alex.cver написав: ремень навесного обладнання 1600грв дороже ГРМовского
Можливо на комплект ГРМ була якась акція чи знижка?
alex.cver написав:У меня нет ЭКО ни там ни там
Напевно мався на увазі новий Дастер.
alex.cver написав:даже если резко на 4ю перескочить и снова в пол до кикдауна
Твій Спортедж на 4-й просинається лише при швидкості 120 км/год (~130 по спідометру). На меньших швидкостях, ця передача занадто висока для швидкого розгону. Розгін аж до 120-130 слід здійснювати на третій, а до 80-90 на другій. Тільки так ти отримаєш ту динаміку, на яку реально здатний Спортедж.
alex.cver написав:и даже на 4 скорости у Спортейджа, только в последнем это никак не помогает
Тому що треба на третій!
Ну от дивись, може так краще уявиш що відбувається. Якщо починаєш розгін на швидкості 80 км/год з тапкою в пол, то віднявши витрати на подолання опору повітря (приблизно 30 к.с.) отримаємо що:
- на 5-й передачі тебе розганяє приблизно 30 кінських сил;
- на 4-й передачі тебе розганяє приблизно 50 кінських сил;
- на 3-й передачі тебе розганяє приблизно 75 кінських сил.
Іншими словами, розгін на третій буде в 2.5 рази динамічнішим ніж на п'ятій! На четвертій в 1.5 рази повільніший ніж на третій. Так що та динаміка Спортеджа, якою користуєшся ти, десь в середньому в 2 рази меньша за його реальну динаміку.
Хоча, якщо так сильно напрягає переключити передачу 2 рази за обгін, то як ти взагалі по місту їздиш з мануальною коробкою передач? Дизель, звісно, витягне деякі моменти без переключення краще за бензин, але реальний вихід - машина з двома педалями. І тоді буде всеодно що там і як переключається, адже ефект буде саме такий - тапку надушив, і воно поперло скільки духу. А за одно по місту не треба буде палкою мішалкою балуватся.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0