Re: Летняя резина: советы, отзывы
Відразу відпишись.
Перевзувся. Мішлєн б/у 195/65/15 в диаметрі виявилася такою ж як Нокіан ХКПЛ7 185/70/14. Я давно виявив, що моя зимова Нокіан більша в розмірі ніж літня. Отже по розгону різниця не відчувається. По спідометру теж - і та і інша гума при швидкоссті 70 км на годину тримають оберти двигуна в районі 2000. Щоб зовсім точно - стрілка тахометру знаходиться на якийсь міліметр вище центру позначки 20 на тахометрі. Уточню - зимова Нокіан має на індикаторах позначку 4 а Мішлєн не має позначок але візуально протектор міліметра 3. Диски і на Мішлєн і на зимовій мають виліт 43. За рахунок того, що Мішлєн ширша, колесо випирає з арки так само, як на моїй іншій літній гумі з розміром 185/70/14 і вильотом 38. Сама поведінка більш широкого колеса подібна до Нокіан Грін 185/70/14 з вильотом 38. Крутити кермо приблизно одинаково і набагато легше, ніж на резині Дебіка пасіо 185/70/14 на дисках з вильотом 38 і тиску 2 бара. Але відмінність в тім, що Мішлєн намагається стати в нульове положення а літня гума на дисках з вильотом 38 майже не намагається. Що дуже кинулось у вічі - завжди, коли перевзувався на літню Нокіан, а це було при температурах близько 10 градусів, я відчував досить помітний спротив каченню в порівнянні з зимовою Нокіан. Потім з потеплінням чи ще по якихось причинам літня гума починала їздити нормально. Мішлєн на подив зразу поїхала з добрим накатом. При чому перший заїзд я зробив при тиску в передніх шинах 1,6 та 1,9 бара. При такому тиску підвіска гарно працює на ямах але кермо робиться ватне й важке. Воно не реагує на незначні коливання. Ба більше, авто починає рискати по трасі. Коли тиск довів до 2,3 та 2,5 бара - поведінка шин на дорозі стала подібна літній Нокіан на дисках з 38 вильотом. Подібність в тім, що чим менший віліт, тім авто стає комфортнішим на поганій дорозі і резина 185/70/14 з вильотом 38 така ж комфортна на поганій дорозі як і резина 195/65/15 з вильотом 43. Дивлячись на те, як випирають колеса з арки, я б не ставив розмір 205 на диск з 43-м вильотом. Тепер мені цікаво зрозуміти, як буде відрізнятись резина 195/65/15 на дисках з вильотом 43 та 50. Можливо на дисках з вильотом 50 крутити кермо буде легше на авто без гідропідсилювача. Але це припущення