2,251

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

Larsen написав:

Тому потужність - найголовніша характеристика двигуна. Обертальний момент можна отримати будь-який, на будь-якому двигуні за допомогою редуктора.

воно то наче й так, але  скільки выдсоткыв людей крутить мотора до  таких шалених обертів?  я наприклад вище  3000 не кручу мотора, тому  мені важливий  крутний момент на низьких обертах  от і виходить що  дизель  потужніший,   от наприклад на 5 передачі на 3000 обертів я їду 100 км/год   при цьому макс крутній момент в мене на 4250 тому мені  і важко обігнати, потрібно вімкнути третю  та розкрутити до 4500*5000 (як ви і зазначили у попередньому пості) але це не комфортно та й на газу не бажано  smile   а от на дизелі достатньо просто натиснути на педаль, без перемикання передач, тому, що він вже мае максимальну потужність на цих обертах, от вам і крутний момент

  0



2,252

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

urabus87 написав:

але  скільки выдсоткыв людей крутить мотора до  таких шалених обертів? 

Ну це вже не проблема двигуна, а конкретних людей, які не правильно ним користуються. smile

urabus87 написав:

але це не комфортно та й на газу не бажано

Так мова йшла не про комфорт, а про динаміку. От і все. А якщо вже говорити про комфорт, то тут не дизель найкраще, а АКПП, адже вона не тільки обгони спрощує, а і товкотнечу в пробках і все інше. І з нею вже не має значення який двигун, аби потужність була достатня. wink

urabus87 написав:

а от на дизелі достатньо просто натиснути на педаль, без перемикання передач, тому, що він вже мае максимальну потужність на цих обертах

Правильно. Тому Алексу і здається що дизель динамічнічній. Хоча насправді ця динаміка далека від максимальної.

urabus87 написав:

от вам і крутний момент

Так це не через те що момент високий, а через те що він близько до крейсерських обертів. Тут вже треба на графік моменту дивитись для повної ясності, а не на абсолютне його значення. І може вияснитися що якийсь 0.9 турбо, з моментом меньшим за 1.5 дизель, може обганяти жвавіше без переключання передач. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,253 Відредаговано urabus87 (2018-08-12 23:27:46)

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

Larsen написав:

І може вияснитися що якийсь 0.9 турбо, з моментом меньшим за 1.5 дизель, може обганяти жвавіше без переключання передач.

так  воно майже  і є  аж трохи сумно стало, мій 1,2 геть ніякий , або треба шумувати капот та моторний щит smile /upload/iblock/707/arametri.jpg
  а ще ви уявляєте який буде розхід  палива якщо крутити двигун до 5 тис  sad

  0

2,254

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

urabus87, Сандеро 1.2 до сотні розганяється за 14.5 с, Сандеро 1.5 - за 13.2, Сандеро 0.9 - за 11.1. Ну от, якось так...
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-08-12 22:41:46[/merge_posts_bbcode]

urabus87 написав:

  а ще ви уявляєте який буде розхід  палива якщо крутити двигун до 5 тис

Це ж тільки під час обгону, кілька секунд. Так що на середній розхід наврядчи сильно вплине. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,255

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

Larsen написав:

urabus87, Сандеро 1.2 до сотні розганяється за 14.5 с, Сандеро 1.5 - за 13.2, Сандеро 0.9 - за 11.1. Ну от, якось так...
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-08-12 22:41:46[/merge_posts_bbcode]

urabus87 написав:

  а ще ви уявляєте який буде розхід  палива якщо крутити двигун до 5 тис

Це ж тільки під час обгону, кілька секунд. Так що на середній розхід наврядчи сильно вплине. wink

  от знайшов графіка,  виходить що крутний момент на 3 тис   біля 100 ньютонів    http://m.renault-dacia.com.ua/im.php?image=/topicsfoto/dimtarek/99e086d326e64e1106ec30e8797c63ac.jpg

  0

2,256

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

urabus87 написав:

виходить що крутний момент на 3 тис   біля 100 ньютонів   

Так. І що? smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,257

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

ну типо не вэлика різниця між 3 та 4 тис об, але дуже далеко від дизеля

  0

2,258

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

urabus87 написав:

