1 Відредаговано Joki594 (2023-05-25 05:03:07)

Тема: Sandero 1.2 16v D4F Пару моментів та питання для нового власника

Доброї ночі або дня, купив нещодавно Sandero 1.2 16v D4F 2010, 200.000 пробігу, є кілька питань до власників подібних автомобілів.
1. У кого була подібна проблема, при рушанні з місця, плавають оберти, коли рушаєш, додаєш газу, оберти ривками йдуть, то 1200-1500, і так постійно, як вирішити цю проблему, при перемиканні та їзді все плавно і стабільно.

2. Буває, що машину підсмикує іноді просто при їзді, дуже рідко, раз на тиждень, іноді сильніше, іноді слабше, чек не горить, не моргає, помилок немає. Може котушка?

3. Забагато сажі у вихлопній трубі, не димить нічого, просто сажа, це нормально? Каталізатор вирізаний, перепрошитий під євро-2. Кажуть, що просто бензин такий і не паритися.

4. Як зрозуміти, що потрібно регулювати клапана? Які звуки будуть чи ще щось? Тяга є, в гірку набирає, витрата нормальна, 4-5 траса, місто 6-7.

Сподіваюся на вашу допомогу, оскільки подібний автомобіль вперше у володінні.

  0

26

Re: Sandero 1.2 16v D4F Пару моментів та питання для нового власника

Yeka написав:

В ідеалі було б не погано підставити дрос.заслінку з завідомо безпроблемної машини.Щось подібне було з Лагуна-2 на бензин моторах 2,0.

Доброго вечора, також була така думка, але кума з таким авто немає.

  0



27

Re: Sandero 1.2 16v D4F Пару моментів та питання для нового власника

vova1322 написав:

топливі корекції показують бідну суміш

Копать здесь, однозначно. Найти и устранить причину бедной смеси и все будет ок.

Ban-List: Олежа, floyd47, Aprox
  0

28 Відредаговано Aprox (2025-09-30 08:56:22)

Re: Sandero 1.2 16v D4F Пару моментів та питання для нового власника

vova1322 написав:

проблема як у першому пункті на початку теми.

Ясніше не стало... Що таке "оберти ривками йдуть, то 1200-1500, і так постійно"?
Єдине, що я знаю може бути при першому рушанні зранку при певної погоди - це "стрибає" сцепа, через що ковбасить автівку... Але оберти та двигун тут взагалі ні до чого... Треба просто перевижати зчеплення ще раз й трохи швидше, як при динамічному старті - воно підсихає, прогрівається й далі працює нормально... Десь тут на форумі навіть було відео, як то відбувається на автівці з РКПП, де немає можливості перевижати зчеплення. Саме через цю особливість зафукали досить непогану РКПП...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

29

Re: Sandero 1.2 16v D4F Пару моментів та питання для нового власника

Aprox написав:

що я знаю може бути при першому рушанні зранку при певної погоди - це "стрибає" сцепа, через що ковбасить автівку

Так на всіх Логанах.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

30

Re: Sandero 1.2 16v D4F Пару моментів та питання для нового власника

vova1322 написав:
Olegg15829 написав:

Может так и должно быть? Может это заводская особенность автомобиля?

Доброго вечора, мав можливість поїздити на такому самому авто, так не має бути, це особливісь несправного автомобіля).

Может авто и одинаковые а вот эбу или прошивки у них разные. Мне ещё осталось поменять дроссель и педаль,но я не уверен что это поможет.

  0

31 Відредаговано vova1322 (2025-10-02 21:21:45)

Re: Sandero 1.2 16v D4F Пару моментів та питання для нового власника

Aprox написав:
vova1322 написав:

проблема як у першому пункті на початку теми.

Ясніше не стало... Що таке "оберти ривками йдуть, то 1200-1500, і так постійно"?

Доброго вечора. При рушанні з місця добавляемо чуть оберти двигуна і в момент коли вже починає йти  навантаження на двигун (щеплення починає "брати"), оберти двигуна при не змінному положенні педалі газу, починають стрибати( "оберти ривками йдуть, то 1200-1500). Зі сторони виглядає як би  водій починає "підгазовувати" білше-менше газу, відповідно плавно зрушити з місця неможливо. І да, заміна диска щеплення з корзиною щастя не принесло. На холодну, думаю поки суміш богатша, сітуація краща.

  0

32

Re: Sandero 1.2 16v D4F Пару моментів та питання для нового власника

Olegg15829. Доброго вечора. В моєму випадку діагостіка показала бідну паливну суміш та скачкообразну зміну тиску у впускному колекторі (зі слів людини яка проводила діагностику-можливо клапана пропускають), хоча робота двигуна рівна, за винятком моментів коли рушаєш з місця.

  0

33

Re: Sandero 1.2 16v D4F Пару моментів та питання для нового власника

vova1322 написав:

Olegg15829. Доброго вечора. В моєму випадку діагостіка показала бідну паливну суміш та скачкообразну зміну тиску у впускному колекторі (зі слів людини яка проводила діагностику-можливо клапана пропускають), хоча робота двигуна рівна, за винятком моментів коли рушаєш з місця.

При рушанні іде зміщення двигуна під капотом, якщо дросель не електронний, а на тросі, то треба дивитись подушки, можливо двигун при переміщенні сам починає крутити дросель.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

34

Re: Sandero 1.2 16v D4F Пару моментів та питання для нового власника

vlad5229 написав:

якщо дросель не електронний,

Доброго дня. Управління дросельною заслонкою електронне.

  0