76

Re: "полірнули" машинку :(

Gent написав:

круто. Нарушение антимонопольного законодательства...

В суд? wink

Новое авто - новые правила wink
  0



77

Re: "полірнули" машинку :(

freewill
не переймайся...любий авторизований сервіс Рено може тебе обслуговувати.
На днях отримав вісточку від москалика на синьому Рено-Логан, з яким познайомились на Кий Авто, де він, до речі, проходив планове ТО.
Мало того що в Росії його ніхто не зняв з гарантії, так ще й, за рекомендаціями українського сервісу, замінили сальник колінчатого валу...
А той, хто писав ту угоду, що в тебе, - безграмотний...

DACIA Logan 1.4 MPI Laureate Torreadore Red, чёрное литьё c наклейкай нажёпе+в салоне клёво:) R.I.P. 29.12.2011
Hyundai Sonata YF 2.4 L A/T 178 h.p.
САША не водка, чтобы его ффсе любили © Помните! Ничто так не защищает Ваши зубы 24 часа в сутки, как уважительное отношение к окружающим!©
[img]http://ametric.ru/r3qu.gif[/img]
  0

78

Re: "полірнули" машинку :(

Crazy Poison

та я не переймаюся і раду собі дам smile

Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
  0

79

Re: "полірнули" машинку :(

Sanych написав:

В суд?

да ну... у меня и договора нет,.. и гарантия в сентябре закончилась.

Renault Kangoo New Generation 2011 комплектация Expression 1,5 DCI
Skoda superb elegans 1.8 TSI АКПП - DSG 7 2010
  0

80 Відредаговано freewill (2007-12-26 16:14:53)

Re: "полірнули" машинку :(

Значить, забрав вчора в райвідділі постанову про відмову в порушенні кримінальної справи (хто б сумнівався). Правда мєнти написали пошкодження переднього лівого крила, замість заднього  dash1 , помітив тільки вдома. Висновок - потрібно перевіряти кожну букву, не відходячи від каси (хоча в моїй заяві було написано "заднього"). Як я забирав ту постанову - окрема історія. Сьогодні зранку намилився в страхову ("Універсальна"), на вул. Хорива, 1а, приїхав в 9.10 - двері закриті, дзвінка нема, на стуки ніхто не відповідає. Дзвоню 8-800-, питаю - з якої години працює ваше відділення на Хорива? Кажуть - з 9, пробує мене переключити саме на це відділення. Через 5 хвилин довгих гудків вертається, каже - що дійсно нікого нема, зайдіть пізніше. Ну я їй і видав тираду про підхід до роботи і все таке інше. Зареєструвала скаргу, я поїхав на роботу. To be continued...

update: Виявляється "Універсальна" розвісила свої вивіски ще на одних, непрацюючих дверях з іншого боку за тією самою адресою (Хорива, 1а), куди я й попав. Прекрасно втрачений ранок.

Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
  0

81

Re: "полірнули" машинку :(

Продовження історії.
27.12 я написав заяву на відшкодування в СК "Універсальна". Страховий агент сказав мені дзвонити вже після свят. Оскільки до 08.01 я планував бути у Львові, то для мене це було ОК. Числа 10-го я передзвонив і з тих пір почалися якісь незрозумілі мені речі, типу: "так-так, я пам"ятаю, там має бути акт", "так, все зробимо, щось там бухгалтерія бла-бла", і таке інше "бла-бла", це при тому, що зловити агента мені вдавалося на 1 з 10 дзвінків в страхову. Вчора я прямо вказав на терміни по договору: 10 днів - акт, 10 днів - виплата. На що мене попросили перездвонити через 3 дні, тобто в наступний понеділок. З одного боку видно, зараз дуже багато роботи в страховиків, з іншого боку - не терплю, коли мені лапшу на вуха вішають, бо саме таке враження в мене складається. До цього часу в мене не було досвіду спілкування з СК. Взагалі, я їх сприймаю, як необхідне зло в нашій країні - якби не кредит, то 10 разів би подумав. А "Універсальну" мені просто нав"язали в банку, я хотів страхуватися в "Про-100". Єдина, мабуть, користь від СК - коли трапляється щось серйозніше, ніж подряпини - тоді є хоч якийсь смисл псувати собі нерви і витрачати на це час. Свої подряпини (додалась ще нова, на бампері, блін, як пам"ять про невдалу парковку)  я вже давно вирішив відремонтувати на чіпсевей, як буду мати час. Отаке.

Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
  0

82

Re: "полірнули" машинку :(

freewill написав:

Продовження історії.
27.12 я написав заяву на відшкодування в СК "Універсальна".

То нормально, їх треба пресувати. Я так само з ними мав справу. Поки не замучаєш їх дзвінками вони не будуть рухатись. Але загалом кантора непогана. Принаймі працюють краще ніж ПЗУ

Обісранець і засранець - це концептуально різні ознаки потенційно споріднених речей. (с) Dron
Бо найважливіші речі у світі дуже прості (с) Прохасько
  0