не вэлика різниця між 3 та 4 тис об

Різниця між 3 і 4 тис обертів не в моменті а в потужності, яка пропорційна моменту помноженому на оберти. Ну от дивись, якщо різниця між передачами нехай 1.5 рази, тоді при однаковій швидкості на одній передачі двигун працює на 3000 об/хв, а на нижчій за неї, на 4500 об/хв. При цьому навіть якщо момент двигуна не відрізняється, то всеодно момент на колесах буде в 1.5 рази вищим за рахунок більшого передаточного числа.

urabus87 написав:

але дуже далеко від дизеля

А який момент у дизеля на 4200 об/хв? А на 5500 об/хв? wink Ну не можна ж так порівнювати моменти на зовсім різних обертах. Оберти не меньш важливі за момент, адже одне переводиться в інше звичайним редуктором.
Хоча 1.2 в будь-якому разі програє перед 1.5, це просто слабший у всіх відношеннях двигун.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,259 Відредаговано alex.cver (2018-08-13 08:20:03)

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

dli написав:

Можно посмотреть скан накладной.

Вот только что сфоткал. Окаца ремень навесного обладнання 1600грв дороже ГРМовского.  shok
/upload/iblock/147/20180813_075100.jpg
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-08-13 07:07:07[/merge_posts_bbcode]

_AlexSander_ написав:

включи на новом режим эко, почувствуй, как оно на спортедже

У меня нет ЭКО ни там ни там

[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-08-13 07:09:53[/merge_posts_bbcode]

urabus87 написав:

3000 не кручу мотора, тому  мені важливий  крутний момент на низьких обертах  от і виходить що  дизель  потужніший,   от наприклад на 5 передачі на 3000 обертів я їду 100 км/год   при цьому макс крутній момент в мене на 4250 тому мені  і важко обігнати, потрібно вімкнути третю  та розкрутити до 4500*5000 (як ви і зазначили у попередньому пості) але це не комфортно та й на газу не бажано     а от на дизелі достатньо просто натиснути на педаль, без перемикання передач, тому, що він вже мае максимальну потужність на цих обертах, от вам і крутний момент

http://www.drive2.ru/r/renault/682089/

Истинно так. Бензин на 5ой передаче даже на 90км час не хочет резко разкрутить дальше и рвануть вперед даже если ты продавил педаль до кикдауна в пол, даже если резко на 4ю перескочить и снова в пол до кикдауна. Хз может это такой косяк только в Спортейдже, но вы тут цифры приводите в теории в секундах верные, но это все до лампочки на трассе. В дизеле всегда (ВСЕГДА) есть запас рывка на скорости от 50 до 100 и я его чувствую и ощущаю и ДОВЕРЯЮ и всегда успеваю, а если еще и полностью тапкой в пол, то вообще Степвей на обгоне выпрыгивает из под поппы. Причем я редко продавливаю на обгонах до упора газ в Степвее и всегда до упора кикдауна и даже на 4 скорости у Спортейджа, только в последнем это никак не помогает как то, до дупи я бы сказал.  Это как сравнивать крейсер (Спортейдж) и маленький катер(Степвей) в резком разгоне.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

2,260

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

alex.cver написав:

Окаца ремень навесного обладнання 1600грв дороже ГРМовского

Это комплект типа такого https://www.logan.in.ua/shop/catalog/re … 2009_g_v_/

  0

2,261

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

urabus87 написав:

н.м.  вроди как понятная величина, а вот лошадинные силы как то  абстрактно, какой то груз, который может поднять одна лошадядь, фигня какая то или можете обьяснить доходчиво

Ничего абстрактного... Лошадиные силы имеют фиксированный коэффициент перевода в кВт... Значит насморк и настроение у лошади не учитываются и лошадь используется эталонная!  big_smile

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

2,262

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

alex.cver, а диск гальмівний 1 замінили чи пару?

Logan 1.4 база, ГБО
  0

2,263

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

alex.cver написав:

Вот только что сфоткал. Окаца ремень навесного обладнання 1600грв дороже ГРМовского.

Тормозной диск ОДИН? )))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

2,264

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

И нет в накладной замены ремня навесного.

