В останньому номері кореспондента хороша стаття на тему автосервіса http://korrespondent.net/magazine , раджу купити почитати.
Зрозуміло, що клієнта на Кий-авто тримає страх втратити гарантію, саме для цього в договорі неоднозначно прописано обслуговування лише на Кий-авто. Таким чином найлегше конкурувати - створити собі тепличні умови і не напрягатися з приводу покращення якості обслуговування - дуже легко накалякати 2500 за ремонт і зняти 87 грн за дефектовку, а там прийде клієнт чи ні, заплатить страхова чи ні (звичайно страхова зробить круглі очі і скаже, "вони що, сказилися?" і занизить вартість ремонту вдвоє, а то й втроє) - кого це гребе. Як прийде, добре - бабла зрубимо, як не прийде - ще краще, можна покурити, а 87 грн вже в кишені лежить. Але при рівних умовах Кий-авто звичайно ..... - якщо порівняти 2000 грн проти 400 грн за подряпину. Якби вони вели цивілізований бізнес і справді турбувалися б про клієнта, то взяли б на озброєння технологію чіпсевей - швидше та дешевше і дали б вибір: хочете чіпсевей - будь-ласка! хочете повне пофарбування? Будь-ласка! Тут не можна винити в чомусь Кий-авто, просто зараз час такий, країна така, люди в більшості своїй такі - психологія спрямована перш за все на рубання бабла. Відкрито нагло та сміливо. Але тим не менш, вибір є - можна не платити Кий-авто і їхати на чіпсевей
Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
0