76

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

Я писал в первой теме, которая старая, опять напишу тут, проблема в ГБЦ (Варианта всего два: трещина или прокладка). Всё поведение было один к одному, прошел это, закончилось заменой ГБЦ. ELM+телефон - тормозит, вы видите с задержкой и да,для моторника - один датчик, для приборки - второй, который часто врёт. Особенно смущает 13,5 В в бортсети. На прогретом двигателе поиграйтесь центральным замком - и не такое увидите на по температуре.

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0



77 Відредаговано Botsman (2022-05-22 21:35:07)

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

Капець, оце я вам тут на вуха присів ))

З датчиком розібрався - схоже що контакт окислився... вид'єднав я жгут від датчика, та перевірив на жгуті B1 напругу - 5 вольтів є, супер. B2 перівірив на розрив, там в мене показало 20 Ом, це мабуть забагато, але я міряв на двигун... хоча і на колодку мінуса аккума теж наче було 20-25 Ом , щось таке, я не став шукати більш короткий шлях, щоб заміряти саме цей кусок дроту; показує не сотні Ом - вже нормуль. Бризнув і в колодку і в датчик прочистку контактів (Маннол, на спиртах), зачекав поки висохне, під'єднав, і вирішив ще сам датчик трохи зрушити - зовсім трохи відкрутив і закрутив (не знаю, чи важливий там контакт на корпус через різьбу чи ні, але і там зробив).

Перевірив воздух на патрубку - нема, тече рідина.

Запустився. Перші 2 палки на 51 градусі, 4 палки - на 80 градусів. Супер, тепер показники з панелі та ЕБУ схоже співпадають. Хух, вже трохи легше ))
/upload/iblock/115/5shgxub8ze4b7s2llsybcs1s8uzhnnzt/1.jpg/upload/iblock/286/5z2npv9cpm3tqcw84w47nst497ug29zy/2.jpg

Пішов дивитись термостат та рівні в бачку. Термосат ще закритий; рівень в бачку вище середнього. Чекаю... 91 градус - пішло тепло після термостату, відкрився. Температура впала до 69.
/upload/iblock/46f/ln2sbror9samzje9y0rhnwimazlj0nn9/3.jpg/upload/iblock/776/lk6uy4f04t9ng3299jhlbbtzvj80mbkl/4.jpg

Пробую нижній патрубок радіатору та сам радіатор з іншого боку - холодні. Але ж 69 градусів, схоже що термостат знову повністю закрився. Десь на 85-86 знову температура скаче (знову відкрився термостат), але вже не такий сильний провал, і нижній патрубок і протилежна сторона радіатору починають теж гарячішати. Все, далі стабільно потроху піднімається температура, а рівень в бачку падає... 93 градуси...
/upload/iblock/7b2/r4pk3qnkjw42wlxypd5l5bvohh4basc7/5.jpg/upload/iblock/96e/lsymiafubjambiyajf488s647c27qb13/6.jpg
На табло весь час 4 палки, ніяких 6 (як минулого разу) не було. 98 - включається кулер, падає температура до 93. Рівень в бачку - на мінімумі, як і вчора.

Тобто показники з датчику тепер нормально знімаються не тільки панеллю, а й ЕБУ (читати окремо %) ), що набагато важливіше. Ще раз спасибі панелі, що показувала неспівпадіння з ЕБУ. Вважаю, що дві лінії зйому - це круте рішення! Сподіваюсь тільки, що реальна температура не набагато вище улетіла, коли на днях панель показала нетривало 9 палок, а ЕБУ показував свої 98-93, включаючи кулер, але ж тепер зрозуміло, що то були реально температури дещо більші. Так, і в цей раз ніякого диму в маслозаливній горловині не було, то мабуть від температури сьогодні таке я і побачив. І рівень мабуть так сильно минулого разу піднявся того, що реальна температура була зависока... хоча все одно якось дуже сильно він піднявся. Та і коли я їздив ці дні, хоч панель і показувала 6, та навіть один раз 9 палок, але рівень був менше середнього.

