренс.
Так, вони не можуть без навантаження, адже для їхніх замірів треба щоб авто рухалось, а для цього бажано щоб хтось сидів за кермом. Вони переважно стараються садити за кермо водіїв більш-меньш однакової ваги, але інколи мухлюють. Крім того в їхнього методу є ще пару недоліків, не пов'язаних з навантаженням. По-перше, при русі авто може коливатись. Вони це знають і стараються уникати цього явища, але це всеодно проблема в плані точності. По-друге, чим більше дошок знімає авто, тим більше шансів що вони за собою потягнуть і дошку під ними, яка не торкається авто. Тому стараються класти якомога меньше, але всеодно доводиться придивлятись, інколи повторювати тест. Ну і по-третє, похибка рівна товщині дошки.
Правильно указывать минимум и максимальный клиренс
Ні, не правильно адже максимальне навантаження у різних авто різне.
Правильно я вже казав як. Але так ніхто не робить. І скоріш за все воно того не варте, бо щось мені здається що при невеликих навантаженнях різниця між близькими по масі авто буде просто меньшою за точність вимірів (пару мілімертів погоди не грає).
Larsen,
Балка прикручена к колесам
Поэтому расстояние до земли не меняется.
Но немного поворачивается благодаря саленблокам, под нагрузкой
Не пойму о чем спор. Если у одного авто клиренс 120, это значительно меньше чем у авто у которого 155. Тут имеет смысл спорить только если цифирь почти одинаковая.
Балка прикручена к колесам
Одним кінцем, а другим до кузова. А поперечина між цими кінцями. Кінець що кріпиться до кузова рухається з ним, кінець до якого кріпляться колеса рухається з колесами. Поперечина рухається у відношенні приблизно 0.6 від переміщень кузова до землі. Це важіль.
Не можеш уявити як це відбувається? Проілюструвати графічно?
ЗИ Намалював:
Larsen,
Балка поворачивается, а к колесам намертво через рычаг
Балка поворачивается, а к колесам намертво через рычаг
Все як повертається проілюстровано на малюнку. Тобі видно де там поперечина? Видно що відстань від неї до землі змінюється? Що ще тобі незрозуміло?
Может вы отдельную тему для клиренса сделаете и туда перейдете? А тут продолжим про следующий автомобиль?
Ну вот те не за такие деньги, а за вполне украинские, езди)
Не ну а чо. Берешь инверторный генератор в багажник. Подсел аккум, чтобы до дома добраться - запустил и дотарахтел своим ходом. Так что и запаса в 150-200 км - вполне комфортно, зато новые технологии в Славуте
Кто нибудь в курсе появятся ли у нас и когда ждать новые Сандеро/Степвеи-это те, которых сейчас полно в Европе под маркой Дачии? Их ещё с осени прошлого года клепают, а у нас второй генерации продают, как будто их наклепали уже в 2022 году. Откуда? Нераспроданные из Европы? Стоит ли ждать или искать что-то другое. Дастер мне не очень...
svserj,
Это в рено надо звонить.
Как обычно сначала заполняют рынок Европе....
К нам через пару лет.
Дастер мне не очень
А я просил всех вокруг диллеров привезти Дастер с 4-х котловым на 1,3л и 150 кобылок- фиг вам
Сторінки Назад 1 … 724 725 726 727 728 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.423 секунд(и), виконано 37 запитів