alex.cver написав: Может дт на другой ОККО заправке другое, может дождь влиял...
Все може бути, але ще не забувай про таке природне явище як вітер. Здається ну скільки там того вітру? Однак навіть впоміркований вітер, якихось 5 м/с, це 18 км/год. Якщо такий вітер в спину, а назад в лице, то різниця вже 36 км/год. Так що якщо їдеш реально 100 км/год, то в одну сторону тратиш пального на опір повітря як при 82 км/год, а в другу як при 118 км/год. Це різниця в аеродинамічній швидкості в 1.44 раза. Оскільки аеродиамічний опір пропорційний квадрату швидкості, то різниця в витраті пального на подолання опру повітря в такому випадку становить 2 рази! А враховуючи що на таких швидкостях саме на опір повітря тратиться переважна частина пального, різниця в загальному розході виходить дуже радикальна.
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-09-09 21:47:43[/merge_posts_bbcode]
alex.cver написав:Причем сначала сламать себе моск ибо вроде бы дизеля уже почти матюк...
Ну, виходячи з твоїх пріоритетів і вподобань, а також із всіх інших факторів, я б на твому місці, вибираючи з асортимента Логаноподібних, брав би дизель. Проблем з сажовиком при частих дальняках не буде взагалі. Пальне купуєш завжди якісне, тому теж проблем бути не повинно. Європа від дизелів відмовляється але дуже повільно, а враховуючи що нам ще до Європи далеко і довго, то це взагалі не повинно бути суттєвою проблемою для тебе, тим більше що на крайняк в тебе є друге, бензинове авто. Ну а далі суцільні переваги - тобі подобається як він працює, так чому іти на перекір своїм вподобанням? Щоб потім довго і гірко про це жаліти? Я думаю не варто.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0