Як говориться: "Между первой и второй - перерывчик небольшой".
Отже, в червні пройшов ТО-2. Регламент - минув 1 рік.
На одометрі 25180км. Міняли те ж саме, що і при ТО-1. Коштувало 1556грн.
Знаючи, що після ТО-1 рівень оливи був вище "max", то я настояв, щоб залили в двигун на 0,5л менше, а лишок мені в пляшку (я приготувався ). Пручалися, та все ж погодилися. Тепер в мене вдома надлишкові (на запас) 0,5л оливи, рівень в двигуні вище середини між "min" і "max".
Під час ТО при огляді двигуна було виявлено невелике підтікання оливи, таке, що навіть на захист двигуна не стікало (відповідно під машиною ніколи не було помічено). Так, трохи на якихось патрубках позаду (фото не маю). Сказали, що будуть по гарантії все усувати і що зателефонують мені, коли треба буде приїхати. Типа, СТО повинно мати в наявності можливий ремкомплект прокладок, т.п., та отримати підтвердження від Рено. Через 1,5міс (десь на початку серпня) мені зателефонували і запропонували приїхати на ремонт. Привіз авто з Ужгорода в Мукачево (40км). Кажу: "Може почекати 1-2год, ну нехай 4год і заберу відремонтоване авто?". Відповідають: "Ні, можливо треба буде більше 1-го дня копирсатися, потрібно все задокументувати, гарантійний випадок, тд тп". Я сідаю в автобус, їду в Ужгород. Через 1,5год мені телефонують і кажуть, мов можу забирати авто, бо ніякого підтікання нема і що саме було виявлено при ТО-2, то і самі не знають. Про моє катання туди-сюди - жодного вибачення, щоб їм грець.
ПС. Думаю, може масло десь трохи лізло тому, що було вище рівня? А заставив залити нормально, то нічого і нема?
Катаюся далі.
Logan Authentique 1.2 --> VW Passat b8 2.0tdi
0