Тема: 13-й воїн - Logan Authentique 1.2 (БЖ дядя Міша)
А ми з дружиною зробили сьогодні перший крок до вступу в Logan-Клуб. Авто 1,2 замовили в салоні 16.03.12 (вже була підвищена ціна на 1800грн). Завдаток не оплачували, договір тільки в усній формі, комплектація Автентік, колір, складне сидіння, протитуманки. Вийшла загальна сума в 104200. Обіцяли завести 13-15 травня. А тут "подаруночок" підвалив від нашого уряду - додаткове мито. З нетерпінням чекав часу "Х". Вдмінять - не відмінять-відтермінують (суд розглядав). Навіть був готовий, що ціна підвищиться ще на 3тис (виходячи із здорового глузду щоб не дерти останню шкіру з Покупця). Буквально напередодні цього часу "Х" телефонує мені менеджер і повідомляє, що нова ціна буде більшою на 6200. Стримуючи себе, що я тільки тоді не виговорив (в межах розумного і не образливого, бо свого менеджера я все ще поважаю дуже-дуже). Менеджер сказав, що є надія, що авто заїдуть в Україну до збільшення мита, і в такому разі підвищення ціни не відбудеться. В понеділок 15.04.13 телефонує мені менеджер і повідомляє приємну новину, що замовлене авто успішно перетнуло кордон до введення додаткових мит (най їх чорт візьме) і треба тільки почекати трохи, коли авто привезуть до регіонального дилера (Мукачево., Закарпаття, "Авто Акорд", Євген - менеджер просто супер) про що мені зателефонують. Вчора (22.04.13) подзвонив, що авто доставили і можна приїхати на оглядини. Сьогодні ми з дружиною у дилера, ціна без змін, зробили перший внесок близько 60% (треба ж ще старе авто продати), підписали договір на купівлю з відтермінуванням до кінця травня і дружно попрощалися.
Буде 100%, ДАІ, т.п. відкрию бортовик і як там дальше?
Поспілкувався сьогодні з дилером. Говорить, що в найближчий час імпорт (тобто ввезення) авто з двигуном 1,6 призупинено. Не рентабельно в зв'язку з додатковим митом. Хто хоче купляти, то треба дивитися на залишки ввезення, або орієнтуватися на 1,2 бензин, або 1,5 дизель. 0,9 бензин поки в планах не стоїть.
ПС. Був якось в салоні Сітроена(Ужгород), то у менеджерів лиця були, майже вони квасного молока попили. Базових версій не обіцяли взагалі до початку літа. В Пежо (Ужгород) до квітня так і не вдалося подивитися авто.
Рено рулить. А менеджер Євген - один з найкращих (якщо не найкращий).
31.5.13 - Авто урочисто виїхало з салону.
ХРОНОЛОГІЯ ЗМІН / ОБСЛУГОВУВАННЯ / ТОЩО.
2,5міс - 2.400км - монтаж електроприводу відкривання багажника опис тут, з фотографіями тут; монтаж камери заднього виду опис тут, з фотографіями тут.
4 міс - 6.800км - придбано 4 зимові гуми і вони вільно поміщаються в багажник тру-ля-ля, тут з фото.
8 міс - чохли на сидіння від "MW Brothers" PREMIUM STYLE.
1 рік - 14.330км - ТО-1.
2 роки - 25.180км - ТО-2.
2 роки 6 міс. - 29.500км - заміна свічок.
3 роки - 35.500км - заміна по гарантії прокладки клапанної кришки
- 35.800км - перевірка системи кондиціювання та дозаправка.
- 36.800км - круїз-контроль та обмежувач швидкості.