351

Re: Выбор аккумулятора

Александр007 написав:

Westa 78 efb 19кг,

Непогано як на нинішні часи. Виходить 2,44 кг на 10А*год. У мене український Форс 74 А*год, то цей показник гірший: 2,32 кг на 10А*год.
Те посилання, що Ви навели, не працює.

vlad5229 написав:

батарея важка

Ну, це ніпрощо... Абсолютно суб'єктивно. Потребує конкретних цифр.

vlad5229 написав:

в середині в банці по 10 пластин,

Ви його розрізали та перерахували?

vlad5229 написав:

хоча ємність і пусковий ток малюють той самий

Те, що виробники пишуть на шильдиках свого краму, можуть бути на 95% чистою брехнею. А якшо то написали косоокі комуняки, то 100% гарантія брехні. Навіть якшо там повний набір пластин плюсових та мінусових, там може бути неякісна набивка губчатого свинцю та швидко висипатися зовсім не від тряски.

vlad5229 написав:

на авто постійно їздила 11 років, плюс два роки періодично

13 (!!!) років! Ну, просто видатний результат! Навіть теоретично на девайси такої системи фахівці малюють 9...11 років. А зараз самі виробники малюють термін експлуатації подібних речей у 4...6 років...

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0



352

Re: Выбор аккумулятора

floyd47 написав:
vlad5229 написав:

батарея важка

Ну, це ніпрощо... Абсолютно суб'єктивно. Потребує конкретних цифр.

Можу зважити тільки весту 50, і можу зважити європейську центру 44 А, веста без ваги в руках відчувається важчою. Форсе в мене вже нема, поїхав з машиною до нового власника.

floyd47 написав:
vlad5229 написав:

в середині в банці по 10 пластин,

Ви його розрізали та перерахували?

Навіщо так жорстоко, на корпусі є пробки, відкрутив, і рахуєш без проблем.

floyd47 написав:
vlad5229 написав:

хоча ємність і пусковий ток малюють той самий

Те, що виробники пишуть на шильдиках свого краму, можуть бути на 95% чистою брехнею. А якшо то написали косоокі комуняки, то 100% гарантія брехні. Навіть якшо там повний набір пластин плюсових та мінусових, там може бути неякісна набивка губчатого свинцю та швидко висипатися зовсім не від тряски.

Сипалась аж 13 років, і це при тому що після років 5-ти експлуатації, мінімум два рази на рік акумулятору робилась десульфація. Зробив собі для цього спеціальну зарядку, де через лампу накалювання заряджається конденсатор, і при досягненні напруги 180 вольт він через тиристор розряджається в АКБ, і так цілодобово протягом двох тижнів акумулятор повільно кипів.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0
Спасибо сказали: Александр0071

353

Re: Выбор аккумулятора

У меня родной с октября 11 г. Не снимал ни разу с авто и не подзаряжал работал отлично в ноябре 23 авто продано другому одноклубнику с родным рабочим аккумом т.е. 12 лет отработал у меня без сучка и задоринки , как зараз не знаю .

  0

354

Re: Выбор аккумулятора

vlad5229 написав:

Сипалась аж 13 років

Я ж не сперечаюся з Вами. Якшо набивка почне сипатися, то вона не буде сипатися 13 років; смерть настане за пів року-рік.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

355

Re: Выбор аккумулятора

сяся написав:

У меня родной с октября 11 г. Не снимал ни разу с авто и не подзаряжал работал отлично в ноябре 23 авто продано другому одноклубнику с родным рабочим аккумом т.е. 12 лет отработал у меня без сучка и задоринки , как зараз не знаю .

они говорят что расход 5л , и ты говори!)))

Logan 1.5dci , Ravon R2
  0

356

Re: Выбор аккумулятора

VH написав:
сяся написав:

У меня родной с октября 11 г. Не снимал ни разу с авто и не подзаряжал работал отлично в ноябре 23 авто продано другому одноклубнику с родным рабочим аккумом т.е. 12 лет отработал у меня без сучка и задоринки , как зараз не знаю .

они говорят что расход 5л , и ты говори!)))

ну и как это расшифровать ?

  0

357

Re: Выбор аккумулятора

сяся написав:
VH написав:
сяся написав:

У меня родной с октября 11 г. Не снимал ни разу с авто и не подзаряжал работал отлично в ноябре 23 авто продано другому одноклубнику с родным рабочим аккумом т.е. 12 лет отработал у меня без сучка и задоринки , как зараз не знаю .

они говорят что расход 5л , и ты говори!)))

ну и как это расшифровать ?

Из масс маркета золота середина це бош/варта серебряна серія по ціні якість як на мене.

  0

358

Re: Выбор аккумулятора

Хтось ставити 72 чи 74а? Нормально стає?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

359 Відредаговано igorsh88 (2024-12-14 08:06:03)

Re: Выбор аккумулятора

77 встав -> заміна АКБ

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

360

Re: Выбор аккумулятора

Сіренький написав:

Хтось ставити 72 чи 74а? Нормально стає?

Що, важко поміряти?
Акб мають різні розміри.

  0

361

Re: Выбор аккумулятора

Сіренький, у мене нормально стояла 74-ка на Степвею.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0
Спасибо сказали: Сіренький1

362 Відредаговано Vitafresh (2024-12-15 14:42:26)

Re: Выбор аккумулятора

На Duster 2020 (бензин 1.6) із заводу встановлено акумулятор RENAULT / NISSAN 12V - L2 EFB 60Ah 510A (EN) чи можна замість EFB встановлювати акумулятор типу AGM?
Наприклад, такий: Varta Silver Dynamic AGM Start-Stop D52 12v 60Ah 680A

Якщо можна, то чи потрібно якось переналаштовувати електроніку, щоб інший тип акумулятора заряджався коректно?

