Re: Газовое оборудование для Логана
Engineer, теж схиляюсь до сірки. Але чомусь тільки на цьому одному авто. Йому якраз замінив магістраль на пластик. Наступного разу знову гляну.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Сторінки Назад 1 … 87 88 89 90 91 … 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Engineer, теж схиляюсь до сірки. Але чомусь тільки на цьому одному авто. Йому якраз замінив магістраль на пластик. Наступного разу знову гляну.
Кстати, есть смысл в фильтре паровой фазы с отстойником?
Мне газовщики поставили фильтр Алекс 360,
а у многих вижу стоит обычный.
я тоже поставил с отстойником, но по проще , к этому фильтра дорогие, а так как у меня форсунки типа валтек, то сгодится
Кстати, есть смысл в фильтре паровой фазы с отстойником?
Мне газовщики поставили фильтр Алекс 360,
а у многих вижу стоит обычный.
Теоретично краще, але теж не панацея.
Кстати, есть смысл в фильтре паровой фазы с отстойником?
если я правильно понял, то фильтр нужно ставить ниже уровня форсунок, тогда вся жижа будет оставаться в нижней точке фильтра. Может ошибаюсь, конечно, поправьте если не так. У себя поставил последовательно два обычных фильтра -- недавно менял, разбирал -- фильтр редуктора чистый, можно было ставить назад, в фильтре тонкой очистки на стенках капли жижи, сама гармошка мокрая и чистая. Пока остановился на таком варианте.
А на скільки машина стає важчою при встановленні ГБО?
І на скільки втрачається динаміка при обгоні фури на трасі?
І на скільки подорожчає щорічне ТО?
А на скільки машина стає важчою при встановленні ГБО?
І на скільки втрачається динаміка при обгоні фури на трасі?
І на скільки подорожчає щорічне ТО?
Саме обладнання максимум 20 кг + кількість заправленого газу. 40 літрів буде приблизно 20 кілограм.
А обгон фури майже той самий, якщо налаштовано нормально.
ну не совсем так, баллон на 42 литра весит 24 кг или 16-18 кг облегченный
а фуру обогнать, ну это смотря какой мотор, если 1,2 то тут и без газа не сильно удобно хотя я вот по трассе ездил то в принципе как было на бензе так и осталось на газу
а то( при условии что поставили нормально ! то +80-100 грн если сам фильтра поменяешь
предлагают на станции Электроника / Редуктор / Форсунки: за 340 евро STAG GoFast (Польша) / Tomasetto (Италия) / GreenGas или Valtek или OMVL (Hana +50евро). Стоит ли доплачивать 1500 грн за форсунки Hana?
Я б доплатил.
Сегодня ездил на Лоск и переговорил с торгашами ГБО.Комплект Стаг4плюс,Томапсетто Аляска,форсунки Барракуда,пластиковый трубопровод,новый 42л. баллон и все остальные причандалы,необходимые для установки потянет 8тыс.грн..Думаю через интернет по Харькову найду аналогичный комплект примерно за такуюже сумму,но с установкой.
смотрите, трубки и фитинги тоже разные бывают, и цена в двое, мулты вроди с катушками но у одного сброс паровой фазы а у дешового жидкой , а так по мелочам может и отличатся
Доброго дня. Начал задумываться над установкой ГБО. Прочитав ветку, для себя вижу такие варианты:
1) KME Nevo
форсунки Valtek (серые) 4 цилиндра 2 Ом
Редуктор Tomasetto AT09 Artiс v.2014 (или нужно фирмы КМЕ? )
Мультиклапан 220-225/0 Atiker R67-00 class А c ВЗУ
Баллон тороидальный пропан-бутан наружный H225 mm, D630 mm, 54 л, 25,00 кг Atiker (Green Gas?)
2) Stag 4 Plus (или stag-4 q-box plus), остальное из 1 варианта.
Прошу помощи знатоков по данной комплектации.
а чего редуктор не кме , разница в цене не существенна
urabus87, можно и КМЕ, если он лучше.
PS KME TUR подойдет?
Tur ідеально. OMVL CPR добре (перед ним додати фільтр рідкої). Shark 1200 як мінімум. Tomasetto краще не згадувати.
Шановні досвідчені форумчані, підкажіть будь-ласка, чи є сенс ставити Варіатор запалювання, якщо у ГБО установці буде присутня функція ОBD (Швидше за все у ZENIT, або LPG TECH або STAG Q BOX PLUS ) . Передивився чимало інфи тут на форумі (майже все про ГБО і вибірково в інтернеті, то тільки бачив інфо щодо BRC з фразами типу "Завдяки присутності ф-ї OBD, - встановлення варіатора не потрібне".
Завчасно вдячний за відповідь.
Всім вдалого дня!
ROKKY_MCV, БЛОК бери КМЕ НЕВО!!!! Просто повір.... Ніяких ОБД не бери.
ROKKY_MCV, БЛОК бери КМЕ НЕВО!!!! Просто повір.... Ніяких ОБД не бери.
Дякую! Тобто, протоколи OBD я так розумію, що в Логаны працюють не дуже, тому не має сенсу. Так? І, що скажете про Зеніт звичайний без ОБД?
І, що скажете про Зеніт звичайний без ОБД?
БЕРИ КМЕ НЕВО.
ROKKY_MCV написав:І, що скажете про Зеніт звичайний без ОБД?
БЕРИ КМЕ НЕВО.
Дякую. А можна трохи "за" та "проти" чому Ви саме КМЕ Нево так радите? Хотілося би трохи аргументів...
швидкий процесор, зручні налаштування, правильні температури по компенсації тиску і температури.
швидкий процесор, зручні налаштування, правильні температури по компенсації тиску і температури.
дуже дякую Вам за відповідь!
Сіренький написав:швидкий процесор, зручні налаштування, правильні температури по компенсації тиску і температури.
дуже дякую Вам за відповідь!
А можно написать общий список вышеперечисленных рекомендованных всех комплектующих для установки гбо
Редуктор КМЕ Тур форсунки хана, мультиклапан класу А. Або просто шукай нормального майстра
Главное не жмотиться и не идти на самый дешевый вариант.
Сторінки Назад 1 … 87 88 89 90 91 … 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Згенеровано за 0.197 секунд(и), виконано 86 запитів