376

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

OKurylyshyn написав:
Tcont написав:

Купив би і ще рено - але ні таліант, ні дастер мені не довподоби.

А Каптюр, чи Каджар?

вживані як варіант звичайно.  просто раніше була альтернатива - той самий старий добрий логан/ сандеро чи щось вживане.

Dacia Logan 1.4 Ambiance + Кондиционер + ГУР  2005
Fluence 1.5 Disel   2013
  0



377 Відредаговано alex.cver (2025-04-19 20:15:13)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Aprox, все пізнається в порівнянні та на своєму на жаль досвіді. З усіх машин, найгіршою в плані стабільності та ломучості була в мене з салона мабуть Kia Seed, 2008 року, української сборки. Далі я б поставив трохи ліпше чи приблизно так само Renault Diesel Stepway 1.5 , 2014. Сама стабільна була Sportage 2.0,2013 року. Усі писали про якісь там задири типу і ті, жодной проблеми, продана в 2024 році ділеру в трейдін, з руками відірвали, навіть більше трохи дали ніж ми очікували, але вдобно купляти на обмін бо платиш "різницю" в ціні за нову машину. Ще дуже стабільною була Мазда 1995 року, купив бу з пробігом 100тис, проїхав десь до 152 тис. Так вік і деякі проблеми були але типу вже вік був завеликий. З усіх авто найкраще рулиться,їде та розгон звісно поки Мазда що зараз. Я багато арендував за кордоном, але зазвичай малі авто, бо дорого там аренда, поки з усіх саме добре рулиться їде, плавність руху, розгон і руління особливо звісно ж Мазда. А як воно буде далі, життя покаже,якщо воно буде звісно колись взагалі.
Цікавий ролик що роблять з машинами коли не можуть продати, з автоперекладом слухати.
https://youtu.be/yBhipDaWSjU?si=EcRrl4hhLlzAbdSN
Всіх зі святами і шо п куйло здохло. Амінь

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

378

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

alex.cver написав:

Всіх зі святами і шо п куйло здохло. Амінь

Лучшее поздравление!!! Присоединяюсь!

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

379 Відредаговано az74 (2025-04-20 10:27:18)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Migen написав:
alex.cver написав:

Всіх зі святами і шо п куйло здохло. Амінь

Лучшее поздравление!!! Присоединяюсь!

Лучшее пожелание - прекратить войну, перестать убивать наших людей на фронте, в тылу.

alex.cver завжди був схильний хвалити своє
теперішне авто, та хаяти те, що він сам обрав трохи раніше.
То і зараз - ніяких аргументів проти авто по темі, лише ода про свої.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

380

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

az74 написав:

alex.cver завжди був схильний хвалити своє
теперішне авто, та хаяти те, що він сам обрав трохи раніше.

Уявляю, яким лайном буде СХ-5 після продажу!  lol  lol  lol

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

381

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

az74 написав:

Лучшее пожелание - прекратить войн

Це як???? Не хочу розводити срач, але дане формулювання мене просто вибішує.
Війну можна або виграти, або програти. Або перемогти нападника, або капітулювати перед ним. То чого ви бажаєте?
ПРЕКРАТИТЬ війну, як ви кажете, може тільки агресор. То побажання на кого спрямовано?

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  1
Спасибо сказали: Masster, сяся2

382

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

az74, Rothmanz, ШАНУЙМОСЯ
Не треба тут сваритися.  coffee

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

383 Відредаговано alex.cver (2025-04-23 19:52:29)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

https://youtu.be/oFCHZU0p-xs?si=UqGiXa8B3V1eSNCN
Машина може мати гарний пефоменс, гарну надійність, гарну ціну. Але Ви можете мати та повинні вибрати тільки  2 з 3 цих речей одночасно. Тру. Дуже полюбляю його канал. Супер дядька, профі.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

384 Відредаговано jasonua (2025-04-28 12:45:30)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

alex.cver написав:

все пізнається в порівнянні та на своєму на жаль досвіді.

Їзджу 7років на мсв. Купив з пробігом 170тис км і наїдив вже до 395тис км. Двигун живий, масло не бере.  Від авто щоразу отримую задоволення, їде по трасі шикарно, крейсерська 110, в авто тихо і комфортно. Як є настрій то і до 160 без проблем їде. Але не тільки в потужності двигуна справа. За весь час я замінив газові форсунки баракуди, щеплення того року замінив, рідне 370тис км наїздило.І передні стійки того року поміняв. Один раз замінив передні гальмівні диски. Задні барабани ще рідні. Один ричаг міняний а в одному перепресовані сайлентблоки, в балці задній пепепресовував раз сайлентблоки, стійки задні ще рідні.Бендікс в стартері міняв і щітки в генераторі. Це все із "великих" затрат)))Шарові, наконечники це розхідники які міняються раз у 50-70тис км.Їх не рахую)  Все більше зауважень по авто не маю. Ще плюс великий багажник або 7 місць.
Вважаю, що по ціні якості цьому авто не має рівних. Якби були нові такі мсв то взяв би ще раз таке саме авто.

