Re: Renault Clio Grandtour 1.5dci 2011
Kap1toshka, сорян, мова йшла про Кліо? Можливо у вас інша підвіска і я не в курсі. Хоча й в цьому і сумніваюсь.
Ще раз сорян, якщо я був не правий.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Clio Grandtour 1.5dci 2011
Kap1toshka, сорян, мова йшла про Кліо? Можливо у вас інша підвіска і я не в курсі. Хоча й в цьому і сумніваюсь.
Ще раз сорян, якщо я був не правий.
Георгич, що не знаю то не знаю, логан до проблем з ходовою в мене не до їздив, але ричаги я манав сам знімати, це факт, в мене глаз сіпається як згадаю як знімали ричаг та міняли сайленти на кліо, коли тільки но машину пригнав.
Kap1toshka, я не про те, я про розвал - у Дачій ззаду балка - тому геометрія не регулюється апріорі. Спереді найпростіший Макферсон, яки йдозволяє регулювання лише сходження.
Ні проздовжній, ні поперечний кастери, та розвал для регулювання не доступані.
Георгич, я вже не пам'ятаю точно, що і як, але пам'ятаю що як знімав ричаг та поставив на місце машину почало тягнути в сторону, стенд показав відхилення в 0.5% від норми, десь після збирання, от в якій проекції не пам'ятаю. Але прикол не в тому, а в тому що болт котрий тримає ричаг впирається в балку і коротше щоб зняти одну деталь треба відкрутити багато чого по суті зайвого, інженери мать їх за ногу.... полюбому спеціально зроблено!
Може зараз трохи плутаю щось, але я манав оновлювати спогади, на два ричаги день пішов, по не знанню звичайно, але в дупу такі знання!
Kap1toshka, у мене на Гольфі-2, після зимового вльоту у відкритий каналізаційний люк, почало тягнути руль. Нитками перевірив розвал - так і є, праве колесо завалене. У цих гольфах і джетах є регулювання розвалу (принцип як у таврії), але діапазрну регулювання було недостатньо. Але я відрегулював (по секрету можу написати як) і машинка після того ще довго ходила.
Гальмівні диски TRW по гальмуванню виявилися не гіршими ніж оригінальні, відпрацьовують чудово
Замінив вчора масло в Олександра в гаражі на Вишгороді
пробіг вже 233
Машинка виставлена на продаж
Гальмівні диски TRW по гальмуванню виявилися не гіршими ніж оригінальні, відпрацьовують чудово
Так ТРВ вроді і йдуть в оригіналі.
Так ТРВ вроді і йдуть в оригіналі.
Не знаю, що там іде в оригіналі, там іржею було з'їдене,
можу лише сказать, що тепер повний комплект суппорта колодки и диски TRW все по феншую
Все малишка продана.
Ні гвоздика, ні жезла наступному хозяїну! Буду сумувати за нею
Вітаю Які варіанти на заміну?
Вітаю Які варіанти на заміну?
Візьму напишу, є один варіант, скромний, але з малим пробігом
Все малишка продана.
Ні гвоздика, ні жезла наступному хозяїну! Буду сумувати за нею
Вiзмеш більшу, ширшу, вищу, кліренсовішу і забудеш таке слово як сумуватиму зразу. Вітаю. Точно буде тепер ліпше авто!
Вiзмеш більшу, ширшу, вищу, кліренсовішу і забудеш таке слово як сумуватиму зразу. Вітаю. Точно буде тепер ліпше авто!
Мені здається що ви будете з мене ржати від того вибору)) Але на даний час я не бачу за мої гроші кращої альтернативи
ржати від того вибору))
Інтрига...
Інтрига...
Назад на Логан....
Прокатился в KIA RIO.
Мне показалось нормальная машинка.
Прокатился в KIA RIO.
Мне показалось нормальная машинка.
Киа и Хюндай я возьму тогда, когда мне подарят, а так пусть идут нафиг со своими задирами в пень и маленьким ресурсом двигла, хотя VW со своим 1,2 tsi тоже далеко не ушел. Смотрел на mobile.de ради интереса шкоды,вф,сеаты с 1,2 тси, тупо нет машин в продаже с пробегом 300+
основные продажи идут около 100тыс.
Мені здається що ви будете з мене ржати від того вибору))
Китаец? Хотя и он смеха не вызовет. Вот чумодан на колесах двухместный - возможно
Киа и Хюндай я возьму тогда, когда мне подарят, а так пусть идут нафиг со своими задирами в пень и маленьким ресурсом двигла, хотя VW со своим 1,2 tsi тоже далеко не ушел.
Ну может и правы, если вам в машине жить и ездить тогда корейца не стоит, если как я почти стоит, чем ездит,то на всю жизнь почти мне до 100 тыс ещё попробуй доберись.
просто сча хз шо брать. Сча Французы всем впендюриом свое пежошный 1.2 трехгоршковый, шо на Опель Моку, шо на Ситроен С3, шо на Пежо 208 или 2008 и грят шо еси ездил с 2014 года мотор то мол уже достижение, "долгожитель". Но я п тож не захотел такое с 3 целиндрами.
А про кия грят меняйте масло раз в 250 моточасов пробега и будет вам вечное счастье без задиров типа если средняя скорость по одометру от смены масла 60км час, то после пробега 60×250==15000 км.если меньше то ...раньше
Назад на Логан....
Как по мне с нашими дорогами с Клио на Логан да ещё можно с дизелем или с ГБО не такой и плохой вариант. Хоть на бордюр можно заехать и то норм и подвеска не хуже. Как по мне Клио ооочень мелковат и маловат и низок для наших недодорог. Потому даже Логан вариант получше, Степвей ещё п получше и тд.
Сча Французы всем впендюриом свое пежошный 1.2 трехгоршковый, шо на Опель Моку, шо на Ситроен С3, шо на Пежо 208 или 2008 и грят шо еси ездил с 2014 года мотор то мол уже достижение, "долгожитель". Но я п тож не захотел такое с 3 целиндрами.
детальніше, пліз. бажано з посиланнями; мені цікаво дуже!
Как обычно. Мне одному кажется, что это бортовой журнал?
Мне одному кажется, что это бортовой журнал?
гадаю, шо то вже не "бортовик"; автівці вже помахали ручкою... буде невдовзі вже інший, сподіваюся.
alex.cver написав:Вiзмеш більшу, ширшу, вищу, кліренсовішу і забудеш таке слово як сумуватиму зразу. Вітаю. Точно буде тепер ліпше авто!
Мені здається що ви будете з мене ржати від того вибору)) Але на даний час я не бачу за мої гроші кращої альтернативи
чевроле-лачети ?!
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Clio Grandtour 1.5dci 2011
Згенеровано за 0.166 секунд(и), виконано 90 запитів