Але ж, повертаюсь до основної проблеми з витіком рідини з-під кришки, та дуже сильною течією з обратки. Хоч тепер температура дійсно відповідає реальній, в бачку продовжує бушувати ураган на обертах. Тож плани не міняю, будемо знімати і перевіряти радіатор, якщо він бульш/менш прохідний, то будемо дивитись в сторону ГБЦ, як каже Лево.

alexei74 написав:

мне кажется датчик глючит и в мозги заходит неверный сигнал, ИМХО.

Так, після експерименту вдень саме такі висновки і були зроблені. Чекав поки охолоне, щаб піти проміряти датчик.

  0

78

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

Botsman написав:

повертаюсь до основної проблеми з витіком рідини з-під кришки

если в мозги приходил неверный сигнал по температуре (занижение), то в крышке бачка мог сработать защитный клапан и стравливать избыточное давление, отсюда и подтекание ОЖ. Проверить клапан на крышке бачка, во первых узнать герметично ли закрыта крышка (может сочится из под нее), во вторых проверить на каком давлении срабатывает клапан  (возможно гораздо раньше чем 1.4 бара). Времени займет меньше, чем возня с радиатором. По поводу забитого радиатора есть сомнения, как выше писали, при забитом радике и плохой циркуляции, процесс остывания ОЖ был бы долгим, а так имеем

Botsman написав:

98 - включається кулер, падає температура до 93

Но если есть желание проверить, то мешать не станем))). Меня смущает падение уровня ОЖ при прогреве, в теории он должен подниматься, а тут наоборот. Интересный случай, ищите коллега, ваш опыт и фото для нас бесценны, будем наблюдать ))).

Botsman написав:

Капець, оце я вам тут на вуха присів ))

Ну так мы для того здесь и собрались, чтобы помогать людям, кто чем может а не просто письками мерится).

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0

79 Відредаговано Игорь Петрович1 (2022-05-23 08:42:35)

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

Поменяйте крышку. Радиатор может быть забит.По обратке понаблюдайте,при прогазовке скорость жидкости должна значительно увеличиваться. При забитом радиаторе карлсон тоже быстро охлаждает мотор.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0
Спасибо сказали: Botsman1

80

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

alexei74 написав:

то в крышке бачка мог сработать защитный клапан и стравливать избыточное давление, отсюда и подтекание ОЖ

Так, саме це і є. І поки я думав, що температура з ELM є реальною, я грішив в основному на те, що забитий (не повністю) радіатор, і як слідство дуже велика течія в обратці (вона і справді велика навіть на 2000 обертів, але я раніше ніколи на гарячу не крутив додатково оберти і не дивився, яка ж там течія в нормі), і це типу і є головна причина проблеми. Але тепер, коли я розумію, що реальна температура була вищою, ніж мені показував ELM, і що клапан відкривався значно частіше, то тепер вже я на радітор дивлюсь не так сердито ))

alexei74 написав:

Меня смущает падение уровня ОЖ при прогреве, в теории он должен подниматься, а тут наоборот

Так, для мене це вчора при першому експерименті теж стало несподіванкою. Такого не було раніше. Раніше я зранку доливав рідину до рівня муж мінумумом та серединою. Недовго їздив, і дивився під капот. Зазвичай там рівень був майже такий самий, тобто якась кількість рідини витікла через кришку, а та що лишалась в системі була розігріта і це компенсувало витрати по об'єму. Зранку наступного дня рівень ставав нижчій (охолола), я доливав, і так по колу - день сурка %). Але крайні два дні - витікало вже дуже багато рідини, рівень після поїздки падав нижче мінімуму. І ось я вчора приходжу щоб заміряти і порівняти всі температури (ELM, панель та термостат), а в мене рівень росте і росте вище максимуму, і це при тому, що з початком експеріменту він був трохи вищий мінімуму, і не доливав нічого. Я навіть не дочекався кулера (тепер зрозуміло, що то я чекав не реальних 98 градусів, а реально більших), бо вже дуже нервував - що то коїться. Схоже, що температура так зросла, що це було таке велике розширення... сподіваюсь, що не занадто зависоко вона злетіла, бо панель показувала тільки 6 палок.

