Re: Классный тошнот
А якщо маєш фото, то можна зробити дублікат
Корпуси продаються і недорого.
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI-продано, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103, Sig Sauer MCX Spear-LT 9" 300blackout
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Классный тошнот
А якщо маєш фото, то можна зробити дублікат
Корпуси продаються і недорого.
Колись корпус брав на ОЛХ. Продавець дніпрянин був, на Тітова забирав... Гривень 60 виходило років 5 назад...
Корпус брал на prom.ua там валом. Уже три года как, полет нормальній
Поки що переципів на брелок другий ключ (поміняв місцями батарейки, бо другий ключ був мертвий).
Після свят докуплю нові батарейки у обидва ключа.
Моя прелесть! ))
Довго я збирався, але нікуди не подівся...
Повна заміна задніх гальм!
Барбани LPR - 3580 х 2
Колодки LPR - 880
Гальм. циліндри BOSH - 500 х 2
Механізм підведення колодок - 685
Робота - 1200 грн.
Загалом - 9725 + 1200 = 10 925 грн
Aprox, старі барабани скільки проїхали тис км?
Був великий вже знос?
Моя прелесть! ))
Прелесть через рік...
Пофарбуйте
Пофарбуйте
Нашо? Попередні 10 років відходили без фарби - дай боже дожити до кінця цих барабанів...
Прелесть через рік...
То й що? У мене штампи + ковпаки - тих барабанів навіть не видно...
Aprox, старі барабани скільки проїхали тис км?
Був великий вже знос?
Десь 160 тис. км, 10 років... Був вже діаметр більший за допустимий, та сама поверхня була пошкоджена (борозди, та плями пригорілого гальмівного пилу).
Корпус брал на prom.ua там валом. Уже три года как, полет нормальній
какая строка поиска, а то у меня тоже кнопка с дыркой (
ЗЫ. Aprox. Извини, что у тебя в БЖ. Но может тебе тоже пригодится ссылка, чтоб заказать корпус.
какая строка поиска,
Вот тут брал. Не реклама. Просто нашел в истории заказов.
az74 написав:какая строка поиска,
Вот тут брал. Не реклама. Просто нашел в истории заказов.
▼Spoiler
Спасибо!
Я вирішив питання простіше! Зараз хожу з другим ключем, а той, з діркою, поклав у резерв!
У меня резерв уже с дыркой.
Была мысль из двух один сделать.
Теперь оба сделаю
Ще трохи поремонтував тошнота... ))
Під час минулого газового ТО, мені опустили газову криву пори те, що я просив нічого там не чипати... То сприяло тому, що на низьких обертах при натисканні на акселератор авто починало смикатися, на бензині такого не було... А ще було розуміння того, що катання на бідній суміші нічого гарного клапанам не обіцяє...
То ж сьогодні заїхав на чергове газове ТО.
Заміна двох фільтрів, та виправлення графіку - 600 грн.
А ще скинув оберти переходу на бенз з 4200 до 4000. Двигун вже не дівчина - треба трохи потурбуватися про його здоров'я... ))
Дуже довольний! Гарно їде з низів! Душа не болить за двигун! ))
Забув подивитись загальний пробіг... Укотре "дякуємо" дебілам, які робили той екран бортового компьютеру (чому не зробити, щоб часи та загальний пробіг були завжди, а оті всі показники перемикалися?)
А ще скинув оберти переходу на бенз з 4200 до 4000
То не забагато? В мене на всіх двигунах 3500. Яка швидкість при 4000-4200 на цьому двигуні?
Яка швидкість при 4000-4200 на цьому двигуні?
Дивлячись на якої передачі... )) Якщо на п'ятій - то десь 120-130... Але я за містом не буваю, тож таких обертів п'ята не бачить ніколи...
Пробег 162,8
Заправив кондей:
- робота 650 грн
- фріон 800 грн/кг, влізло 150 гр - 120 грн
Загалом: 870 грн та я готов до пекельного півріччя! ))
15 жовтня
168.3 тис. км пробігу
Сьогодні Тошнот був у ІНЖЕКТОР-СЕРВІС.
Погано їхала з низьких обертів.
Троїла, прострілювала у вихлоп, була погана тяга.
На газу то було дуже помітно, на бензині значно краще, але все одно не так, як то має бути.
Одразу ж приговорили під заміну свічки - достатньо було просто подивится на них...
На заміну поставив NGK по 250 грн/шт.
На справних свічках діагностика вказала на те, що й так було під підозрою, бо 168.3 тис. км пробігу - треба чистити форсунки.
Чистка форсунок та нові ущільнювачі - 3200 грн.
Одже, 4200 грн та дуже гарний настрій!
Машинка працює дуже гарно, стала більш жвавою (ну, на скільки це можливо при 1.2 моторі), знов можна рушати майже з холостих обертів, без завивання мотору та прострілів у глушак!
19 грудня 2024р.
Пробіг 170.3
Регулювання клапанів - 3000 грн робота + прокладка кришки клапанів Febi 496 грн.
Робив той самий майстер, що чистив мені форсунки та міняв свічки два місяці потому...
Одже є погана новина - свічки за 2000 км пробігу вже з темним нагаром... Майстер каже, що то таке зараз паливо...
Треба мабуть спробувати якусь тисячу км проїхати на бензині - може промиє свічки...
P.S. Вітаю усіх з відновленням форуму! Сподіваюсь це надовго, бо довелося створювати акаунт на driver.top... ))
Кому цікаво: https://driver.top/user/66452/
Треба мабуть спробувати якусь тисячу км проїхати на бензині - може промиє свічки...
Не промиє. Там щось не так із налаштуванням ГБО, при умові чистого повітр.фільтра і відсутності масложору.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Классный тошнот
Згенеровано за 0.196 секунд(и), виконано 74 запитів