Re: "полірнули" машинку :(
круто. Нарушение антимонопольного законодательства...
В суд?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → "полірнули" машинку :(
круто. Нарушение антимонопольного законодательства...
В суд?
freewill
не переймайся...любий авторизований сервіс Рено може тебе обслуговувати.
На днях отримав вісточку від москалика на синьому Рено-Логан, з яким познайомились на Кий Авто, де він, до речі, проходив планове ТО.
Мало того що в Росії його ніхто не зняв з гарантії, так ще й, за рекомендаціями українського сервісу, замінили сальник колінчатого валу...
А той, хто писав ту угоду, що в тебе, - безграмотний...
Crazy Poison
та я не переймаюся і раду собі дам
В суд?
да ну... у меня и договора нет,.. и гарантия в сентябре закончилась.
Значить, забрав вчора в райвідділі постанову про відмову в порушенні кримінальної справи (хто б сумнівався). Правда мєнти написали пошкодження переднього лівого крила, замість заднього , помітив тільки вдома. Висновок - потрібно перевіряти кожну букву, не відходячи від каси (хоча в моїй заяві було написано "заднього"). Як я забирав ту постанову - окрема історія. Сьогодні зранку намилився в страхову ("Універсальна"), на вул. Хорива, 1а, приїхав в 9.10 - двері закриті, дзвінка нема, на стуки ніхто не відповідає. Дзвоню 8-800-, питаю - з якої години працює ваше відділення на Хорива? Кажуть - з 9, пробує мене переключити саме на це відділення. Через 5 хвилин довгих гудків вертається, каже - що дійсно нікого нема, зайдіть пізніше. Ну я їй і видав тираду про підхід до роботи і все таке інше. Зареєструвала скаргу, я поїхав на роботу. To be continued...
update: Виявляється "Універсальна" розвісила свої вивіски ще на одних, непрацюючих дверях з іншого боку за тією самою адресою (Хорива, 1а), куди я й попав. Прекрасно втрачений ранок.
Продовження історії.
27.12 я написав заяву на відшкодування в СК "Універсальна". Страховий агент сказав мені дзвонити вже після свят. Оскільки до 08.01 я планував бути у Львові, то для мене це було ОК. Числа 10-го я передзвонив і з тих пір почалися якісь незрозумілі мені речі, типу: "так-так, я пам"ятаю, там має бути акт", "так, все зробимо, щось там бухгалтерія бла-бла", і таке інше "бла-бла", це при тому, що зловити агента мені вдавалося на 1 з 10 дзвінків в страхову. Вчора я прямо вказав на терміни по договору: 10 днів - акт, 10 днів - виплата. На що мене попросили перездвонити через 3 дні, тобто в наступний понеділок. З одного боку видно, зараз дуже багато роботи в страховиків, з іншого боку - не терплю, коли мені лапшу на вуха вішають, бо саме таке враження в мене складається. До цього часу в мене не було досвіду спілкування з СК. Взагалі, я їх сприймаю, як необхідне зло в нашій країні - якби не кредит, то 10 разів би подумав. А "Універсальну" мені просто нав"язали в банку, я хотів страхуватися в "Про-100". Єдина, мабуть, користь від СК - коли трапляється щось серйозніше, ніж подряпини - тоді є хоч якийсь смисл псувати собі нерви і витрачати на це час. Свої подряпини (додалась ще нова, на бампері, блін, як пам"ять про невдалу парковку) я вже давно вирішив відремонтувати на чіпсевей, як буду мати час. Отаке.
Продовження історії.
27.12 я написав заяву на відшкодування в СК "Універсальна".
То нормально, їх треба пресувати. Я так само з ними мав справу. Поки не замучаєш їх дзвінками вони не будуть рухатись. Але загалом кантора непогана. Принаймі працюють краще ніж ПЗУ
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → "полірнули" машинку :(
Згенеровано за 0.124 секунд(и), виконано 93 запитів