  0

2,265 Відредаговано alex.cver (2018-08-13 09:03:58)

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

Aprox написав:

Тормозной диск ОДИН? )))

Я думал что 2 меняли. Но нада будет таки позвонить спросить шо на нах... Может еще денех насчитают smile
На глаз оба одинаковых по толщине
/upload/iblock/c44/20180813_085200.jpg
/upload/iblock/7f6/20180813_085125.jpg

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

2,266

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

По коду дисків гугл пише що то є комплект, тобто 2 штуки

ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

2,267 Відредаговано alex.cver (2018-08-13 09:36:41)

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

Kap1toshka написав:

По коду дисків гугл пише що то є комплект, тобто 2 штуки

Вроде бы да. Но цены там под 3000. Вы верите что Рено скидку аж до 2100 сделало. Я шо то не очень. Хотя цены колеблятся от 2250 до 3000 в Нете. Что то на новые диски не похоже. Хотя хз как определить по внешнему виду.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-08-13 08:19:24[/merge_posts_bbcode]

lukis написав:

И нет в накладной замены ремня навесного.

Старый вернули вместе с ГРМ тоже. Может работа по замене ГРМ считается как одна тут хз.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

2,268

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

alex.cver написав:

ремень навесного обладнання 1600грв дороже ГРМовского

Можливо на комплект ГРМ була якась акція чи знижка?  dntknw

alex.cver написав:

У меня нет ЭКО ни там ни там

Напевно мався на увазі новий Дастер. smile

alex.cver написав:

даже если резко на 4ю перескочить и снова в пол до кикдауна

Твій Спортедж на 4-й просинається лише при швидкості 120 км/год (~130 по спідометру). На меньших швидкостях, ця передача занадто висока для швидкого розгону. Розгін аж до 120-130 слід здійснювати на третій, а до 80-90 на другій. Тільки так ти отримаєш ту динаміку, на яку реально здатний Спортедж.

alex.cver написав:

и даже на 4 скорости у Спортейджа, только в последнем это никак не помогает

Тому що треба на третій! facepalm

Ну от дивись, може так краще уявиш що відбувається. Якщо починаєш розгін на швидкості 80 км/год з тапкою в пол, то віднявши витрати на подолання опору повітря (приблизно 30 к.с.) отримаємо що:
- на 5-й передачі тебе розганяє приблизно 30 кінських сил;
- на 4-й передачі тебе розганяє приблизно 50 кінських сил;
- на 3-й передачі тебе розганяє приблизно 75 кінських сил.
Іншими словами, розгін на третій буде  в 2.5 рази динамічнішим ніж на п'ятій! На четвертій в 1.5 рази повільніший ніж на третій. Так що та динаміка Спортеджа, якою користуєшся ти, десь в середньому в 2 рази меньша за його реальну динаміку. upp

Хоча, якщо так сильно напрягає переключити передачу 2 рази за обгін, то як ти взагалі по місту їздиш з мануальною коробкою передач? Дизель, звісно, витягне деякі моменти без переключення краще за бензин, але реальний вихід - машина з двома педалями. І тоді буде всеодно що там і як переключається, адже ефект буде саме такий - тапку надушив, і воно поперло скільки духу. moto А за одно по місту не треба буде палкою мішалкою балуватся. lol1

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,269 Відредаговано alex.cver (2018-08-13 09:44:38)

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

Larsen написав:

Твій Спортедж на 4-й просинається лише при швидкості 120 км/год (~130 по спідометру).

5ю компьютер просит на 50км час. Конечно я его далеко не слушаюсь ибо вообще тогда не едет. Тебя послушать так мы должны все на 2 скорости идти на обгони что просто нереально при скорости в 90км час. Это всё теория но ни один чел не будет на 2 скорости идти на обгон при 90-100км даже на 3й нереально.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0
Спасибо сказали: сяся1

2,270

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

alex.cver написав:

Это всё теория но ни один чел не будет на 2 скорости идти на обгон при 90-100км даже на 3й нереально.

Правильно сказать "ни один дизелист в душе не будет..."  lol
Понимаю, бо сам такой - не люблю крутить двигатель... ГонщеГи от природы без проблем могут держать высокие обороты и не париться по этому поводу...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

2,271

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

alex.cver написав:

5ю компьютер просит на 50км час.

