Re: Какой Логан выбрать?
mopeduss написав:Бюджет до 10 тис
Sandero StepWay 2 з двигуном K4M
А варто брати якщо він десь 2010-2011 і з пробігом за 200 тис? Чи двигун ремонтується без великих проблем? І чи не буде там гнилий кузов?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Какой Логан выбрать?
mopeduss написав:Бюджет до 10 тис
Sandero StepWay 2 з двигуном K4M
А варто брати якщо він десь 2010-2011 і з пробігом за 200 тис? Чи двигун ремонтується без великих проблем? І чи не буде там гнилий кузов?
Я про друге покоління StepWay що з 2015 року випускався
Щодо ремонтопригодності K4M - 200 тис. км то це лише "обкатка", pешта - розходники.
Щодо гнилого кузову - прям щоб гнилого не буде, но рижики в проблемних місцях можливі
Ось, для прикладу Renault Sandero StepWay 2015 9500$ 1.6 АT (102 к.с.)
А варто брати якщо він десь 2010-2011 і з пробігом за 200 тис? Чи двигун ремонтується без великих проблем? І чи не буде там гнилий кузов?
К4м суперовий двигун.
Заявляють що його ресурс 500-600тис км
У мене такий пройшов 370тис км
Масло не бере, живий і динамічний.тьфу..тьфу..итфу..
110км/год комфортна крейсерська.
Якщо треба притопити, то 140 їде без проблем.
Рік не дуже грає роль, головне щоб кузов був живий без іржі і пробіг справжній.
пробіги будуть в основному за містом, дача, рибалка
Для цього більш підходить двигун к7м,він" меньшобертовий",ніж к4м.На другій передачі по ямах їде на хх,без педалі газу.Та й простішого мотора( з 2 клапанами на циліндр) вже не існує в природі( хіба ваз2108).В сусіда-таксиста к7м "попросив"заміну сальників клапанів на пробігу в 580 000км.Це перше "втручання"в мотор.
Ото відкрили банку з тараканами про той бідний робот...
Дуже гарна однодискова РКПП! Мабуть найбільш вдала (якщо ні - то одна з найбільш вдалих) серед цього типу РКПП, є режим повзучості (як у гідротрансів), є чесне ручне перемикання (не перемикається на вищу передачу у ручному режимі, крутить до відсічки, й там тримає... У спокіному режимі взагалі їде та перемикається без нарікань! При порівнянні зі АКПП-6 у Равон Р4 - сандерівський робот працював набагато краще...
Але є одне велике "йопт"... Це логанівське зчеплення... Яке може смикати автівку при певних умовах! Така сама проблема зустрічається й на МКПП, але там вона досить не складно уникається простим перенатиском на зчеплення, але робот так не вміє... Й тому там ця проблема дійсно може споганити нервів водію... Вдалого лікування нема... Комусь допомагала заміна комплекту зчеплення, комусь - ні... Офіційне Рено взагалі відморозилося від проблеми... Хтось просто звик та не переймався... А хтось навіть через це зміноював автівку та клялся більше ніколи не купувати Рено...
mopeduss написав:А варто брати якщо він десь 2010-2011 і з пробігом за 200 тис? Чи двигун ремонтується без великих проблем? І чи не буде там гнилий кузов?
К4м суперовий двигун.
Заявляють що його ресурс 500-600тис км
У мене такий пройшов 370тис км
Масло не бере, живий і динамічний.тьфу..тьфу..итфу..
110км/год комфортна крейсерська.
Якщо треба притопити, то 140 їде без проблем.
Рік не дуже грає роль, головне щоб кузов був живий без іржі і пробіг справжній.
Згоден ідеальна робоча конячка на кожен день з адекватними витратами палива і неприхотливий
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Какой Логан выбрать?
Згенеровано за 0.133 секунд(и), виконано 90 запитів