Re: Рулевые наконечники
Через шприц под пыльник литол 24
Бариевых смазок, аля ШРБ-4, сейчас не существует?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Рулевые наконечники
Через шприц под пыльник литол 24
Бариевых смазок, аля ШРБ-4, сейчас не существует?
Отвечаю себе же - существует, но нужно разбираться
https://www.drive2.ru/b/468882336692306741
Сасик. Через шприц под пыльник литол 24 по самые. будет ходить
А можна детальніше про дану процедуру?
Через голку хіба пройде літол?
az74 написав:Сасик. Через шприц под пыльник литол 24 по самые. будет ходить
А можна детальніше про дану процедуру?
Через голку хіба пройде літол?
Так я про иголку ничего не говорил. Пыльник вверх, шприц под пыльник и все дела. Удобно в тисках. Можно и стопорное кольцо снять с пыльника, но мороки больше.
Хочу поделиться опытом эксплуатации рулевых наконечников ASAM (не подумайте что это реклама) Пробег на них уже составляет 60000 км и нет даже намека на люфт.Но не все так хорошо.После установки на 2000 км порвались пыльники и стала попадать грязь в смазку.На рынке купил пыльники от ВАЗ 2109,силикон по цене 70 грн за штуки,и вот только при таких условиях наконечики отходили
120 000 км пробігу реставровані оригінальні з пильниками від шарових ВАЗ 2109
Ви ті пробіги по квартирі робите?А якщо чесно то в мене рульові наконечники TRW 30 тис пройшли і вже на лівій стороні люфт. Чесно вже не знаю що ставити. Перед цим Sidem пройшов 5 тис..
Ви ті пробіги по квартирі робите?А якщо чесно то в мене рульові наконечники TRW 30 тис пройшли і вже на лівій стороні люфт. Чесно вже не знаю що ставити. Перед цим Sidem пройшов 5 тис..
У меня оригинал Рено за 3000000 три раза менял.
на 2000 км порвались пыльники
На ASAM резинки проблема. Все.
Ви ті пробіги по квартирі робите?А якщо чесно то в мене рульові наконечники TRW 30 тис пройшли і вже на лівій стороні люфт. Чесно вже не знаю що ставити. Перед цим Sidem пройшов 5 тис..
Оригінал (машина з салону) - чуть більше 70 тис., після них - ТРВ - 20 тис, далі Лемфьордер - також більше 70 тис і ще можна було чуть їздити, але застукала права тяга. Поміняв 2 тяги і наконечники ,поставив Лемфьордер.
And_TC,
73 тыщ, поменял недавно колодки первый раз.
Про наконечники до 100 тыщ не планирую
Ви ті пробіги по квартирі робите?А якщо чесно то в мене рульові наконечники TRW 30 тис пройшли і вже на лівій стороні люфт. Чесно вже не знаю що ставити. Перед цим Sidem пройшов 5 тис..
Хз що у мене там стоїть, катаю вже два роки пробігу майже 40 тис., скільки до цього набігали не знаю. Люфт є тільки в підшипниках рульової рейки ( поки що лінуюся розбирати). Стиль водіння - більше швидкість - менше ям
Про наконечники до 100 тыщ не планирую crazy_pilot
в логане это расходный материал. Сегодня не планируешь, завтра уже бегаешь бо отваливается.
grinder,
Весело у вас, есть чем заняться....
У меня все скучно, по плану...
Только колеса кручу по сезону,.
Ніби знайшов "що то там буцає на малих горбиках", здається - лівий рул.наконечник. Але стане остаточно відомо як поміняю.
Чомусь думаю поміняти обидва щоб через деякий час не робити сходження і через правий. Хоча вони ніби не взаємопов'язані і можна одного.
Ніби знайшов "що то там буцає на малих горбиках"
Може бути й стабілізатор
Якщо про стабілізатор поперечної стійкості, то в моєму логані його немає.(конструктивно з заводу).
А ще гальмівні колодки
Пробував, коли пригальмовуєш і колодки притискаються, звук не міняється, отже не вони.
Завтра заїду на діагностику, цікаво що надіагностують там.
Прийшло завтра... діагноз (гараж, сусід, домкрат,) - на СТО підтвердився.
Пробував, коли пригальмовуєш і колодки притискаються, звук не міняється, отже не вони.
Завтра заїду на діагностику, цікаво що надіагностують там.Прийшло завтра... діагноз (гараж, сусід, домкрат,) - на СТО підтвердився.
Шаровые надо посмотреть...
Наконечники хорошо ходят только родные. Аналоги в разы меньше. Но оригинал и дороже в разы.
А менять лучше парой, чтоб не попадать дважды на регулировку схождения
Наконечники хорошо ходят только родные. Аналоги в разы меньше.
спорное утверждение. По факту менял все рулнаки через 35-45к - родние, TRW, SWAG, Moog ...
Ну мы в гараже гайки крутим Логанам 8 лет.
Родные бывают больше 100 тыс, а Сасик например примерно 30+-.
Все зависит от дороги по которой ездишь. Асфальт или брущатка
Я рідні міняв на 230тисяч. І то вони не були розбиті а закисли. і через то відчувався ніби стукіт на дуже малих швидкостях
... Але стане остаточно відомо як поміняю....
Поміняв. Міняв тільки лівого. Поставив Monroe. Стукіт пропав. Це +.
Машина їде рівно, також +,
але руль коли машина їде рівно, стоїть не рівно, десь з відхиленням °5 вправо. Потрібно їхати на сходження це - .
нові наконечники ідуть без змазки,
тому дивіться під пильник перед встановленням
набив туди ШРБ-4.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Рулевые наконечники
Згенеровано за 0.164 секунд(и), виконано 91 запитів