Капець, оце я вам тут на вуха присів ))
З датчиком розібрався - схоже що контакт окислився... вид'єднав я жгут від датчика, та перевірив на жгуті B1 напругу - 5 вольтів є, супер. B2 перівірив на розрив, там в мене показало 20 Ом, це мабуть забагато, але я міряв на двигун... хоча і на колодку мінуса аккума теж наче було 20-25 Ом , щось таке, я не став шукати більш короткий шлях, щоб заміряти саме цей кусок дроту; показує не сотні Ом - вже нормуль. Бризнув і в колодку і в датчик прочистку контактів (Маннол, на спиртах), зачекав поки висохне, під'єднав, і вирішив ще сам датчик трохи зрушити - зовсім трохи відкрутив і закрутив (не знаю, чи важливий там контакт на корпус через різьбу чи ні, але і там зробив).
Перевірив воздух на патрубку - нема, тече рідина.
Запустився. Перші 2 палки на 51 градусі, 4 палки - на 80 градусів. Супер, тепер показники з панелі та ЕБУ схоже співпадають. Хух, вже трохи легше ))
Пішов дивитись термостат та рівні в бачку. Термосат ще закритий; рівень в бачку вище середнього. Чекаю... 91 градус - пішло тепло після термостату, відкрився. Температура впала до 69.
Пробую нижній патрубок радіатору та сам радіатор з іншого боку - холодні. Але ж 69 градусів, схоже що термостат знову повністю закрився. Десь на 85-86 знову температура скаче (знову відкрився термостат), але вже не такий сильний провал, і нижній патрубок і протилежна сторона радіатору починають теж гарячішати. Все, далі стабільно потроху піднімається температура, а рівень в бачку падає... 93 градуси...
На табло весь час 4 палки, ніяких 6 (як минулого разу) не було. 98 - включається кулер, падає температура до 93. Рівень в бачку - на мінімумі, як і вчора.
Тобто показники з датчику тепер нормально знімаються не тільки панеллю, а й ЕБУ (читати окремо %) ), що набагато важливіше. Ще раз спасибі панелі, що показувала неспівпадіння з ЕБУ. Вважаю, що дві лінії зйому - це круте рішення! Сподіваюсь тільки, що реальна температура не набагато вище улетіла, коли на днях панель показала нетривало 9 палок, а ЕБУ показував свої 98-93, включаючи кулер, але ж тепер зрозуміло, що то були реально температури дещо більші. Так, і в цей раз ніякого диму в маслозаливній горловині не було, то мабуть від температури сьогодні таке я і побачив. І рівень мабуть так сильно минулого разу піднявся того, що реальна температура була зависока... хоча все одно якось дуже сильно він піднявся. Та і коли я їздив ці дні, хоч панель і показувала 6, та навіть один раз 9 палок, але рівень був менше середнього.
Але ж, повертаюсь до основної проблеми з витіком рідини з-під кришки, та дуже сильною течією з обратки. Хоч тепер температура дійсно відповідає реальній, в бачку продовжує бушувати ураган на обертах. Тож плани не міняю, будемо знімати і перевіряти радіатор, якщо він бульш/менш прохідний, то будемо дивитись в сторону ГБЦ, як каже Лево.
alexei74 написав:мне кажется датчик глючит и в мозги заходит неверный сигнал, ИМХО.
Так, після експерименту вдень саме такі висновки і були зроблені. Чекав поки охолоне, щаб піти проміряти датчик.
0