alex.cver написав:Ларсен я писал но ты не веришь.
Я вірю в те що ти написав. А саме в те, що по твоїх відчуттях, з твоєю технікою водіння, тобі здається що Спорт не їде. Це все що ти написав, ніяких результатів замірів ти не приводив. І це абсолютна правда. От тільки це не відповідає реальній динаміці.
alex.cver написав:Вот и выходит по итогу на 1.7 быстрее до 100 а в промежутке от 60 до 100 наоборот.
Якщо так, тоді прискорення в діапазонах 0-60 і 60-100 в тебе майже однакове. Значить обертальний момент на колесі не зменьшується, а може і збільшується зі швидкістю? Тіпа третя передача нижча за першу?!

Ні, як не крути, а 0-60 ти будеш розганятись на нижчих передачах ніж 60-100. І навіть якщо різниця в одну передачу, то прискорення вже буде в 1.3-1.5 разів меньше. А значить втрату 1.7 секунди ніяк не вдасться відіграти на проміжку 60-100.
alex.cver написав:Чтобы в это поверить нужно поездить на дизеле
Очевидно ні, адже я їздив на дизелях, і подібною вірою не страждаю. 
alex.cver написав: тогда ты поверишь не в цифры, а в здравый смысл и ньютоно метры.
В цифри і обертальний момент треба не вірити, їх треба знати і розуміти. І в здоровий глузд теж треба не вірити, його треба мати. 
alex.cver написав:Не забываем про фактор веса еще.
Це ти забуваєш. У Спортеджа 113кс на тону, у Дастера - 79кс на тону.
alex.cver написав:Но спорить бесполезно пока сам много раз не попробушь на трассе.
Ти посилаєшся на свій досвід але представляєш його не в цифрах, а в відчуттях? В яких одиницях вимірюються твої відчуття? Якщо не вимірюються, значить і не підлягають порівнянню. Можливо якщо зробиш заміри, результати не співпадуть з відчуттями?
Відчуття можуть бути хибними. От наприклад, історія з варіаторами. В ідеалі варіатор при розгоні утримує постійні оберти двигуна. При цьому авто розганяється, але тон двигуна не змінюється. Абсолютна більшість людей по відчуттям заявляють що авто "взагалі не їде". Ок, в нових варіаторах зробили програму з емуляцією передач, коли оберти наростають і падають. В результаті авто розганяється повільніше ніж при постійних обертах, але по відчуттям практично всі люди кажуть що тепер вже не тупить. Так що відчуття НЕ аргумент. Зовсім.
alex.cver написав: 110 кобыл для дизеля это мега-сила на том весе Дастера
Споряджена маса повнопривідного дизельного Дастера - 1395 кг. Споряджена маса твого Спортеджа - 1450кг. А потужність 110 проти 165 - в 1.5 рази... Отака мега-сила... 
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0