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

385

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

jasonua написав:

Якби були нові такі мсв то взяв би ще раз таке саме авто.

Аналогічно.Для роботи взяв би такого нового,а ще краще з двигуном 16v.

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  1

386

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

jasonua написав:

Якби були нові такі мсв то взяв би ще раз таке саме авто.

MCV це з розпашними дверима? Вліво-вправо які відкриваються?
А що тоді за логан в якого задня дверка відкривається вгору?

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0

387

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Rothmanz написав:

А що тоді за логан в якого задня дверка відкривається вгору?

По залізу до нього зауважень немає,той самий логан,але трохи причесаніший.Не подобається чисто візуально.В комплектаціях,тих що продавалися в Україні,немає норм.бензинових двигунів.По заднім дерям-маючи автомобілі з різними типами відкривання,для роботи,мені легше працювати з розпашними чим з лядою.

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  0

388

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Yeka написав:
jasonua написав:

Якби були нові такі мсв то взяв би ще раз таке саме авто.

Аналогічно.Для роботи взяв би такого нового,а ще краще з двигуном 16v.

Дик, осьо:

https://storage.m.renault.ua/source/15/x8EGrop11WXYYDctt-aeGmc67Ki_zcfH.jpg

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

389 Відредаговано Yeka (2025-04-29 10:06:00)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Aprox написав:

Дик, осьо:

Яким місцем твоє"дик осьо" подібне до Логана МСВ першої генерації? Шильдом на морді і розпашними дверями? Ціною?
Як на те пішло то"дик оце" буде ближче до теми-
https://cdn3.riastatic.com/photosnew/auto/photo/dacia_dokker__593673353hd.webp
https://cdn1.riastatic.com/photosnew/auto/photo/dacia_dokker__593673356hd.webp
Але знову ж таки двигун-
https://cdn4.riastatic.com/photosnew/auto/photo/dacia_dokker__593673359hd.webp
Він слабкуватий для МСВхи,тут буде ще печальніше.

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  1

390 Відредаговано jasonua (2025-04-29 11:55:30)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Rothmanz написав:

А що тоді за логан в якого задня дверка відкривається вгору

Не має 7ми місного, двигуни к4м не ставилися туди...

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

391 Відредаговано alex.cver (2025-05-01 10:57:03)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Aprox написав:

Уявляю, яким лайном буде СХ-5 після продажу!     

