Дуже цікаво про технологию двигунів з мокрими ременями, с автоперекладом слухати.
https://youtu.be/0SASSFjIt5I?si=us_RL7wt4UuBR9qL
Ще багато цікавого про мотори зі зміним ступенєм тиску в целіндрах від 1:8 до 1:14. Теж багато, ці мотори є у Нісана 3 горшкові у Кашкая еPower, та у Rogue, який увійшов до п'ятирки самих ненадйних та складних моторів по усім репортам та відгукам.
PureTech 1.2л, 3 горшки теж до речі з мокрим ременем.
-------
Так, двигуни PureTech від PSA (Peugeot/Citroën/Opel), зокрема 1.2L PureTech (EB2DT, EB2ADTS тощо), дійсно мають так званий «мокрий ремінь» ГРМ, тобто ремінь, який працює у ванні з моторною оливою.
Що варто знати:
Ці ремені знаходяться всередині двигуна і змащуються моторною оливою.
Таке рішення спрямоване на зменшення тертя, шуму та покращення ефективності двигуна.
Але в реальній експлуатації у ранніх версіях (до приблизно 2020 року) виникали серйозні проблеми з передчасним зношенням ременя, а саме:
Ремінь починав кришитися, і його частинки потрапляли в систему змащення;
Це могло **забити сітку маслоприймача.
Іноді призводило до дорогого ремонту двигуна.
Як зменшити ризики:
Частіше міняти моторну оливу — не рідше ніж кожні 7–10 тис. км (а не 20–30 тис., як іноді вказано в регламенті).
Використовувати тільки оливу, схвалену виробником PSA.
Стежити за сервісними кампаніями — в деяких країнах компанія проводила безкоштовну або пільгову заміну ременя.
Висновок:
Так, двигуни PureTech використовують мокрий ремінь, і це справді важливий момент при виборі або обслуговуванні авто. Якщо цікаво, можу допомогти з інформацією щодо конкретних моделей або років, де проблема була найгостріша.
---
Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
0