Чи краще не ризикувати, та взяти EFB типу такого: VARTA 6СТ-60 Blue Dynamic EFB (N60) ?

Duster (2G) бензин H4M 1.6, передний привод, МКП-5
  0

363

Re: Выбор аккумулятора

Vitafresh написав:

На Duster 2020 (бензин 1.6) із заводу встановлено акумулятор RENAULT / NISSAN 12V - L2 EFB 60Ah 510A (EN) чи можна замість EFB встановлювати акумулятор типу AGM?
Наприклад, такий: Varta Silver Dynamic AGM Start-Stop D52 12v 60Ah 680A

Якщо можна, то чи потрібно якось переналаштовувати електроніку, щоб інший тип акумулятора заряджався коректно?

Чи краще не ризикувати, та взяти EFB типу такого: VARTA 6СТ-60 Blue Dynamic EFB (N60) ?

моя суб'єктивна думка - не варто міняти тип АКБ . В АГМ вища нормальна напруга на клемах ,там між пластинами в скломатах електроліт підвищеної щільності, не такий як в наливних кислотниках. Якщо машина 2020 ,там мабуть є оця хрень ЕБС ,яка з АГМом може працювати некоректно. Ще раз - то моя суб'єктивна думка ,яка грунтується на суто особистому досвіді і уявленнях про роботу електрообладнання. Можу помилятись

Dacia Logan MCV 1.6  к7м  2007р
  0
Спасибо сказали: Vitafresh1

364

Re: Выбор аккумулятора

Vitafresh, А шо саме вас штовхає на зміну типу акб? І з рідним акб шо не так? Начебто не старий ше.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

365

Re: Выбор аккумулятора

floyd47, AGM начебто більш "крутий": витримує більше циклів заряд-розряд, краща стійкість до глибокого розряду без втрати ємності (якщо машина довго простоює), менший саморозряд, термін служби довший.

Підштовхує на заміну те, що перестала працювати система Start-Stop і в сервісі сказали, що акумулятор вже не тягне, або недостатньо заряджається. Хоча були довгі поїздки 3-4 години і акумулятор повинен був за них зарядитись. Можливо система не дуже то й потрібна, але все одно неприємно.

А останнім часом акумулятор за вихідні часто розряджається нижче 12 В, щоправда це вже в режимі міської їзди на дистанції 5-7 км, можливо не встагає достатньо зарядитись. Тобто критичної необхідності міняти прямо зараз немає, бо проблем саме з запуском двигуна поки що не було, але все одно час придивлятись на можливу заміну.

Duster (2G) бензин H4M 1.6, передний привод, МКП-5
  0

366

Re: Выбор аккумулятора

Vitafresh написав:

перестала працювати система Start-Stop і в сервісі сказали

В якому саме сервісі? Комп.діагностику підключали? Система старт-стоп так налаштована,що не буде спрацьовувати при цілій купі факторів. Люба помилка в ЕБУ,навіть така,що не дасть засвіт лампи на панелі приладів,не дасть спрацювати системі. Кого сильно задовбував старт-стоп і,в автомобілі,був контроль замка капота,просто знімали роз'єм з замка.Світилась лампа відкритих дверей,але старт-стоп вже не працював. При необхідності все дуже швидко поверталося на місце.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: сяся, Vitafresh2

367

Re: Выбор аккумулятора

Vitafresh, те, що акб останнім часом раніше "лягають"--не новина. Причина проста:виробники туда кладуть менше свинцю та завищують щільність електролиту до 1.28...1.3 не зважаючи на зону експлуатації батареї. А підвищена щільність самі знаєте до чого веде...
На любій автівці акб постійно недозаряджений; це не новина. А на сучасному Дастер-2 й поготів. Якшо вмієте, то через ебк змініть налаштування заряду акб (тобто, трохи підвищити). А чому стоп-старт тю-тю? Що офіціали кажуть? Чесно кажучи мене ця система дуже дратує, коли тільки виїхав з гаражу, а вона зупиняє мотор на першому ж перехресті (це коли забуваю її вимкнути). При тому, що двигун ще зовсім холодний.
Я борюсь з недозаряджанням акб дуже просто: заїхав у гараж, підняв капота, вмикнув зарядку (виставляю 14,8...15,2 В) та й забув про все до наступного виїзду з гаражу. Одразу після заїзду у гараж на акб приблизно 12.83 В, а опісля зарядки та не менше доби відстою приблизно 13.8 В.
П.С. там ше можна фішку на мінусовій клемі зняти, щоби акб заряджався на повну, тобто десь до 14.6, але буде вискакувати помилка системи стоп-старт.
Ще по суті питання: цілком згоден з шановним паном Sivil та не став би йти на такий експеримент. Сумніваюся, щоб ви щось виграли по грошах. Зара ГЕТЬ УСЕ виробники виготовляють на 4...6 років, а косоокі комуняки, взагалі,  на 1...2, а то й менше. Останнє зауваження--з власного досвіду (для любителів скуплятися на аліекспрес).

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0
Спасибо сказали: Vitafresh1

368

Re: Выбор аккумулятора

Vitafresh, ше одне хочу сказати. Не забувайте, що акб технології AGM--універсальні (як пускові, тобто стартерні, так і тяглові, навіть таки більше все ж -- тяглові). То ж, я б віддав перевагу класичним WET, а як на експлуатацію з системою стоп-старт, то й поготів.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0
Спасибо сказали: Vitafresh1