Це якщо ще доживемо до якогось продажу. acklad
Не читав мабуть шо я писав недавно.  facepalm Я і вихваляв Спортягу за надійність, більш надійного авто не було, з 2013 року не згоріла ні одна лампочка, акум здох через 8.5 років, міняли тільки по ходовій задні аморти та спереді пружини і ті. З мінусів там, підвіска не дуже, споживання палива до 13л навіть 14л до війни в Києві легко і це на ручці у заторах,  доволі слабкий двигун 2л для тієї маси та погана дінаміка розгону на трасі при обгонах особливо, бо маса завелика для двигуна, дуже не інформативний руль, водіння як на грузовику, погана обзорність як через задньє скло, так і попереду широкі стойкі, при повороті не видно нічого. Це все я писав багато разів. Плюси там теж є, стабільність, надійність, гарний салон великий, багато місця навіть позаду, великий багажник, повний привід, який взимку та у піску допомогав. Алн якщо порулити Маздою, то Спортяга важається лайном в плані руління. В Мазді враженя що це невелекий хечбек, настількі добре вона рулиться, краще з усьго на чому їздив, і це так і є, і всі обзори про це кажуть та пишуть, усі авто канали на ютубі і ті.
      Але всюди є мінуси й плюси. З мінусів, це все ще доволі велике споживання біля 9.8-10л по Києву в наші часи,  хоча траса це фантастика просто, це все ще НЕ гібрид, а мав би бути вже ним давно, як в Штатах СХ 50 просто супер машинка, трохи меньше місця позаду, навіть в порівнянні с попереднім Спортягою, також трохи меньший багажник ніж у Спортейджу також, не суттєво, але все ж меньший, хоча Мазда длініша трохи навіть по габаритам, важаю що сидіння були також трохи ліпше у Спортяги, бо тут трохи меньша дліна подушки під дупою, мені так важається але для мене норм, а у кого довгі ноги чи дупа, то може бути не норм, та меньша бокова підтримка сидінь. Ще мінусом тут напевне є те, що двигун доволі вискотехнологічний, потребує частої заміни масла, усі пишуть раз в 5-7 тис км, а не 15 як у Спортяги, хоча по паспорту 15. Ще з мінусів чи плюсів - 19 колеса. Мінуси це того що ну доволі дорога гума на 19 колеса набагато дорожче ніжна на 17. hmm  Але якщо ви порулите Маздою, то точно пробачите усі мінуси, які я написав.
    Особливо мені дуже подобається ще безпека + моніторинг не тільки сліпих зон, а зон навіть позаду, та проєціний дісплей під склом. Якщо ви надумали з ряда в другий перелаштуватись і щойно включили повротник, і  є загроза зіткненя, воно вам і звуком пікне, і лампочкой покаже в зеркалі (хоча лампочка горить завжди й так якщо хтось у сліпій зоні чи зліва чи справа), і на проєційному дісплеї скаже звідкілля небезпека, з якого боку чи ззаду, все зробить щоби ви уникнули небеспечного маневру. Це так полегшує воддіня, ну прям дуже спрощує. Типу є система моніторингу усього що на дорозі відбуваться навколо машин (360 градусів). Ну і проєційний дісплей під склом у повітрі -  це реально якесь диво для мене. Він навіть відображає наступний маневр по гугло картам, навіть НЕ треба дивитись на повний дісплей, що на топреді, і відволікатись. Ну і дуже добре коли є камера задньго виду - не думав що настільки полегшує виїзд задом, навіть з парковки і ті. Там кут зору дуже великий, як буцімто вона показує все на 180 градусів. Дуже зручно та безпечно. Як на мене камера заднього огляду повинна бути всюди без винятку, як база, бо це безпека і воно не настільки дорого щоби автовиробники НЕ ставили її.
   А про мінуси Мазди читав ще до того як. Але якби був вибір, то він був би на РАВ4, м'ягкий гібрид. Як я казав, я не люблю  замовляти та чекати машину пів року, а тільки так можна було купити РАВ4 на той час, бо "бідні"  люди вигребли все с салонів + у Тайоти така політика - НЕ робити багато авто наперед, на склади, а переважно під заказ клієнтів. Тому не треба тут батон кришити на мене   angel  , я все пишу як є  imho2 . А життя покаже як воно буде, якщо буде.
Декілька фото бо тут в галерею не зміг добавити.
   https://photos.app.goo.gl/XcMyys55EQL2fJSG9
   Якщо що, жінці дуже сподобалось авто як воно рулиться, рулить в 3 рази краще ніж Спортягою вже, бо все ж таки АКПП тут адекватний, звикла на 3 день вже до авто, та автомата. І вона більше всього казала НЕ хочу автомат, я до ручки звикла big_smile На цей раз вмовив таки на АКПП acklad

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

392 Відредаговано az74 (2025-05-01 12:10:52)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

alex.cver
Неподражаемый!
Завжди хвалить те, що є зазарз, і завжди поливає лайном, що у НЬОГО було до цього, бо він САМ це обрав. Не вважаючи на назву теми для повідомлення.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

393 Відредаговано Aprox (2025-05-02 08:32:43)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

alex.cver написав:

Але якщо ви порулите Маздою, то точно пробачите усі мінуси, які я написав.

Не впевнений...
Їздив на Х5 та Туарег-R - те, що про них казали власники треба ділити десь на 10...
Хоча автівки непогані... )))
На мою думку своїх коштів вони не коштують...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

394

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

jasonua написав:

Вважаю, що по ціні якості цьому авто не має рівних. Якби були нові такі мсв то взяв би ще раз таке саме авто.

Мені на цій машині більше подобалось пасажиром їхати, по органах управління після славути в комплектації люкс мені було не зручно, але кількість місця в салоні, великий багажник і те як легко складаються задні сидіння, то є великий плюс. Ще розчарувала відсутність оцинковки кузова на яку я розраховував читаючи інформацію в неті, по факту я її не знайшов.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

395 Відредаговано alex.cver (2025-05-03 07:24:29)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Ось шо каже чого нема французів в америці, маю на увазі Рено Пежо і ті, але є Stellantis які типу теж напівфранцузи
------
Французькі авто (Renault, Peugeot, Citroën та ін.) дійсно майже не представлені в США, і причин кілька:

1. Раніше вже пробували — не пішло: у 70–80-х роках французькі бренди намагалися закріпитися в США, але мали проблеми з якістю, сервісом і адаптацією до місцевих стандартів. Наприклад, Renault співпрацювала з AMC, але продажі були слабкі, а імідж постраждав.


