Re: KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 (3 поколение)
- ресурс движков падает
а навіщо вам ресурс, якщо ви автівки продаєте після 3-х, максимум 6-ти років експлуатації, не накатавши й 100 тис. км? можете цей пункт сміливо відкинути.
от реально, мене дивує: майже усі активісти цієї теми згадують за ресурси і у той же час одне одному радите міняти колеса опісля закінчення гарантії. давайте подивимося на життєві речі чесно: ми стали жити краще та прагнемо міняти свої речі частіше на технічно новіші, гарніші тощо.
ощущение что мир сошел с ума, прибыль главное для корпораций, остальное пох вообще.
це і є реальний сучасний світ, нажаль.
Стоимость фильтра опустили.
Да и менять раз 30тыщ -750грн это не дорого
будете заощаджувати на фільрі--будете розкошелюватися на ремонті форсунок та двигуна.
Навпаки це ресурс в мільйон непотрібний, а не цей функціонал.
Двигуни стають "одноразовішими" в тому плані що їх тепер не передбачено капіталити... Людей які хочуть їздити 30 років на гнилому, небезпепечному кориті, і періодично його капіталити, залишилось занадто мало щоб виробники спеціально для них виробляли таке щастя.
і ці люди звуться совки, які, придбавши автівку на 30 років (ну, щоби і кузов був оцинкований, і двигун проходив не менше, як пів мільйону), через 3-6 вже конче бажають її позбутися, змінивши на нову. така от психологія наша...
І виробники свої авто не для вторички розробляють.
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024