Re: 13-й воїн - Logan Authentique 1.2 (БЖ дядя Міша)
Фільтр повітря Purflux (A1185) - 239грн.
а чего уже оригинал не взяли? он в ту же цену.
Бортовой журнал
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → 13-й воїн - Logan Authentique 1.2 (БЖ дядя Міша)
Фільтр повітря Purflux (A1185) - 239грн.
а чего уже оригинал не взяли? он в ту же цену.
Nomac, оригінал мені виходив дорожче на 50грн. І наскільки мені відомо, ці фільтри ідентичні.
ТО 4. На одометрі 55000км.
Фільтр повітря Purflux (A1185) - 186грн.
Масляний фільтр Purflux (LS 924) - 134грн.
Xado 5W-40 SM, 3,5л - 700грн.
Шайба пробки картера - 4грн.
Робота: заміна масла та масляного фільтра - 100грн.
Повітряний фільтр поміняв сам.
Всього: 1124грн.
В найближчих планах (ще в цьому році): обслуговування ГРМ (близяться 60.000км).
Виявлено при загальному огляді: підтікання обох передніх амортизаторів (більше правого). На їзді ще не сказав би що помітно, але вирішив що буду в цьому році їх міняти.
А как " чувствует" себя внутренний сальник левой полуоси? у меня потел, теперь появилась капля, но течи ещё не наблюдается. К зиме буду менять, хотелось бы знать, на что.
А как " чувствует" себя внутренний сальник левой полуоси?
Я дивився, коли авто було підняте і нічого поганого не помітив.
А как " чувствует" себя внутренний сальник левой полуоси? у меня потел, теперь появилась капля, но течи ещё не наблюдается. К зиме буду менять, хотелось бы знать, на что.
Кстати у меня тоже сильно потеет причем уже меняный по гарантии. На что менять и у кого пока не решил
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-08-05 11:34:36[/merge_posts_bbcode]
А как " чувствует" себя внутренний сальник левой полуоси? у меня потел, теперь появилась капля, но течи ещё не наблюдается. К зиме буду менять, хотелось бы знать, на что.
Кстати у меня тоже сильно потеет причем уже меняный по гарантии. На что менять и у кого пока не решил
Моє перечитування інформації по переднім амортизаторам привело мене до невеликого ступору з питаннями. Н-д, в KYB є декілька варіантів (338713, 338759, 333741, ...), SACHS - (315 691, 315 539), Monroe - (G7203, G7369) і т.д.
Може хтось уточнити, які саме моделі підходять (краще підходять) для Логан ІІ 1,2?
Хто має досвід використання/порівняння амортизаторів від різних виробників, то буду радий почути думку.
Чи потрібно ще щось міняти при заміні амортизаторів (н-д, опорний підшипник, або ще які втулки чи інші речі)?
Виявлено при загальному огляді: підтікання обох передніх амортизаторів (більше правого). На їзді ще не сказав би що помітно, але вирішив що буду в цьому році їх міняти.
У мене теж потекли при пробігу 40 тис. і не збираюсь міняти, поки вони працюють.
Була у мене ВАЗ 2110. Стояли рідні передні стойки, не текли, але здалося, що пробивають.
Купив Більштайн, відкатав 10 тис. і вони почали пробивати, причому з суттєвими признаками, яких я не помічав на рідних.
Так що, моя порада - катайтесь до останнього на оригіналі. А як будуть не справлятись, тоді під заміну.
На форумі багато гарних відгуків про ГРМ фірми Gates.
При цьому виходить, що Gates (K015577XS) дешевше від Renault (77 01 476 745) на 400грн. То може не стоїть переплачувати?
дядя Міша,
Рено только упаковка внутри тот же гейтс
То може не стоїть переплачувати?
переплачивать не стоит
Повертаюся до теми про заміну передніх амортизаторів.
Сьогодні зробив замовлення KYB 338749 (622грн/шт) 2 шт. Привабила ціна. Замовлення зробив на exist. Залишилося питання.
... Чи потрібно ще щось міняти при заміні амортизаторів (н-д, опорний підшипник, або ще які втулки чи інші речі)?.
Проїхав не так багато 56тис.км. Якщо опорний підшипник та пильник потрібно міняти, то обов'язково брати KYB, чи можна і іншого виробника?
На що звернути увагу, коли забиратиму амортизатори, щоб не попастися на підробку?
KYB 338749 (622грн/шт)
Щось дуже підозріла ціна, на exist таких вже немає.
Щось дуже підозріла ціна, на exist таких вже немає.
На цю ціну було в наявності "два штука". Я замовив, видимо і зникла пропозиція. Правда я і сам не вірю ще в результат. Вже мав практику, коли замовлення анулювалися в зв'язку з відсутністю товару.