2. Надійність і сервіс: у той час французькі авто мали репутацію менш надійних, особливо порівняно з японськими (Toyota, Honda) і американськими машинами. До того ж, запчастини були дорогі, а дилерська мережа — слабка.


3. Регуляторні бар'єри: авто мають відповідати американським нормам щодо безпеки та екології (NHTSA, EPA), які відрізняються від європейських. Французьким компаніям невигідно адаптувати моделі лише заради обмежених продажів.


4. Смак і культура споживання: в США популярні великі авто (пікапи, SUV), а французькі бренди традиційно роблять компактні моделі, які більше підходять для Європи.


5. Конкуренція: ринок США перенасичений — домінують американські, японські та німецькі бренди. Французьким компаніям було би дуже складно знайти свою нішу.



Це не лише про "погану надійність", а скоріше — про бізнес-ризики, інфраструктуру й історичні помилки.

Так, ти маєш рацію — Stellantis (яка включає бренди Dodge, Chrysler, Jeep, Ram, Fiat, Peugeot, Citroën та інші) дійсно має змішані або слабкі оцінки в США, особливо у звітах типу Consumer Reports, J.D. Power тощо.

Ось кілька ключових моментів:


---

1. Consumer Reports часто критикує бренди Stellantis за:

Надійність: Dodge, Jeep, Chrysler часто потрапляють у нижні частини рейтингів надійності.

Якість інтер'єру: матеріали та ергономіка іноді поступаються конкурентам.

Технології: електроніка, мультимедійні системи — часто проблемна зона.

Економія пального: багато моделей мають нижчу ефективність порівняно з японськими аналогами.



---

2. Продажі теж не блискучі для деяких брендів:

Fiat майже зник з американського ринку — дуже низькі продажі.

Chrysler тримається лише за рахунок кількох моделей (наприклад, Pacifica).

Dodge продається краще, але майже повністю завдяки моделям, як-от Charger та Challenger — які морально застаріли, хоча мають культовий статус.



---

3. Jeep і Ram — виключення:

Вони мають відносно стабільні продажі, особливо Ram 1500 (пікап) та Jeep Wrangler / Grand Cherokee.

Але і вони часто мають проблеми з якістю складання або електронікою.



---

Причина таких результатів:

Системні проблеми з інженерними стандартами, фокус на дизайн і "м'язовість", а не довготривалу надійність, а також недостатнє оновлення модельного ряду вчасно.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

396

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

alex.cver написав:

Наприклад, Renault співпрацювала з AMC, але продажі були слабкі, а імідж постраждав.

Рено трохи замочило свої роги в американському прирогу,опосередковано,через Ніссан. Але зараз вони категорично з Ніссаном розісралися.

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  0

397 Відредаговано alex.cver (2025-05-03 08:02:02)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

az74 написав:

alex.cver
Неподражаемый!
Завжди хвалить те, що є зазарз, і завжди поливає лайном, що у НЬОГО було до цього, бо він САМ це обрав. Не вважаючи на назву теми для повідомлення.

Тобто те що я раніше писав про спортягу шо в ній лайнового а що ні, Ви не помічали і те що я зараз перерахував усі мінуси які є в Мазді, Ви теж не помітили, бо помічаєте тільки те що хочете помічати не зважаючи на факти.  facepalm  Ну таке.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

398 Відредаговано alex.cver (2025-05-03 08:10:06)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Aprox написав:

Не впевнений...
Їздив на Х5 та Туарег-R - те, що про них казали власники треба ділити десь на 10...
Хоча автівки непогані... ))

Тут ще може бути це ще тому що після хечбеку чи сідану SUV їзде не зовсім так, верніше зовсім не так. Друга маса, габаріти, центр тяжіння, вище, зазвичай кермо не таке гостре як у сіданів, тому може й було таке перше враження що  "якось воно не так як було раніше". Трохи як на тракторі і ті. Меньшим авто завжди керувати легше, руль гостріше. То може тому такі враження були.
Якби хтось подарував Таурега, на 5 день звик би, ще й сподобалось би smile  Але це не точно  hmm

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0