Игорь Петрович1 написав:

Поменяйте крышку. Радиатор может быть забит.По обратке понаблюдайте,при прогазовке скорость жидкости должна значительно увеличиваться. При забитом радиаторе карлсон тоже быстро охлаждает мотор.

Три кришки в мене, через якусь більше уходило, через якусь менше. Я навіть одну викинув, бо здалося що забагото через неї вийшло, мабуть то я погарячкував. При прогазовці дуже сильно виростає течія в обратці, на холостих видно що тече швидко, але не критично, а з прогазовкою - там катаклізм в бачку, все літає. Радіатор будемо дивитись, я сьогодні новий забираю з Нової Пошти. Подивимось...

  0

81

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

Теж витікала колись рідина через пробку,карлсон часто включався,поміняв радіатор і все гуд. Другий випадок,пробка асам текла,там інша конструкція,гумову прокладку поміняв.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

82

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

Botsman написав:

Радіатор будемо дивитись, я сьогодні новий забираю з Нової Пошти. Подивимось...

Не дожидаясь проверки радиатора на машине?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

83

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

az74 написав:

Не дожидаясь проверки радиатора на машине?

Так, домовився якщо не потрібно буде його міняти, то поверну в магазин.

Сьогодні вже з'їздив на попередні оглядини. Майстри згодні, що такого сильного напору на малих обертах не повинно бути в обратці. Подивились ззовні, на радіаторі знайшли патьоки, наче зараз сухі, але ж перший дзвіночок. Знайшли ще проблему в перезатянутому верхньому патрубку бачка... це я відзначився, двічі %) перший раз коли замінив хомут на гвинтовий, а другий раз, коли затягнув його, хоч я не Шварц, але то мабуть коли рідина почала уходити, а я не знав звідки, то я все позатягував, куди дістався... ось так і змінилась форма отвору з круглої на приплюснуту, що звісно теж трохи добавляє ефекту, але основні підозри все ж таки на радіатор. Перевірили дві кришки - обидві працюють, з невеликою різницею по тиску відкриття. Ще по інших проблемах подивились, зробили одну добру справу, яку я давно хотів зробити, але сам не зробив би. Та склали план дій. Тож перевіряти радіатор вже будемо на днях, коли я все інше підготую і буде основна частина робіт.

До речі, якщо в когось є павук випускного колектору від МСВ, та навіть від седану (можна ж буде заглушкою перекрити отвір від лямбди?), то це було б круто!

А так, всім дякую, ваша підтримка була дуже доречна )) і не скучно, і щось корисне дізнавсь.

  0

84 Відредаговано Лево (2022-05-23 23:41:25)

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

Botsman, а самий звичайний тест робили? резиновое ругательство замість кришки? Чи манометр у систему підключити?

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

85 Відредаговано Botsman (2022-05-24 00:08:13)

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

)) Ні, до цього черга дойде ще... бо оте саме вішати на першій зустрічі, так сказати при знайомстві, ну то ж непрофесійно ))) але так, обсудили і ГБЦ теж.

  0

86

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

Як там було: Если ничего не получается - открываем инструкцию и начинаем читать  big_smile

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

87

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

Все, не витримав я внутрішньої напруги, і поїхав зробив хім.аналіз газів в системі охолодження. Тестова рідина залишилась синього кольору - прориву газів нема. То, Лево, дякувати зіркам, не ваш випадок... хоч за досвід дякую, бо краще перевірити і бути спокійним, ніж навпаки ))

  0

88

Re: Вытекает антифриз из под крышки расширителя логан 1.4 2006г

Botsman, Я и не знал, что есть такое, только что нашел в инете... Прикольно.

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0