Тема: Renault Logan Еxpression 0.9 РКП (2017 р.в.)
Вирішив почати вести свій бортовий журнал.
22.04.17 року забрав свого Логана (0,9 РКП, 2017 р.в.) з автосалону Сінгл-Мотор м. Дніпро.
Це наша перша машина.
Авто в комплектації Expression. Колір – коричневий. З додаткових опцій, встановлених заводом – мультимедіа MediaNav з стандартною картографією та парктроніки з камерою заднього огляду. З додаткових, встановлених в салоні – сигналізація, бризговики, решітка захисту радіатора, тонування та гумові килимки в салон та багажник у вигляді подарунку від дилера.
Машина купувалась в кредит через КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК.
На сьогоднішній день машинка пробігла вже майже 1500 км. За цей час їздили сім'єю на турбазу, та до родичів по області.
Щодо вибору та чому саме Логан.
Ми з дружиною вже давно планували придбати авто та весь час це питання відкладалось, а от після народження дитини, необхідність в наявності власного авто зросла в кільканадцять разів.
Вибір був серед: Renault Logan, Citroen C-ELYSÉE, Hyundai Accent та Geely Emgrand. Останні дві не підійшли заявленими витратами пального. Ще, оскільки більшість часу машина буде проводити в місті, хотілось "двопедальну схему". Так, Accent був з класичним автоматом, але там також заявлено багато літрів на 100 км міського пробігу.
Проїхались на Sandero Stepway (оскільки тільки він був з парою 0,9 та РКП на тестдрайві). Робота РКП не до кінця була зрозумілою, але сподобалась. Потім, наступною машиною була Citroen C-ELYSÉE 1,2 МКП. Машинка теж не погана, але мені не сподобалась ергономіка салону. Робота 1,2л мотору не погана та його на мій погляд достатньо для міста.
Ось і закінчився вибір та став поки що щасливим власником Renault Logan.
За ці кілометри що вона пробігла, нічого поганого про неї сказати не можу. Все подобається. Все влаштовує. Подивимось з часом.
З роботом теж вже потоваришували. Так, він мабуть дійсно адаптується, тому що в перші дні я досить часта переходив на ручне керування КПП, оскільки під час деяких маневрів, мені не потрібно щоб він перемикав на наступну передачу, то зараз або я до нього звик, або все ж таки він адаптується до мене.
Ще помітив, що зранку трохи її трясе на 2-3 передачі. Потім протягом дня таки проблем не з'являється. З чим це пов'язано поки не зрозуміло.
Витрата пального зараз приблизно 6,7 л/100 км (за даними БК). Заправляю на ОККО 95Євро.
За цей час єдине що сталось, так те, що згорів запобіжник прикурювача (15А). Я під'єднав компресор, увімкнув його і все, мінус запобіжник. В інструкції до компресора вказано що максимум у нього 14А. В чому справа не знаю, повторно, після заміни запобіжника не вмикав його. Перевіряв на іншій машині той самий компресор. Все працювало й запобіжники цілі.
Ще раз хочу подякувати madmen , оскільки його дописи та БЖ допомогли з вибором.