Коли тапка в пол - не правда, не просить. wink Це він просить для максимальної економії і екології, а не для максимального розгону.

alex.cver написав:

мы должны все на 2 скорости идти на обгони что просто нереально при скорости в 90км час.

Ти маєш на увазі другу передачу? Ні, другу тільки тоді якщо розгін від 60. Друга на 85 закінчуєтья. 6200 обертів на другій десь приблизно на 83 км/год. Далі на ній не розженешся. Тому в більш-меньш реальних сценаріях "обгону фури на трасі", щоб не заморочуватись, просто врубаєш третю і все.

alex.cver написав:

Это всё теория но ни один чел не будет на 2 скорости идти на обгон при 90-100км даже на 3й

Ще раз - друга тільки до 85. А на третій як це не один чел не буде? Я і на Логані так робив і на Рафіку так завжди роблю коли треба реально швидко розігнатись, в чому проблема? dntknw
Нема нічого страшного в тому щоб розкрутити двигун до максимальної потужності. Так, це не авіаційний двигун, він не може постійно на такій потужності працювати, але для обгонів і ніших короткочасних навантажень вона якраз і призначена та максимальна потужність! Це штатний режим, передбачений виробником саме для цього. І він не шкідливий ні для двигуна ні для водія з пасажирами. Так чому це ніхто не повинен ним користуватись? Ти купуєш машину з потужністю 164 к.с. і говориш що ніхто ніколи не буде використовувати більше ніж 120? Який в цьому сенс? dntknw
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-08-13 08:59:56[/merge_posts_bbcode]

Aprox написав:

без проблем могут держать высокие обороты и не париться по этому поводу...

Ну постійно тримати високі оберти якраз таки не дуже добре. Легкові двигуни розраховані лише на короткочасну роботу на високих навантаженнях. Тому при рівномірній їзді маємо навіть овердрайв, а розкручуємо двигун лише для швидкого розгону. Ну або в тяжких умовах, як наприклад круті підйоми і тому подібне.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,272 Відредаговано alex.cver (2018-08-13 10:27:17)

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

Пришел, чел рубящий в машинах у которого Логан МСВ. Глянул - посемялся сказал, что ДИСКИ, что КОЛОДКИ стоят нулячие. Так что все что выше было - параноя. Странно тогда почему у Рыно запчасти (тормозные диски по коду) дешевле чем их купить на рынке. Наверное из-за курса уе ну и 7.5% скидка, везде прыгнули цены, а у Рыно еще со склада. Значит доверяем и дальше своему Диллеру.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

2,273

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

alex.cver написав:

Так что все что выше было - параноя.

Та ну логично, что поменяли диски и колодки комплектами, просто в счёте криво написано... Если бы они тебе поменяли ОДИН диск - это был бы номер!  big_smile

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

2,274 Відредаговано alex.cver (2018-08-13 10:52:57)

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

Aprox написав:

Правильно сказать "ни один дизелист в душе не будет..." 

У нас тут есть крылатое выражение на работе когда кто то не знает о чем его спрашивают "Я в душе не е#у почему так" (в культурном смысле конечно  ). Примерно из тож же оперы  lol
Но проблема овощности на Спорте в принципе была до того как я узнал "мир дизеля". Только после этого я понял что Спорт овощ на трассе при обгонах.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-08-13 09:48:13[/merge_posts_bbcode]

Aprox написав:

ОДИН диск - это был бы номер! 

По этому поводу тогда еще одно "крылатое выражение" пришло на ум... Если б я имел коня - это был бы номер. Если б конь имел меня - я п наверно помер  lol
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-08-13 09:54:42[/merge_posts_bbcode]

Aprox написав:

ГонщеГи от природы без проблем могут держать высокие обороты и не париться по этому поводу...

Ларсен знач Гонщик а я не sad

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

2,275

Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014

alex.cver написав:

Ларсен знач Гонщик а я не

Та ладно! Ларсен з задоволенням на 1.2 їздив і його не доставала нестача динаміки. Гонщег, гиги... lol1

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alex.cver1