MACK,
Так не оригинал каяба тоже в продаже есть
57тис. з хвостиком на одометрі.
Сьогодні замінив свої передні амортизатори. KYB 338749 куплені на exist по 622грн/шт. Нічого іншого не міняв, хоч в запасі було все необхідне (опори, підшипники опорні і пильники). Робота самостійна, на перший пішло трохи більше 1 год, на другий 50хв.
Стійка знімається дуже просто, супорти відкручувати не потрібно, оба нижні болти ні в що не упираються і виходять без проблем (як і заходять при установці також).
Майже 64 тис. км.
Замінив ремінь ГРМ з натяжним.
Рем.комплект Gates K015577XS - 830грн.
Робота - 1600грн.
В т.ч. попросив майстра подивитися і почистити при необхідності дросельну. Сказав мені, що була абсолютно чиста. А от нехороша звістка, що не лишнім було би міняти і ремні і ролик навісного. Сказав мені, що трохи вже шумить і навряд чи витримає 60тис до наступної заміни ремня ГРМ.
Після заміни ременя ГРМ помітив, що в крайніх лівому і правому положеннях руля (повністю до упора) з'являється чи то свист, чи то скрежет. Я знаю, що до упора руль не рекомендується викручувати, або в крайньому разі зовсім на недовго (мануал говорить до 10 сек). Запитав у майстра, він сказав, що ремінь навісного треба було міняти також. Я думав, що він не підтягнув достатньо ремінь. Він сказав, що ремені навісного не підтягуються на цій моделі, що там автонатягувач.
Не в крайніх положеннях руля нічого подібного не відмічається, все абсолютно тихо.
Я читав, що на багатьох навіть нових авто різних марок таке буває. Але в мене до заміни ГРМ нічого подібного не було.
Що, хто порадить? Не звертати уваги і катати далі, чи зайнятися щільно проблемою.
Що, хто порадить? Не звертати уваги і катати далі, чи зайнятися щільно проблемою.
Зачем крайности. Проверить уровень жидкости ГУР, проверить рукой натяжение ремня, кататься дальше и слушать. Если динамика отрицательная - заняться поиском причины.
ТО 5: між 70-71тис.км.
Фільтр салону Purflux AH405- 97грн.
Фільтр повітря Purflux A1185 - 186грн.
Масляний фільтр Purflux LS 924 - 133грн.
Xado 5W-40 SL, 3,5л - 700грн.
Шайба пробки картера - 4грн.
Робота: заміна масла та масляного фільтра - 100грн.
Повітряний фільтр та салонний поміняв сам.
Свічки запалювання змінив (куплені були ще раніше), Renault - 50грн*4шт. Міняв сам. Попередні Eyquem WC52HSK (зліва) проїхали 40тис, але виглядали ще на тверду 4-ку. Краще ніж ті що змінював в 30тис стокові NGK LZKAR7B (справа).
Змінив охолоджуючу рідину. Залив таку саму як була Glaceol RX Typ D, тому систему не промивав. Купив концентрат, дистилят.
Останнім часом відчуваю справа шум (мов би рикання) при повороті вліво. При прямій їзді не чути, тільки в повороті. Планується в найближчий час діагностика та ремонт.
стокові NGK LZKAR7B (справа).
Похоже, что три витка резьбы "висели" в цилиндре?
Нічого особливого. Чергові сервісні роботи та незначні заміни.
ТО 6: 85тис.км. (в минулому році)
ТО 7: майже 100тис.км.
В обох випадках однаково із замінниками.
Фільтр повітря Renault 7701064439.
Масляний фільтр Purflux LS 924.
Xado 5W-40 SL, 3,5л.
Шайба пробки картера.
Робота (звертався на СТО): заміна масла та масляного фільтра.
Ціни майже ті самі як і в попередній раз.
Повітряний фільтр поміняв сам.
Близько 80тис поміняв з обох боків шарові (поставив TRW JBJ721). Права було чути на нерівній дорозі при поворотах, на лівій був пошкоджений пильник. Також були змінені сайлентблоки (Bcguma BC1112).
Машинка в основному зараз бігає по європейським шляхам. Думаю, що з цим і для ходової і для двигуна настали легші часи.
сайлентблоки (Bcguma BC1112).
А є відгуки за такого виробника?
Тут на форумі здається були. Я вже пройшов біля 20тис. Поки все нормально.
Близько 80тис поміняв з обох боків шарові (поставив TRW JBJ721)
А шарові як міняв - просто запресував і все?
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → 13-й воїн - Logan Authentique 1.2 (БЖ дядя Міша)
Згенеровано за 0.157 секунд(и), виконано 92 запитів