Re: Renault Clio Grandtour 1.5dci 2011
Сажевый фильтр удален?
В сороковке допуск 710
Ні, сажа жива, двигун на 5w40 вже десь 120-130 тисяч
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Clio Grandtour 1.5dci 2011
Сторінки Назад 1 … 9 10 11 12 13 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Сажевый фильтр удален?
В сороковке допуск 710
Ні, сажа жива, двигун на 5w40 вже десь 120-130 тисяч
Ні, сажа жива, двигун на 5w40 вже десь 120-130 тисяч
Для сажи допуск 720.
Это конечно ваше дело что лить,
Но рабочая температура Рено дизель 75 градусов.
Насколько понимаю 5w40 недогрев постоянно и неправильная текучесть
5.30 дорожче) Почнуться проблеми з двигуном, піде авто на продажу!)
Насколько понимаю 5w40 недогрев постоянно и неправильная текучесть
Недогрів є тільки коротких поїздках і тільки взимку, і мені здається тут більш густе масло наврядчи буде причиною більшого недогріву прямо так критично
Зате більш міцніша масляна плівка в 5w40
Kap1toshka,
Температура у дизеля 75град.
бензиновый больше 100
Значение w40 ....
Вторая цифра означает высокотемпературность масла.
Если масло не выходит на температурный режим тут масляного слоя и нехватка.
Незабываем что масло должно быстрее прокачивать и охлаждение для турбины...
А тут гуще медленно текущий
5.30 дорожче) Почнуться проблеми з двигуном, піде авто на продажу!)
Aral 5w40 0710 по дорожче ніж ELF 5w30 буде
Значение w40 ....
Значення W40 Каже про те що воно розраховане використовуватися в літку до температури повітря 40 градусів, про прогрів там нічого не має і температурний режим масла
Kap1toshka,
1-я цифра означает, плотность (вязкость) масла в холодном состоянии, т.е. в незаведенном двигателе.
2-я цифра означает, плотность (вязкость) масла в горячем состоянии, т.е. в прогретом моторе.
:
При чем тут температура воздуха 40гр
А з цього боку так, але там ще теж ці цифри відображають температурний режим до зовнішньої температури, 5w40 є всесезонним мастилом, і можна використовувати при температурі від -35 до +40 зовнішнього повітря, якщо в літку температура більша, потрібне ще густіше мастило на літо, почитайте більш глибше. Так що мої слова вашим не суперечать.
Але ще раз питання, що рахувати прогрітим мотором? Судячи по БК, то що на Логані, ща на Кліо середня температура становить 80 градусів, різниці ніякої по температурі я не бачу. По книжці взагалі відкриття термостата повинно бути при температурі від 83 до 89 в залежності від модифікаціїї двигуна.
Kap1toshka,
В курсе что температура дизеля меньше чем бензиновый ?
Значення W40 Каже про те що воно розраховане використовуватися в літку до температури повітря 40 градусів,
це мені нагадує те, як до індексації колісних дисків додають літеру "R"...
В курсе что температура дизеля меньше чем бензиновый ?
Вкурсе что масло тоже под дизель сделано?
Вкурсе что масло тоже под дизель сделано?
То что ваше масло под дизель это прочитано не до конца.
В инструкции к Рено 1.5 дизель допуск масла 720
Четко прописано 5w30.
На работе на таком больше 300тыщ без проблем.
Зачем изобретать велосипед?
На к9к рабочая температура масла около 78, термостат срабатывает при 80.
термостат срабатывает при 80.
срабатывает и должен срабатывать две большие разницы)))))
На работе на таком больше 300тыщ без проблем.
ну я искренне рад за вас
Купив я на алі кріплення для ковриків, підходить до штатного кріплення Єдине в чому виникла проблема, що кріплення розраховане на більш тонкі коврики (в мене ЕВА). На пару міліметрів промазав з другим кріпленням, тепер трошки треба прикладати сили для фіксації. Що скажу бомба не треба ніяких липучок!
якщо треба можу надати посилання
Kap1toshka,
Саморез
Что на клио нет крепления для ковров ,?
Саморез
Что на клио нет крепления для ковров ,?
Так саморізи ніхто не вимагав закручувати, підходить під штатне кріплення
Підсумок 2020року по машинці.
Проїхала 16092км за рік
Загальні витрати становлять 22 773грн.
З яких 17605грн витрачено на паливо
Інше страховка ТО і запчастини.
Вартість користування вийшла 1,42грн. за 1 км або 62,05грн на день
Згорів підрульовий перемикач правий... дуже вчасно
Шукаю новий...
o6637283o3 Максим. Набери его. на обмен пришлет тебе другой за адекватные деньги. Он их восстанавливает и добавляет плату "разгрузки".
Катається скучно . Повертається ключик машина заводиться і їде з точки А в точку Б.
Замінив масло на Хадо Atomic Oil Eco Drive SM/CF 5w-40 з Ревитализантом. Злили старе масло чистесеньке як сльоза незайманої.
По машині можу похвалити чудове світло, тут в фарі стоїть 4 лампи, підсвітка, ближне, дальнє та бокове (замість того щоб зробити механізм повороту лінзи, здешевили та просто поставили лампи бокової підсвітки). Дальнє світло взагалі наче як прожектор якийсь, після оптики шкоди 2005 земля та небо їдешь вночі по трасі і все навколо видно як вдень, головне щоб зустрічного не було.
В дизельному двигуні масло повинно бути темним буквально проїхавши після заміни пару км.Якщо воно у вас було чисте варта задуматись чому так можливо була якась спеціальна присадка для продажу .
В дизельному двигуні масло повинно бути темним буквально проїхавши після заміни пару км.Якщо воно у вас було чисте варта задуматись чому так можливо була якась спеціальна присадка для продажу .
Малось на увазі, що не було стружки комків бруду та інших відкладень.
o6637283o3 Максим. Набери его
Дякую 1600 за перемикач, що так купити...
Сторінки Назад 1 … 9 10 11 12 13 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Clio Grandtour 1.5dci 2011
Згенеровано за 0.179 секунд(и), виконано 89 запитів